få bort menyraden i "vanliga rutor"

Permalänk
Medlem

få bort menyraden i "vanliga rutor"

hallå. Jag undrar om de finns något style-program eller liknande som plockar bort menyraden i vanliga rutor i explorer? så man bara får navigantionsknapparna kvar. tack på förhand! //kristoffer

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

Såhär kan du ju alltid göra:

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fredo precis sådär har jag nu men tack för tipset! Ingen annan som har någon annan lösning? jag har för mig de fanns ett program som jag hade förut men hittar de verkligen inte >_<

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kozmoz
Fredo precis sådär har jag nu men tack för tipset! Ingen annan som har någon annan lösning? jag har för mig de fanns ett program som jag hade förut men hittar de verkligen inte >_<

Förstår inte riktigt vad det du vill.

Visa signatur

Dator 1: Core i7 10700K | Asus Prime Z490-P | 16 Gbyte DDR4 3600 MHz | Asus GeForce RTX2060 6 GB OC EVO |
Dator 2: Core i7 4770K | MSI Z87-S02 | 16 Gbyte DDR3 1600 MHz | GeForce GTX 650 TI |
Dator 3: Lenovo IdeaPad 5 Pro | Ryzen 7 5800H | 16 Gbyte DDR4 3200 MHz |
Kamera: Canon EOS 6d | EF 17-40mm f/4L USM | EF 35mm f/2 IS USM | EF 100-200mm f/4.5 | Speedlite 430EX II |

Permalänk
Medlem

Fredo, hoppas de är okej om jag lånar din bild lite...

såhär vill jag ha. Altså att arkiv och verktyg och dem försvinner.

Visa signatur

MVH

Permalänk
Medlem

Finns ett program som heter HMB som gör exakt detta, SÖK!

Permalänk
Medlem

kapten0 okej tack. Man fick inte de bästa resultaten på sökordet menyrad osv och en "ledtråd" eller lite hjälp om vad man ska söka på var på sin plats.

*EDIT*
hittar inget på varken google eller här på swec på ordet HMB. Här på forumet får jag bara massa trådar dom nämnt medlemen här som nickar så. Inget på google heller... Någon som har nått tips?

Visa signatur

MVH