Permalänk

Intro till kommande film! (1.15)

http://rapidshare.de/files/26153441/Introfoerfilm.WMV.html

Den är på 7MB och är 1.15 minuter lång. Jag är nybörjare men titta och kommentera gärna. Jag vill också ha lite tips på vad och hur jag kan förbättra.

Permalänk
Medlem

du får fixa länken den går inte att öppna..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buffaz
du får fixa länken den går inte att öppna..

http://rapidshare.de/files/26153441/Introfoerfilm.WMV.html

Permalänk
Permalänk
Medlem

jaaaa jag vet inte.. e lite osäker på vilken sorts film du ska göra så skriv gärna lite mer om det.. för mig ser det ut som ännu ett projekt i mängden av Jackass kloner

Permalänk
Medlem

Jag tyckte att de första klippet kändes trögare än de nästkommande klippen. Sen vet jag inte, var introt slut där eller? jag skulle vela ha en tempoändring uppåt på slutet, Alltså att låten startade och inte var så seg genom hela tiden.

Permalänk

Detta är endast ett intro. Det är färdigt och direkt efter slutet drar filmen igång med lite action-musik, och ett högre tempo. Och alla klippen i introt är lika snabba. Det ska vara mycket saker som gör ont i resten av filmen, samt att vi tänkt lägga in lite snygga skott på mål i fotboll. Vi ska samla väldigt mycket material och sedan välja ut det allra bästa:)

Tack för kommentarerna, jag kanske överväger att öka tempot på intror lite emot slutet. Men som sagt så blir det ett högre tempo direkt efter.

Fortsätt gärna kommentera!

Permalänk
Medlem

Jag tycker det va najs. Hade dock lite svårt för fonten men annars tycker det va skönt.
Passade musik.
Vad är det för filn?
Hemmagjort jackass eller ?

Permalänk
Medlem

den väl okej. inget mästerverk men den funkar. hade också lite svårt för musiken.

offtopic: kismo, kan inte slita mig från frågan, vem i insert coin jobbar på min squashall?

Visa signatur

Dont be jealous that i've been chatting online with babes all day

Permalänk

Vad är det för fel på musiken?
Vad är det för fel på fonten?

Jag tycker det var bra kritik. Vill bara höra varför:)

Permalänk
Medlem

jag tycker att det saknar en punkt där låten drar igång med högre tempo och filmen går över i snabba klipp med olika sekvenser från filmen.. ang fonten så tycker jag det skulle vara bättre med en vanlig simpel font vilket gör det hela mer stilrent och lättläst.

men det e bara mina synpunkter

Permalänk

Tack för synpunkterna, jag ska nu ändra till en mer stilren font samt att jag kanske överväger en tempohöjning emot slutet.

Permalänk
Medlem

ser fram emot nästa update