F.E.A.R.: Extraction Point Demo

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tackar! Måste testas trots att jag inte spelat ut FEAR än.

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tackar! Blir en fin godnatt saga

Permalänk
Medlem

Nu kommer två bra spel på samma dag, Dow expasion och extraction point:) Och bara 1 vecka innan kommer nwn 2:)

Permalänk
Medlem

va besviken man blev massa coola effekter fattades i demot ju som återfanns i fear.. samma miljöjer nästan mörkt som attan.

Permalänk
Medlem

hmm har inte spelat klart demot men det här är inget jag precis MÅSTE köpa.

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem

Shit, tack för tippet! Måste köra detta nu innan jag går och lägger mig..
Ingen bra ide men är nyfiken. Ring 112 om jag inte tar bussen till plugget imorgon.

Visa signatur

AMD Athlon 64 3200 @ 2,8Ghz | 2048Mb | Sapphire Radeon HD 2600XT | Gigabyte GA-K8NSC | Xilence 500W | Soundblaster A4 7.1 | Maxtor S-ATA 200Gb - Samsung SP1654N 160GB | Antec P182 | SAMSUNG 22" 225BW

Permalänk
Medlem

Märks att det inte är klart, iaf i början av demot.. kändes stelt och inget hände. Men sen i slutet.. ja då blev det fart på spelet (lite spoiler kanske>>>> De där osynliga varelserna med röda ögonen gjorde så man fan blev rädd )

Permalänk
Inaktiv

menar du att det e en fortsättning där fear slutade med kärnXplosionen? det har ju varit efterlängtat.

Citat:

De där osynliga varelserna med röda ögonen gjorde så man fan blev rädd

ska testa det snart, är dom läskigare än de där demonerna i fear (som inte var så läskiga)?

så nu springer alma lös, undrar hur hon kom ner från helikoptern is lutet av fear. eller hur hon kom upp dit.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nuukeer

ska testa det snart, är dom läskigare än de där demonerna i fear (som inte var så läskiga)?

så nu springer alma lös, undrar hur hon kom ner från helikoptern is lutet av fear. eller hur hon kom upp dit.

Själv höll man ju på att implodera av rädsla när Demonuslingarna dök upp i orginalspelet, så detta bådar ju gott

Alma kan väl göra som hon vill, hon har ju ganska grova powers, att hoppa/flyga/levitera upp till en helikopter borde ju vara en "barnlek" för henne.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Själv höll man ju på att implodera av rädsla när Demonuslingarna dök upp i orginalspelet, så detta bådar ju gott

Jupp, det är tur att du har en bra fjädrad och bekväm kontorsstol att sitta i med tanke på hur du studsa i den stundtals!

Permalänk
Medlem

Kort sagt; Minigun äger Och vilken känsla! Detta är ett måste för F.E.A.R älskare!

Visa signatur

Intel P4 3Ghz - 1Gb DDR400 Dualchannel - Asus GF6800GT 128Mb- Seagate 160Gb - LG 12x DL DVD-RW - Acer AL1714 17" TFT @ 14ms

Permalänk
Medlem

Öh... var det inte in i helvete kort? Jag menar 500 megabajs och så tre minuters lir?

Permalänk
Medlem

Inte testat hela demot, men måste nu börja spela F.E.A.R igen innan expansionen kommer ut så man kan köpa den.

Visa signatur

I am 43% addicted to World of Warcraft. What about you?

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Öh... var det inte in i helvete kort? Jag menar 500 megabajs och så tre minuters lir?

Tänkte just skriva det, riktigt kort va det.

Tyckte inte det tillförde så mycket nytt, va precis som vanliga FEAR. Det betyder ju dock inte att det va dåligt, vill ju ha en fortsätting

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk

Jag undrar vad historien är i det här spelet..

Visa signatur

AMD Athlon 64 3800+ Hiper Type-R 580W Corsair Value S. PC3200 DDR-DIMM 1024MB, Gainward GeForce 7800GT , Creative SB Audigy SE , MSI K8N NEO4-F

Permalänk
Medlem

Skugg-varelserna va ju inte nå läskiga. För enkla att döda också, något slag med händerna bara.

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
Skugg-varelserna va ju inte nå läskiga. För enkla att döda också, något slag med händerna bara.

Inte läskiga! När jag först såg och hörde dom i kombination med den där ultraläbbiga musiken så blev det bara "Coontaaact" och sedan tömde jag min minigun i alla riktningar.

När väl ammon var slut så tog jag haglet och gömde mig i ett hörn i 10 minuter innan jag vågade mig fram...

Jag lever mig in alldeles för mycket i sådana här spel... Det är inte bra för hjärtat:)

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Medlem

Hmm iofs, hade inte något spelljud på. Hade trance på mp3n istället ^_^

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk

looooooooooooooooooooooooooooooooooooool

skräckspel utan ljud fungerar ju bra...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Inte läskiga! När jag först såg och hörde dom i kombination med den där ultraläbbiga musiken så blev det bara "Coontaaact" och sedan tömde jag min minigun i alla riktningar.

När väl ammon var slut så tog jag haglet och gömde mig i ett hörn i 10 minuter innan jag vågade mig fram...

Jag lever mig in alldeles för mycket i sådana här spel... Det är inte bra för hjärtat:)

Haha, samma här Gömde mig i en skrubb, slog på ficklampan och tog ett par steg framåt, kastade granaet och allt sånt för att få deras uppmärksamhet, så snart jag såg nåt rött så på med slowmon och tömma allt jag hade i magasinet Vidriga jävlar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Haha, samma här Gömde mig i en skrubb, slog på ficklampan och tog ett par steg framåt, kastade granaet och allt sånt för att få deras uppmärksamhet, så snart jag såg nåt rött så på med slowmon och tömma allt jag hade i magasinet Vidriga jävlar...

haha känner igen mig något otroligt i det där!

Visa signatur

Athlon64 3400+ 1mb cache | 2*512mb Kingston | Asus K8N-E Deluxe | Leadtek Geforce6800GT@Ultra | Antec Sonata 380W True Power

Permalänk
Medlem

"Inte läskiga! När jag först såg och hörde dom i kombination med den där ultraläbbiga musiken så blev det bara "Coontaaact" och sedan tömde jag min minigun i alla riktningar."

Haha, en av de grymmaste action scenenrna i världshistorien

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
Hmm iofs, hade inte något spelljud på. Hade trance på mp3n istället ^_^

Det är ju som att kolla på en skräckfilm med mute, ögonbindel och ha Orsas Spelmän pumpandes ur stereon. Klart du inte blir skraj.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Feltherr
Det är ju som att kolla på en skräckfilm med mute, ögonbindel och ha Orsas Spelmän pumpandes ur stereon. Klart du inte blir skraj.

ROFLMBBQAO!!