Permalänk
Medlem

Core 2 Duo, inget klistermärke?!!

Är det bara jag som inte fått nåt klistermärke med min Core 2 Duo? :/
Jag tycker ju om att ha min dator som en vandrande (stående) reklampelare :/
Inte fått nåt klistermärke alls, inte ens ett litet fjöttit "powered by intel".
Ingenting.

Var kan man, em, få tag på ett sådant annars?
Ett "powered by Core 2 Duo" eller nåt sånt.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Re: Core 2 Duo, inget klistermärke?!!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Är det bara jag som inte fått nåt klistermärke med min Core 2 Duo? :/
Jag tycker ju om att ha min dator som en vandrande (stående) reklampelare :/
Inte fått nåt klistermärke alls, inte ens ett litet fjöttit "powered by intel".
Ingenting.

Var kan man, em, få tag på ett sådant annars?
Ett "powered by Core 2 Duo" eller nåt sånt.

Konstigt.. Jag fick med ett fint klistermärke med Intel Core 2 Duo loggan
Var beställde du ifrån? Fast det kanske inte har betydelse.. Kolla igenom en gång till

Permalänk
Medlem

Jaag hittade den!! =D Den var ju inte i en sån lös plastficka juu, den satt ju på det där utfällbara quick-guide pappret =D

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Jaag hittade den!! =D Den var ju inte i en sån lös plastficka juu, den satt ju på det där utfällbara quick-guide pappret =D

Hurra Bara man letar så hittar man det man söker efter. Själv har jag den och ett Zalmanklistermärke på datorn

Permalänk
Avstängd

När jag är färdig har jag förljande klister märken:
2st gigabyte
1st intel core 2 duo
1st zalman

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Jag har asus märke intel märket och sb xfi märket ska försöka skaffa fram ett vista märke också

Visa signatur

-:Main:- Asus sabertooth X58 | 980X@3.4 | 24GB Corsair PC3-12800 | Gigabyte GTX480 | SB X-Fi Titanium Pro | Corsair SSD Force GT 120GB/WD30EZRX | Antec p183 | Corsair HX850 | Corsair H80 |

Permalänk

klistermärken på burken? usch, då ser den ju ut som nån sorts elgiganten-dator...

Visa signatur

Holler at thy dragonmaster

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av headcleaner
klistermärken på burken? usch, då ser den ju ut som nån sorts elgiganten-dator...

håller med
jag plaxerade min lite snyggt bak på min ipod ist
inga sådanna klistermärken på min burk inte ett ubuntu klistermärken eller varför inte ett litet pokemin klistermärke el.dyl däremor är en annan sak

bara för att förtydliga så har jag INTE ett pokemonklistermärke på min burk utan jag tog det bara som ett exempel

Permalänk
Medlem

Riiight Applet
Gotta catch em all?

FAN ja, mitt x-fi märke är botta :/ Vete tusan vart det tog vägen, inte bytat chassi på ett år
Haha vista märke kan dock va svårt att ordna, eller rättare sagt kosta 6000kr =D

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Klart man måste klistra på burken Men jag har dom på insidan av burken på frontluckan. Så kan man öppna den när man vill titta på dom

Visa signatur

Lian Li O11D Dynamic Mini || MSI MEG X570 Unify || Ryzen 5600x || MSI 3080 Suprim X || 2x8 GB PC 3600 HyperX || Corsair SF750 Platinum 750W || 2x SN750 NVMe 1TB

Permalänk

Ja klista på burken om man kör Core2Duo e ju ett måste...då ser ju alla vikket monster du har ;P hahah

själv kör ja med Asus loggan och Core loggan ...men zalman e på G ...

tillägg: Hugo Hagman E6400 har faktiskt inte kodnamnet "Conroe", tyvärr den heter "Allendale"....:)

Permalänk
Medlem

Jag har oxå klistrat på Core2Duo och 2 gigabyte märken på min burk. Vill ha Corsair märket oxå... Man måste ju skryta lite...

Visa signatur

SLUTA SÄR SKRIV! http://www.skrivihop.nu/exempel/roliga.php
|Core2Duo E6600 @2.4Ghz | Gigabyte GA-965P-DS3 | OCZ Gold XTC DDR2 PC6400 2048MB + Corsair XMS2 PC6400 4GB | Radeon 4870 512MB @stock | Hiper 580W | 2x250GB + 640GB WD SATA2|

Permalänk
Medlem

Orka plastklistermärken ;D Coolare att tejpa på ett A4-papper med en fet 3d-mark score eller liknande

Visa signatur

-

Permalänk

sant Msh...

Permalänk
Medlem

hah. beställde precis ett ic2d system ..
och jag ska då fan bepryda mitt chassi med en "intel i486dx2" plåtbricka som sletsav från en kylfläns.. ;D

Permalänk

haha yeah:P

Permalänk
Medlem

Till de som vill ha en massa fina klistermärken från olika hårdvarutillverkare, åk till DreamHack i vinter, folk rent av slänger klistermärken efter en

Permalänk
Hedersmedlem

Vinner jag? Visserligen inte C2D utan Thermaltake, men ändå.

Det där är alltså inte min huvuddator utan servern som brukar stå undangömd. Då kan den lika gärna se ut lite hur som helst.

Permalänk
Medlem

Troligtvis

själv så har jag ju DFI Lanparty märket ("*lanpartyloggan* It's party time!") och ett AMD ahtlon 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Vinner jag? Visserligen inte C2D utan Thermaltake, men ändå.

http://www.leftlane.se/swec/serverliten.jpg

Det där är alltså inte min huvuddator utan servern som brukar stå undangömd. Då kan den lika gärna se ut lite hur som helst.

thermaltake logga på antec chassi

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoleX
thermaltake logga på antec chassi

Självklart. Kompisen hade ett par Thermaltake casebadges och klistermärken över som han tänkte slänga. Klart att man smackar på dem på servern istället, även om jag inte är ett speciellt stort fan av Thermaltakes kreationer i vanliga fall.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Självklart. Kompisen hade ett par Thermaltake casebadges och klistermärken över som han tänkte slänga. Klart att man smackar på dem på servern istället, även om jag inte är ett speciellt stort fan av Thermaltakes kreationer i vanliga fall.

heheh ja det var ju "ett" par han hade över altsså :D, själv har jag som mest 5st på mitt antec chassi dock inga på min nya(p150) den ska vara clean

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.