"Officiell" Ghost recon 3 tråd till PC

Permalänk

Hehhehe, aja men då kommer du ikväll då kanske. Vi kör nog lite sålänge

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Skapa lanet du då Lasermannen

Permalänk
Medlem

Jag är med och lirar, försökte gå in på swegraw men tydligen fanns den inte så jag skapade den nu iaf.

Permalänk
Medlem

Joina nu ni som vill lira...

Lan: swegraw pass: swegraw

Permalänk
Medlem

Gå in på #swegraw på quakenet om ni vill spela.

Permalänk

Spelet hackar ju så utav satan fast min dator uppfyller systemkraven, blä.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Läs här och se om du kan fixa till det. Det borde du göra:
http://www.tweakguides.com/GRAW_1.html

Permalänk

Liras det nåt ikväll?

Mvh

Christian "aka" Baltazar

Visa signatur

Opteron 165@2.6Ghz | DFI NF UT | 7900GT | 1024MB TwinM SP BH-5 | Barracuda 200GB + 160GB Sata | Arctic Cooling T1 |
TILL SALU! 2*512Mb TwinM Speed Premium BH-5, Pm:a tack!

Permalänk

Nu vankas det coop via hamachi
Server: swegraw
Pass: swegraw

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Jag blir så frustrerad, jag tänkte kolla hur det var att köra online genom deras egna multiplayer servar..... jag ska göra ett acount.

Mitt nicknamne är på fem bosktäver

Då får jag en varning som säger att jag måste skriva ett nickname som är mellan 3-20 bokstäver?!?!

Samma sak händer med min mail(fast där säger dom att den inte får vara längre än 30 tecken).

Det går inte att skapa ett konto, kan inte någon förklara det för mig?!

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk
Medlem

Måste trycka på "enter" när man skriver in nick, mail etc.

Dessutom får man göra en ny game profil på sitt konto om man nu vill använda ett gammalt gamespy-konto.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk

Mm, det suger, Hamachi är det enda rätta!

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Vad kast!

Ja Hamachi verkar bäst

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk

Lira, någon?
_______________
Joina i Hamachi isf
Server: swegraw
Lösen: swegraw

Visa signatur

Rebelution Stick Figure
Q9300 | 9800GTX 512MB | Corsair Dominator 4096MB

Permalänk
Medlem

Klarade spelet igår, vad tyckte folk om slutet?

Den striden var inte så svår, men jag tycker illa om att ens kompisar inte tar skydd när en sådan där liten kanon skjuter på dem..... man blir så frustrerad när dom dör...

Visa signatur

Gaming/workstation | i5-4690K | Corsair VX 550W | ASUS STRIX GTX1060 6GB | ASUS Z97 | Corsair Vengence DDR3 1600MHz 2x8GB | NXZT H630W
Xbox One - Xanser

Permalänk

Ännu en patch har släppts och den finns att hämta bland annat på:

http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=1604

Enjoy!

Visa signatur

Core I5 8600K w/CM Hyper 212 EVO @stock | ASUS Prime Z370-P | Kingston A1000 240GB nvme SSD | Kingston A1000 480GB nvme SSD | Corsair Le SSD 240GB | Samsung SSD EVO 860 250GB | 16GB (8GB Red + 8GB Gray) Ballistix Sport LT 2666MHz | EVGA SuperNOVA 650 GQ | FD Design Define C | GIGABYTE GeForce RTX 2070 WINDFORCE 8G |

Permalänk
Medlem

Splendid!

Permalänk
Medlem

Införskaffade spelet idag, och det funkar hyffsat på min dator (9800Pro, Amd64 3200, 1024minne).
Men är jag dum eller ? Går det inte byta så man kan spela all gubbarna ?
Som i gamla Ghost Recon spelen ? Så man switchar mellan gubbarna ?

Om inte å är det ju kass !

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kassius
Införskaffade spelet idag, och det funkar hyffsat på min dator (9800Pro, Amd64 3200, 1024minne).
Men är jag dum eller ? Går det inte byta så man kan spela all gubbarna ?
Som i gamla Ghost Recon spelen ? Så man switchar mellan gubbarna ?

Om inte å är det ju kass !

Nej det kan man inte... Mm, men rätt realistiskt att man inte kan det.. Antar att det är det de e ute efter...
Men en annan sak. Som e så jävla sjukt.. Men ingen verkar störa sig på det utom jag..
Nu efter patch 1.10 så fungerar ingen knapp att bekräfta orders på i cross-com menyn. Va i helvete har de gjort... Smart, nu kan man inte ens ta med sitt team!

Permalänk

I Kill, läs readme:n

För de som undrade:
1. Jag sitter med en 9800 pro (första utgåvan), XP2800+ och en gigg RAM. Flytter på bra för min del.

2. Bössorna i demon är dom man har i spelet (finns ett P-vapen till).

3. Hellin kan skjutas ned med vanliga pickor, fast det tar tid. Bäst är prickskyttekanonen.

4. För att få gruppmedlemmar att använda specifika vapen så markera dem i krossen, sikta på målet och välj attack. Granatunderbeslagen använder de vid behov, fast bara på mål de anser avara värdiga. Snipertorn har en tendens att explodera runt Kirkland te.x.

Kan även tillägga att patcharna gör spelet svårare :).

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Svartsmurfen
I Kill, läs readme:n

För de som undrade:
1. Jag sitter med en 9800 pro (första utgåvan), XP2800+ och en gigg RAM. Flytter på bra för min del.

Vad är "flyter på bra för dig"?

Med min i sign så är spelet ospelbart...

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Vad är "flyter på bra för dig"?

Med min i sign så är spelet ospelbart...

Du kör ju iofs 6800 utan "GT" eller någon annan specialare (efter vad jag ser i sig), det vill säga att ditt kort är sämre än ett 9800pro ungefär.

Flyter på bra för mni sig i 800x600 maxxat, ca. 30fps, räcker bra i det spelet.

Visa signatur

Fractal Design Meshify C | Corsair RM650X v2 | MSI X570 MPG GAMING EDGE WIFI | AMD 5800X3D | RTX 3070 | 32GB 3200MHz CL16

Permalänk

Vissa av oss kanske inte är lika bortskämda som Du, iller.

Jag hade seriösa problem med GalCivII förut.
Det blev lite av en syratest för systemet, men nu är allt slimmat och trimmat. Fixade drivisar och register gör mer än man tror. Tänk på ljuddrivisarna också, många glömmer dem (gör mer än man tror). Finns en ganska omfattande trimmarguide att hämta här: http://www.tweakguides.com/TGTC.html
Det finns säkert en del att lära sig där även om man är van trimmare sedan tidigare.

Kan tilläggga att jag är gravt allergisk mot bakgrundstasks, det gör säkert sitt till också (vill jag inbilla mig i alla fall).

Hur många FPS jag har vet jag inte då jag aldrig har kollat upp det, skulle gissa på runt 30 i alla fall (spelets standardinställningar gäller).

Jag tycker att du borde kunna få ett hygligt flyt på ditt system i alla fall, annars så kan ju ett X700 vara ett billigt steg i rätt riktning.

Visst ja, kan tillägga att man inte alls behöver instalera fysikdrivisarna. Det är bara att avinstalera om ni vill slippa skiten (såvida ni inte hade planerat att slänga ut 2500:- på ett fysikkort inom en snar framtid).

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Jag har ungefär 30-40 fps utan problem.
Tills jag kommer i närheten av mer än 5 andra spelare ute på slagfältet.
Då sjunker min FPS rejält.

Med andra ord, singleplayer och co-op är inga problem.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Med min i sign så är spelet ospelbart...

Senare följt av...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av iller
Med andra ord, singleplayer och co-op är inga problem.

Nu får du nog förklara lite närmre.
Flyter det på eller inte?

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Då säger vi så här.
Singleplayer och co-op är spelbart då min FPS ligger omkring 30-35.

Men när jag spelar domination med mer än 5 spelare så dras min fps ner drastiskt när alla är på skärmen. Och när jag säger drastiskt menar jag mellan 10-15 FPS.

Med andra ord ospelbart...

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller

Permalänk

Ok, tänkte inte på att domination fanns med

Kolla länken jag gav högre upp och gå igenom register, hårddiskinställningar och drivisar. Borde göra lite i alla fall, men jag tror inte att du kommer lagg med din hårdvara om du har typ 15 pers på skärmen samtidigt.

Visa signatur

/ SvSm
- Datorer ska synas men inte höras.
AMD Barton 2600+, 1024 DDRAM 400 @ 333, ASUS A7V880, Radeon 9800 Pro, Eizo FlexScan L557.

Permalänk
Medlem

Har man en hyfsad burk så är spelet spelbart. Ett grafikkort med 256 mb är dock officiellt rekommenderat från Ubi.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Horus
Har man en hyfsad burk så är spelet spelbart. Ett grafikkort med 256 mb är dock officiellt rekommenderat från Ubi.

iofs men när jag klarar minimum kraven och kör allt på lägsta så tycker man det borde fungera någorlunda.

Visa signatur

Primär maskin: iPad Pro 12,9tum 2022 med Magic Keyboard.
Sekundär maskin: Ryzen 9 5950x, Radeon 7900 XTX, 32GB RAM ECC, monitor: OLED42C24LA
3st NUC 9 Pro Kit - NUC9VXQNX Ubuntu server för diverse.
PSN ID:iller Xbox live:illerG Wii U:illerG Switch:iller