Fotbollsspel till PSP?

Permalänk
Medlem

Fotbollsspel till PSP?

Hej!

Viilket fotbollsspel är bäst till PSP:n?
Min grabb tycker att FIFA till xbox äger men det är ju inte säkert att detsamma gäller för PSP.

Så som sagt, intressant att höra era åsikter och gärna varför du föredrar det ena framför det andra.

Visa signatur

It is nice to be important, but it is more important to be nice

Permalänk

Jag köpte FIFA World Cup 2006 förra veckan och kan säga att jag är helnöjd... har dock ej testat något annat så jag har inget att gämföra med.

Läs ett par recensioner på respektive spel så får du nog en ganska god uppfattning om hur de är.

Kan säga att jag valde mellan Fifa 06 och Fifa World Cup, jag valde det senare eftersom jag läst att det är en liten uppgradering från 06.

Permalänk
Medlem

Förutom de redan nämnda finns Pro Evolution Soccer 5 och Fotball Manager Handheld. Har ingen PSP och inte spelat något av spelen men Football Manager på PC är riktigt bra och detsamma gäller PES5 som jag tycker är mycket bättre än FIFA på både konsoll och PC. Fast jag har som sagt inte spelat något av spelen på PSP.

Football Manager Handheld: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928131.asp?q=football%...

PES5: http://www.gamerankings.com/htmlpages2/921912.asp?q=pro%20evo...

Hittade inga recensioner av PES 5 PSP, men Winning Eleven 9 är det amerikanska namnet på spelet och det är det enda som skiljer dem åt.

Permalänk

vad du än gör,köp EJ FIFA soccer.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

PES, sååå grymt bra spel, känslan är enorm och man känner verkligen att du kan inte komma närmare en riktig fotbollsmatch med nå annat spel o.0

Permalänk

PES är ju ganska kända för att vara en av de bästa fotbollsspelen. Jag skulle nog satsa på PES.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Jag tackar för synpunkterna. Får se vilket det blir. Jag har några dagar till på mig att läsa igenom litet recensioner. Tack än en gång.

Visa signatur

It is nice to be important, but it is more important to be nice