Permalänk

Progga på DHS '06?

Är det några programmeringsintresserade personer som kommer till dreamhack i sommar? Av tidigare erfarenhet är det mest gamers, så jag tänkte egentligen inte åka i år. Men jag halkade in iaf, så nu tänkte jag se mig om efter några likasinnade Funderar även på att organisera någon slags programmeringstävling om det finns intresse, någon här som skulle vilja vara med eller hjälpa till att organisera?

Permalänk

Jag lär väll utöva någon typ av programmering under DH. Men man vet aldrig.

Edit: Tävling tror jag blir ganska svårt. Om man kollar på de officiella demotävlingarna förra gången så var det ju inte så många bidrag.

Permalänk
Medlem

jag har länge velat dra till ett dh å koda lite, men har inte blivit av pga att det är så mustigt dyrt att dra dit... Men någon gång ska jag på ett lan å koda med swecare, det kommer bli en fin tid... Jag tycker vi borde samla ett gäng och vara ute jättetidigt och planera in så att alla kan komma - typ ett halvår innan iaf!

Typ en programmering@swec-träff på ett lan!

Permalänk
Medlem

Jag ska dit, och jag kommer i alla fall inte gamea Programmering blir det nog en del, om jag inte får annat för mig

Kan tänka mig att ställa upp i en tävling, men att organisera något tror jag inte att jag orkar, tyvärr.

Permalänk

Intresset verkar rätt svalt, bumpar tråden så får vi se om någon ser den nu när DH har startat
Jag sitter i ett utställarbås längst bak i salen om nån vill komma och diskutera att anordna en tävling eller så.

Permalänk
Medlem

Håller på lite med DH Game, och ska sova nu, men säg för guds skull till om ni hittar på något!