nån som vet vad felet med msn är

Permalänk
Medlem

nån som vet vad felet med msn är

varken jag eller sambon kan logga in på msn men felsökningen säger att nettpassconnetiontjofräs funkar och är upp and running, my ass it is

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Så många som har problem med MSN...prova byt till något annat: ICQ t ex!

Visa signatur

Dammtussar tyder på att man gjort något roligare...

Permalänk
Medlem

mmm du kan prova o köra msn nät i icq´s nät

Visa signatur
Permalänk
Visa signatur

Beauty is in the eye of the beholder.
DI, din portal till musik.
Mitt galleri

Permalänk
Medlem

precis gjordedet nyss å då fick man en förklaring msn nätetär för närvarande hårt belastat

Visa signatur
Permalänk
Medlem

testa köra Windows Update..

Hade också problem men efter Update så funkade det igen

Visa signatur

[AMD Ryzen 7 2700X][MSI X470 GAMING PRO CARBON] [Corsair Vengeance LPX Black DDR4 3000MHz 2x8GB ] [MSI Radeon RX 5700 XT Mech OC] [Fractal design Define R2] [Asus VP278] Logitech G502][Razer Ornata chroma]

Permalänk
Medlem

Jag kommer inte in på MSN heller

Permalänk
Medlem

Error code 81000314?

Fick det själv och det räckte med att registrera om lite dll-filer.
http://www.imzers.com/msn/solve/error-code-81000314

/G

Visa signatur

CPU: I7 4770K Grafik: Poseidon Platinum GeForce GTX 980Ti Moderkort: Asus Maximus VI Hero Z87 RAM: 16Gb Corsair Dominator Platinum CL9 Nätagg: Corsair HX1050 Gold SSD: Corsair Force GT 240Gb SSHD: Seagate Desktop 4TB Låda: Corsair Graphite 600T

Permalänk
Medlem

does not work

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Fan, mitt msn funkar heller inte, Har fel medelande 81000314

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Medlem

Många som inte kommer in på msn just nu, verkar vara överbelastat eller nån server som dött.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AdaaM
Fan, mitt msn funkar heller inte, Har fel medelande 81000314

Har haft det i några timmar jag också.. Men funkar nu igen

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk

hade lite problem i eftermiddags, funkade efter 5 minuter cirka

Permalänk
Medlem

Såja nu funkar det för mig igen
jag stängde av och tryckte upp msn några gånger sen logga in skitmkt och raderade "Kom ihåg mig" funktionen. Sen funkade det kalas

Visa signatur

D630 laptop med heldött batteri

Permalänk
Medlem

Funkar inte för mig heller

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Fungerar inte för mig heller, testat olika datorer och klienter. Samma fel. Varit så i flertalet timmar. Även testat att köra windows update och installera Live Messenger.

Edit: Nu fungerar det, magiskt nog. Jag har inte gjort något.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

ovanligt att msnm inte fungerar Vi som har lite vett väntar med spänning på att den stora massan ska börja använda nått vettigare protokoll. Men det lär dröja

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geil
ovanligt att msnm inte fungerar Vi som har lite vett väntar med spänning på att den stora massan ska börja använda nått vettigare protokoll. Men det lär dröja

Hehe, jag har då aldrig haft problem medt det förut... Folk har ju lagt av med ICQ...

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ficklampa
Hehe, jag har då aldrig haft problem medt det förut... Folk har ju lagt av med ICQ...

Jabber är det som gäller, och inget annat.

Permalänk

MSN är ett märkligt program. Hade tjejens syster dotter på besök en kväll och efter det va jag tvungen att logga in på MSN för att ta mig in i documents and settings mappen. Hur kan det komma sig??

Visa signatur

Gigabyte DS3 Rev 3.3. . C2D 1.86Ghz@2.8Ghz. Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 .Radeon 1900GT. Samsung 250Gb. HP L1925

Permalänk

Kolla Datum/tid/år på klockan!! det kan hjälpa om allt är rätt inställt, Jag vet att det funkar har haft samma fel!

Visa signatur

Its A Matter Of Life And Death

Permalänk

Ööh, jag tror killen har löst problemet nu.

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

Brorsan och syrran har samma problem. Men det underliga är att de kan logga in om man är inloggad som administratör på datorn, men inte med deras vanliga användarkonto.

Permalänk
Medlem

Hehe, jag fick igång det som sagt. Jag har inget annat gjort än att vänta en dag eller två. Klockan synkas minst en gång per dag.

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Medlem

Inget att tjafsa om, msn har problem nu som dom har ibland.
Fattar inte att det direkt dyker upp massa trådar när msn krånglar, och det är regel inte lokalt.
Och sen hänger andra puckon på och föreslår andra klienter som miranda eller icq.
Skärp er och avvakta nästa gång.

Visa signatur

iMac 27" 5K - i5 3.5Ghz - Radeon Pro 575 - 8GB
Corsair Crystal 460X RGB|Intel Core i7-8086K Limited Edition|Corsair Hydro Series H100i v2|MSI Z370 Gaming Pro Carbon|Ballistix Sport LT DDR4 16GB|Samsung PM981 SSD 512GB M.2 PCIe SSD|ASUS GeForce GTX 1080 Ti Turbo|