Internetabonemang trots bet-anmärkning?

Permalänk
Avstängd

Internetabonemang trots bet-anmärkning?

Tjena tjena

Vilka abbonemang finns att öppna (utom BBB) om man har betalningsanmärkning hos kronkalle? Telia säger ju fetnej iaf... Lär ju finnas fler än BBB.
Comhem finns inte hos mig så vi kan ju utesluta det med.

Tacksam för tips.

/Fordie

Permalänk
Medlem

Det är upp till var och en, skicka ett mail till de och fråga. Kan även hjälpa om du förklarar varför du fått det och när den försvinner. De är ju människor på "andra" sidan också.

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Crusher
Det är upp till var och en, skicka ett mail till de och fråga. Kan även hjälpa om du förklarar varför du fått det och när den försvinner. De är ju människor på "andra" sidan också.

Allright.

Något tips på vilka som är "snällast"?
Jag har gjort ett brott och fått därifrån, och sen ett 20-tal P-böter, så inga allvarliga grejer egentligen som bredbandsbolagen borde bry sig om.

Tack för svaret!

/Fordie

Permalänk
Medlem

Vet faktiskt inte vem som skulle vara snällast. Det beror helt på vem man pratar med. Men oftast när det gäller att t.ex. pruta på priset, nu pratar jag rent allmänt, så brukar mindre bolag vara mer angelägna att serva kunden än större bolag. Sedan är det ju större chans att få ett abb. om den är kopplad till lägenheten. Alltså om lägenheten man hyr/äger även har bredbandsuttag.
Du kanske har ComHem eller liknande, så då kan man kanske testa där.

Visa signatur

E8500, 4GB Corsair, 2x500 Samsung RAID0, 4GB I-Ram, EP43-DS3, 7900GTO, Win7.
AmigaOne G3XE, 1GB, Raptor 150GB, 4GB I-Ram, Radeon 9250 256MB, OS4.1