Permalänk
Inaktiv

Atrix nätaggregat

någon som har något av dessa nätagg

http://www.databyran.nu/?katId=11&katUnderId=57&detProdId=824...

http://www.databyran.nu/?katId=11&katUnderId=57&detProdId=824...

Är dom bra ? Tysta eller några andra åsikter, priserna är intressanta iaf ;P och dom verkar ha många A på 12 v linan

Permalänk
Visa signatur

| Antec Solowannabe | Corsair HX520W | Phenom X2 550 | Noctua NH-U12P | Asus M4N82 Deluxe | Zotac GT240 | Samsung 320GB | Crucial Ballistix 2x1024MB |

Permalänk
Inaktiv

okej, det sita ser intressant ut

Permalänk
Medlem

Jag har Atrix 500W ATX, har fläkten på lägsta, men tkr att dt låter lite för mkt ändå :/ (Kanske jag som är kräsen). Annars funkar det mkt bra. (Y)

Permalänk
Medlem

jag har den du länka sisst asså 520 wattaren funkar prima och är tyst stabil som fan och billig köpte den för 200 eller 300 @ pc city

Visa signatur

Asus p4p800e-deluxe P4 2.8Ghz

Permalänk
Medlem

Atrix AT-520W fungerar fint.

//MrIbra

Permalänk
Medlem

Har också det nätagget trådskaparen länkade till sist, funkar fint. Dock låter det en hel del och spänningarna ok beträffande stabilitet, men i förhållande till pris är det ett bra köp. Snyggt i mitt tycke också;)

Visa signatur

| Compucase 6k34bs | Asrock 939S56-M | AMD 64 3000+ @ 2,36Ghz | 1024Mb Ram | Gforce 7600GS | Atrix AT-520W (7v mod) | LG 48/16 Dvd-rom | Segate Barracuda 7200.9 80Gb | Arctic Cooling Silencer 64 Ultra (7v mod) | Zalman 92mm (7v mod) | Zalman Nb47-j + Vantec heatsink | Väldigt tyst

Permalänk
Inaktiv

okej för just nu har jag ett q-tec 350W och klockar jag processorn en enda mhz så buggar den ur i cpu testet i 3dmark 05 osså ska jag köpa nytt grafikkort så nytt nätagg med sitter nog inte fel

Permalänk
Medlem

jag är riktigt nöjd med mitt atrix 500w
om jag kör med lägsta fläkt varvtal så måste jag ha örat 2-3 cm från agget för att kunna höra det samtidigt som min hårddisk är igång(har dock ingen tyst hd).
negativt: känns inte som att det blåser ut tillräckligt med varmluft på lägsta varvtal, men om jag vrider upp den på max då å då(typ 10 min en gång per 3-4 timmar) så håller det en ok temp.
possitiv: har gått stabilt ett bra tag nu, trotts lite klockning...
...plus att det enligt mig är riktigt snyggt...=)