World of Warcraft-tråden del 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raikiri
Snacka om att det spammas i "looking for group" kanalen, verkar vara linkad över hela "världen"

Om du hade läst patchnotes hade du sett det också.

Permalänk
Medlem

Jag fastnar på retriving character list :'( men men det är säkert så fullt med folk så det skulle säkert lagga apa om jag kom in ändå

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem

Jag var inne... Flög upp till EPL...
Märkte att det var något fel på min Questlog... Loggade ut, stängde av ett addon... Loggade in igen, kunde inte röra mig

Har varit fast på retriving länge nu, men nu precis kom jag in

Permalänk
Medlem

Om dem bara kunde få upp sidan nu då, så man kan fyllapå med speltid...

Permalänk
Medlem

naaaooooo! jag kom precis in och kom fram till att jag måste uppdatera och fixa ordning mitt UI igen drygt... fast de kanske blir bättre än sist

Visa signatur

Desktop: Ryzen 9 3950x | RTX 2060 | 16Gb RAM | 512Gb + 256Gb SSD
NAS: HP Microserver Gen8 | 8GB Ram | 3x2Tb ZFS | FreeNAS
SRV: HP ML350p Gen8 | 64GB Ram | 2x E5-2630v2 | ESXI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haxxe
Om dem bara kunde få upp sidan nu då, så man kan fyllapå med speltid...

Ja.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

nu efter patchen.. om jag targetar någon så står där inte namnet , utan bara 3 punkter såhär ... , samma sak på mig själv :S

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Isis
nu efter patchen.. om jag targetar någon så står där inte namnet , utan bara 3 punkter såhär ... , samma sak på mig själv :S

Låter som att du har ett addon som inte gillar den nya versionen.

Visa signatur

citera om du vill få svar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
min 160 arm aura ger iallafall alla i partyt armorn även om de är skitlångt borta
men om du nu kan allt så kan du berätta hur auran fungerar.

Du har tydligen inte fått ditt svar än..

Men lägger du muspekaren över din aura, där du aktiverar dem, så ser du hur långt de räcker, de räcker 30yards va? är inte riktigt helt säker faktiskt.. :/

Min lilla fråga till er där ute.. Jag körde förut med ett Radeon 9600pro, hade en FPS på c:a 27 i snitt..

Nu har jag köpt mig ett begaganat X800pro. Jag ligger runt 25-60fps, men snittet ligger på 30fps.. Det ökar mycket när jag precis gå in i IF eller tittar ner i golvet/väggen/Marken/Himlen/bergsvägg. Men tittar jag mot öppet landskap så sjunker FPS'en..

Jag ska väll inte ha så dålig FPS, jag har inte ändrat grafik inställningarna ett dugg sen jag byta kort. Kan det vara resten av mitt system som sänker prestandan?
AMD athlon 2500+
1024mb ram (Ett kingston, ett Corsair, båda på 512mb stycket)
Biostar M7NCD(moderkortet alltså.. )

Permalänk

Jahopp, då var Maelstrom "Offline"

Permalänk
Medlem

Seriöst, VAD ÄR FELET PÅ IDIOTERNA (blizzard)? Helt jävla omöjligt att kommunicera i battlegrounds när hela servern spammar LFG eller skriver att Chuck Norris äger Steven Segal etc.. FAN SÅ IRRITERANDE!!!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Seriöst, VAD ÄR FELET PÅ IDIOTERNA (blizzard)? Helt jävla omöjligt att kommunicera i battlegrounds när hela servern spammar LFG eller skriver att Chuck Norris äger Steven segal etc.. FAN SÅ IRRITERANDE!!!

Du behöver ju inte bli arg.

Permalänk
Medlem

Hur ska jag kunna creata ett account och kunna spela med mina 30 gratisdagar utan att behöva registrera kontokort eller game card?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bobokrull
Du behöver ju inte bli arg.

Jooo!!!!! Klart man måste få bli arg när dom ändrar på saker till någonting som ÄR sämre än vad det var innan? Finns lixsom ingen anledning till att se /4 i battlegrounds. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!½!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Hur ska jag kunna creata ett account och kunna spela med mina 30 gratisdagar utan att behöva registrera kontokort eller game card?

Du måste ange nån av dom två för att kunna spela.

Visa signatur

http://e-sim.org/lan.96619/ | Hjälp Svergie!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Seriöst, VAD ÄR FELET PÅ IDIOTERNA (blizzard)? Helt jävla omöjligt att kommunicera i battlegrounds när hela servern spammar LFG eller skriver att Chuck Norris äger Steven Segal etc.. FAN SÅ IRRITERANDE!!!

Och exakt hur svårt är det att lämna kanalen?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Jooo!!!!! Klart man måste få bli arg när dom ändrar på saker till någonting som ÄR sämre än vad det var innan? Finns lixsom ingen anledning till att se /4 i battlegrounds. FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!½!!

/leave LookingForGroup...?

Visa signatur

Landslide.nu - För er som vill diskutera allt mellan himmel och jord i där demokrati och yttrandefrihet ligger som högsta prio

Permalänk
Medlem

Jojo, såg att man kunde göra det nu. Men det är ju bara mer trams att hålla reda på ON/OFF,.. zzz... Jag menar, det var ju bra innan, finns ingen anledning till att ha det som nu mer än att fler kommer lämna battlegrounds för att dom ska joina en grupp någon sökt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Jojo, såg att man kunde göra det nu. Men det är ju bara mer trams att hålla reda på ON/OFF,.. zzz... Jag menar, det var ju bra innan, finns ingen anledning till att ha det som nu mer än att fler kommer lämna battlegrounds för att dom ska joina en grupp någon sökt.

Men gör en egen flik för LFG då, stackars liten vilka problem man kan ha alltså. Hur bra som hellst att inte behöva hänga i dom stora städerna så fort man vill hitta en grupp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Jojo, såg att man kunde göra det nu. Men det är ju bara mer trams att hålla reda på ON/OFF,.. zzz... Jag menar, det var ju bra innan, finns ingen anledning till att ha det som nu mer än att fler kommer lämna battlegrounds för att dom ska joina en grupp någon sökt.

Det är bra mycket bättre nu, nu kan man i alla fall göra något, t.ex farma medans man försöker få ihop en grupp någonstans istället för att bara hänga i huvudstaden och göra absolut ingenting.

Permalänk
Medlem

Nej, absolut inte. Allt sånt hör hemma i städerna, det är det dom är till för imo. I battlegrounds tex. så ska alla koncentrera sig på battlet, inte slöa och sitta och leta grupp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Aspen-
Nej, absolut inte. Allt sånt hör hemma i städerna, det är det dom är till för imo. I battlegrounds tex. så ska alla koncentrera sig på battlet, inte slöa och sitta och leta grupp.

Dåså, gör en ny flik precis som jag nyss gjorde.. Fungerar hur bra som helst.

Permalänk
Medlem

Ingen som kan tipsa om någon grym pvp-dagger-specc? (för rouge ofc)

Visa signatur

Macbook und wow
Citera för svar tack!

Permalänk
Medlem

åhh nu vart jag sugen på att spela å testa det nya innehållet, synd att man e hos syrran å käkar, måste dra snart ;D

Permalänk
Medlem

Stämmer de verkligen att den här skölden: http://www.thottbot.com/?i=11613

Har 3,8% drop rate från vanliga Twilight Avenger gubbarna runt Twilight camperna i Silithus? Alltså dom som är lvl 59 typ..

Permalänk
Medlem

hmm tänkte uppdatera cosmos idag men får ett felmeddelande där det står att det var problem med att komunikasera(?) med servern.. vad är fel?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Stämmer de verkligen att den här skölden: http://www.thottbot.com/?i=11613

Har 3,8% drop rate från vanliga Twilight Avenger gubbarna runt Twilight camperna i Silithus? Alltså dom som är lvl 59 typ..

Nej, tror knappast det. Eftersom dom har bara rapoterat 53 kills, och sedan 2 drops. Knappt något trovärdigt i det.

Visa signatur

Processor: AMD Athlon64 3500+ | Grafik: Gainward GeForce 7600GT | RAM: 4st TwinMOS PC3200 512mb | Moderkort: ABIT KN8-SLI nForce4 SLI

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av weew
Stämmer de verkligen att den här skölden: http://www.thottbot.com/?i=11613

Har 3,8% drop rate från vanliga Twilight Avenger gubbarna runt Twilight camperna i Silithus? Alltså dom som är lvl 59 typ..

drop rate på 3,8% kan inte stämma, skulle haft ett litet lager med såna i så fall

Permalänk
Medlem

Damp...

den 15 juni registrerade jag mig för ett 10-dagars free-trial.

Jag spelade på ett it-cafe då jag väntade på min nya dator.

Nu har jag fått den nya datorn, men när jag skulle logga in idag stod det att min information inte var valid, vad fan e felet?

Visa signatur

Har ingen signatur!

Permalänk
Medlem

Om man skriver fel lösen och/eller fel användarnamn så får man det svaret.

Visa signatur

4670K@4.4, GTX760-DC2OC-2GD5, Z87I-PRO, 8GB RAM (CML8GX3M2A1600C9), Seasonic G-550 550W