Red Orchestra: Ostfront 41-45 Free Trial 2 - 7 Augusti

Permalänk
Medlem

Red Orchestra: Ostfront 41-45 Free Trial 2 - 7 Augusti

Idag börjar en 5 dagars gratis testperiod av Red Orchestra. Om ni inte har testat spelet så tycker jag att ni ska passa på nu. Spelet laddas ner genom steam, mer information finns här: http://www.redorchestragame.com/

Lite screenshots:

Visa signatur

Intel Core i7-3770K | NVIDIA Geforce GTX 980 | 16 GB DDR3 | DELL P2415Q | DELL U2711 | DELL U2410

Permalänk
Medlem

Tack för info. Skall testas om det inte tar timmar att få igång det

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Villken tid kan man börja spela?

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
Villken tid kan man börja spela?

klockan 22.00 svensk tid!

Visa signatur

Fractal Design R5 | AMD 5800X3D | Asus ROG Crosshair VII Hero (Wi-Fi) | EVGA GeForce RTX 3090 24GB FTW3 ULTRA | 32GB G.Skill Trident Z 3600MHz CL14 | Ett gäng M.2 NVMe SSD| Corsair 750W | ROG RYUJIN 240 with Noctua Fans |

Permalänk

Fler screens :)

Är helt såld på spelet och tänkte slänga upp lite bilder jag tagit som kanske kan få upp intresset lite mera ändå

Brutalt våld

Bra stridsvagns krig är det också

Visa signatur

MSI Z77A-GD55, Socket-1155, Intel Core i7-3770K @3.50GHz, Gainward GeForce GTX 690 4GB, Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB, Kingston HyperX 3K SSD 240GB

Permalänk
Medlem

Re: Fler screens :)

Citat:

Ursprungligen inskrivet av HenrikSultan
Är helt såld på spelet och tänkte slänga upp lite bilder jag tagit som kanske kan få upp intresset lite mera ändå

http://qw.servehttp.com/medlem/sultan/other/gore.jpg
Brutalt våld

http://qw.servehttp.com/medlem/sultan/other/BurningTank.jpg
Bra stridsvagns krig är det också

Ehh.... lite suddigt?! Mitt ser inte ut sådär o_O

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk

Så fort jag startar det nyligen installerade STEAM så står det "Updating Steam" vid en progressbar, men den rör sig inget och Steam suger 100% CPU-tid.

Startade om en gång men det hjälpte inte. Några idéer?

EDIT: Efter 3 minuter ploppade den här rutan upp:

"ERROR
Steam.exe (Main Exception): Unable to load library Steam.dll"

EDIT2: Och när jag laddat ned Steam.dll separat till Steam-foldern:

"ERROR
Steam.exe (Main Exception): Unable to start Steam Engine: *SteamStartEngine(0x12e8c8) failed with error 201: Cannot perform this operation while offline"

EDIT3: Öppnade Steams portar i routern, samt updaterade/refreshade min router en gång vilket gjorde susen.

Då kommer detta upp efter att Steam updaterat:

"ERROR
Steam.exe (Main Exception): Unable to start Steam Engine: *SteamStartEngine(0x12e8c8) failed with error 200: Connection Reset, WinSock Error 10054 "Connection reset by peer".

Slutlig EDIT: Nu fungerar det, antar att det var routern som jäklades lite igen. Det var iaf inte brandvägg eller antivirus som orsakade det.

Visa signatur

DFI LanpartyUT nF4 Ultra-D (OCZ Tony's 704-2BTa BIOS) [color="blue"]|[/color] AMD Athlon64 San Diego 3700+ (KAB2E 0551) @ 285x10 (1.472V by CPU-Z) [color="blue"]|[/color] Kingston 2*512 PC3200 HyperX BH5 @ 2-2-2-10 1T (237.5MHz) [color="blue"]|[/color] POV nVidia GeForce 6800 GS (Core: 500 - Mem: 1230) [color="blue"]|[/color] Fortron/Source 550W (FSP550-60PLN) [color="blue"]|[/color] Antec Sonata Lifestyle Piano [color="blue"]|[/color] 3DMark2001 SE: 29481

Permalänk
Medlem

usch vad kasst det är att köra stidsvagn.

Visa signatur

HP 6715s
500gb Extern HDD
Gamertag Jo11e

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DonJolle
usch vad kasst det är att köra stidsvagn.

Du vet att du kan kolla ut / öppna luckan på tanken så du ser mer när du kör?

Detta spelet ska vara realistiskt, en kör/styr, en laddar / siktar och skjuter... så är/var det IRL.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

Det bästa i spelet är nog att skjuta folk i skallen när de tittat upp i luckan ur en tank

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

bästa inf-liret jag kört, iaf med ww2-tema. nått som är härligt med det är att man är inte så beroende av HUDen, har stängt av all hud jag, livmätarn är värdelös, dör oftast så snabbt ändå så man har ingen användning för den, kompassen är liten å suddig och oanvändbar, osv känns jävligt härligt att ha helt rent på skärmen

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

hur plockar man upp vapen och går in i tanks :)?

Visa signatur

You couldn´t come on time even if you jerked off in front of clocks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheBoyLo
hur plockar man upp vapen och går in i tanks :)?

Use key.... såklart -_-

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Use key.... såklart -_-

Vilket brukar vara E om jag inte minns fel, default dvs.

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.

Permalänk

Inte E i detta spel, e är luta sig runt hörnet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PointMan
Du vet att du kan kolla ut / öppna luckan på tanken så du ser mer när du kör?

Detta spelet ska vara realistiskt, en kör/styr, en laddar / siktar och skjuter... så är/var det IRL.

Haha, det hade jag inte en aning om, kört in i massor av träd o skit Får nog kolla igenom kontrollerna en gång till.

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

F plockar ni upp vapen med
För att byta.... kameravinkel.. i tanks osv så är det bara att rulla på mushjulet åt nått håll, så tittar man fram ur luckan, jävligt härlig känsla att köra runt å titta ut där fram akta dock så ni inte får en kula i skallen

jävligt härligt med gratisveckan dock, lirade lite smått igår, typ 6x fler servrar i serverbrowsern än normalt för hoppas att många som testar spelet köper det, så spelet blir lite mer... befolkat

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Efter att ha kört i 2 dagar nu så bestämde jag mig för att köpa det. Jävla roligt spel, speciellt som infanterist. Köra tank var inte särskilt tillfredsställande tyvärr

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dblood
Efter att ha kört i 2 dagar nu så bestämde jag mig för att köpa det. Jävla roligt spel, speciellt som infanterist. Köra tank var inte särskilt tillfredsställande tyvärr

Det tyckte jag också från början... teama upp med en polare på TS och samarbeta... priceless

Permalänk
Medlem

Hm, nu när trialen är slut och allt, man kan inte på något sätt att bara köra en stund via practice mode?

Visa signatur

You couldn´t come on time even if you jerked off in front of clocks

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheBoyLo
Hm, nu när trialen är slut och allt, man kan inte på något sätt att bara köra en stund via practice mode?

Nej, går inte ens starta spelet -_-

Du måste köpa det, 25 dollar, kom igen nu för fan

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av daVani
Nej, går inte ens starta spelet -_-

Du måste köpa det, 25 dollar, kom igen nu för fan

men om man köper spel via steam får man inte starforce skiten då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
men om man köper spel via steam får man inte starforce skiten då?

Var har du fått det ifrån? Steam kör inte med starforce.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gascogne
Var har du fått det ifrån? Steam kör inte med starforce.

läste nått om det förut här på forumet

Permalänk

gillade inte dom mörka och dunkla miljöerna.nog för att det är krig och att det är mycket rök och mörkt osv,men detta var för mycket.
COD spelen var lagom perfekt när det gällde detta.
annars var det la inge fel på spelet.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
läste nått om det förut här på forumet

Hmm.... då har nån snackat skit

Nej, detta spelet använder inte Starforce eller nån annan sjukdom

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN