Permalänk
Medlem

Min första seriösa gravyr :D

Äntligen har jag fått fingrarna ur arslet och gjort min första seriösa gravyr

Låt bilderna tala för sig själva:

Ge lite kritik på den nu

// Johan

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk

Fiddelifinfint

// Johan

Visa signatur

Hej. Ge mig pengar

Permalänk
Medlem

Snyggt! Vad är det för chassi du haft som lyckligt lottad vinnare av detta NOS märke? Ser ju ut som ett sonata eller nåt ;P

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Exsmex
Snyggt! Vad är det för chassi du haft som lyckligt lottad vinnare av detta NOS märke? Ser ju ut som ett sonata eller nåt ;P

Japp det stämmer bra det!

Gravyren vart lite sne som du kanske ser men det syns inte så väl...

Jag valde nos märket bara för att jag ska köpa ett Geforce 7900GT och det är massa "power" i det kortet som det är i nos

Ska gravera Nvidia logon snart också

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lomkolen
Japp det stämmer bra det!

Gravyren vart lite sne som du kanske ser men det syns inte så väl...

Jag valde nos märket bara för att jag ska köpa ett Geforce 7900GT och det är massa "power" i det kortet som det är i nos

Ska gravera Nvidia logon snart också

Nice Har oxå ett sonata

Visa signatur

Elektriker och musiker =)

Permalänk

Ser bra ut !

Permalänk
Permalänk

skillad (y).. riktigt snyggt för första...

lite kritik (bara lite !) ta dremmeln och kör på kanterna försök att ha raka fina kanter det blir snyggt men om man inte kollar på bilderna syns det inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
skillad (y).. riktigt snyggt för första...

lite kritik (bara lite !) ta dremmeln och kör på kanterna försök att ha raka fina kanter det blir snyggt men om man inte kollar på bilderna syns det inte

Japp jag ska göra det nästa gång jag tar fram dremeln

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk

ja gör så, grymmt snygg för första "seriösa" gravyren ;):D..

keep up the good work (y)

Permalänk

Riktigt fint!

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Permalänk

Blev suger att göra en "NOS" gravyr på mitt lian li pc7.. men kom på att jag inte hade så mycket erfarenhet med min dremel.. mycket fint gjort btw..)

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk

Så lustigt

Visa signatur

|| --- ||

Permalänk
Medlem

Ser snyggt ut, har sj köppt en dremmel och börjat attackera lite plåtbitar med.

Visa signatur

*L_A_N_N_Z_Y*

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av charlie@home
Blev suger att göra en "NOS" gravyr på mitt lian li pc7.. men kom på att jag inte hade så mycket erfarenhet med min dremel.. mycket fint gjort btw..)

Det är inte så svårt. Jag testade lite på ett gammalt chassi innan...

Jag hade inget erfarenhet av en dremel innan det här heller.

Tack för alla fina kommentarer

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

snyggt .. försök göra kanterna lite jämnare bara.. annars jäkligt bra jobb.. keep up thet good work

Visa signatur

Kasta inte lök på faxen

Permalänk

det är ju snett.. men grymt endå

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Proffsmoddare

Trevigt dock har ja ett förslag på en annan liknande logga

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Riktigt fin, Wolverine

lomkolen: Snyggt gjort måste jag säga

Visa signatur

Beauty is in the eye of the beholder.
DI, din portal till musik.
Mitt galleri

Permalänk
Medlem

lomkolen: riktigt snyggt. räta till vissa kanter bara annars riktigt snyggt!

Visa signatur

:)