Permalänk
Medlem

Asus My Cinema-p7131

Hittade inget om det här kortet
ASUS MY CINEMA-P7131

Någon som vill ge sin uppfattning?
Billigt skit, eller billig bra skit?

Alternativ? (fjärr är ett måste)

Visa signatur

Desktop: Q6600@3.2Ghz 1.6GHz FSB | GA-P35-DS4 | XMS2 6400 4096MB | 8800GT | Samsung F1 | Sonata III
HTPC: Asus AT3IonT-I Deluxe | Corsair XMS3 DDR3 2048MB | Corsair Extreme Series X32 32GB | Samsung EcoGreen F2 1.5TB | Fractal Design Array

Permalänk
Medlem

Jag undrar med, någon som vet?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av eriande
Jag undrar med, någon som vet?

Jag som sedan köpte det kan ju meddela att det funkar helt okej för mig, det drar ju en del cpu och bilden är ju inte super super bra men den duger. Man fick med schyssta program och en tv-bordsantenn som inte var jätte super, samt en T-antenn för radio.
Jag tycker det var prisvärt men jag kan säkert tänka mig att man får rätt mycket bättre grejer om man skjuter till lika mycket till, men egentligen så har jag ingen aning.

Visa signatur

Desktop: Q6600@3.2Ghz 1.6GHz FSB | GA-P35-DS4 | XMS2 6400 4096MB | 8800GT | Samsung F1 | Sonata III
HTPC: Asus AT3IonT-I Deluxe | Corsair XMS3 DDR3 2048MB | Corsair Extreme Series X32 32GB | Samsung EcoGreen F2 1.5TB | Fractal Design Array

Permalänk
Medlem

Jag har analog kabeltv via comhem och skulle vilja kunna ta in dessa kanaler och de fria digitala marksända kanalerna samtidigt. Går det med P7131Dual? Jag tänkte alltså att jag kopplar in comhem i ena igången på kortet och en extern bordantenn i andra ingången. Finns det några andra tv-kort som klarar det?

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=46861