Permalänk
Medlem

Keytronic KT2001USB02SV

Tyvärr har detta underbara tangentbord slutat att tillverkas ganska nyligen och är nu i stort sett omöjligt att få tag på hos de större datorfirmorna på nätet. Jag skulle vilja köpa på mig ett par stycken till (har ett redan) för framtida behov och skulle vilja be alla sweklockers om en liten tjänst. Om någon ser det här i en butik någonstans, kan ni skicka ett mail till mig? reine _at_ zapper . se

Eller bara svara i tråden (Fast då kommer någon annan säkert köpa det före mig )

Visa signatur

MSI P67A GD55 | Intel i5 2500 3.3 | Gigabyte GTX 760 Windforce 3X | 8gb A-Data 1333 | Intel 320 SSD 120GB (+ misc storages drives...) | Fractal Design R3 Arctic White | Logitech G700 | Qpad Heaton XXL | Dell U2412M | Topre Realforce 88UB | Focusrite Scarlett 2i2 | Sennheiser HD-650

Permalänk
Medlem

Har några stycken, ett tips är att kolla statliga eller kommunala institutioner då detta var standardutrustning för några år sen...

Visa signatur

" Det är en Epademi " - Aftonbladet

Permalänk
Medlem

Jag har tre och vill också ha fler

Visa signatur
Permalänk
Medlem

jag vill också ha! Funderar tillochmed på att beställa från USA, säger till om det blir nåt

Visa signatur

ubuntu 16.04

Permalänk
Medlem

Måste det vara USB?

Har ett liggande, som helt klart är till salu.

Det är diskat och inte använt just nånting efter det.

Skamfilat kring Dioderna för Numlock, CapsLock.... annars som nytt.

Visa signatur

iPhone 5, iPad 3, Macbook Air

Permalänk

Skall enligt uppgift finnas att få tag på i en butik i Falkenberg. Nya i kartong.

Visa signatur

╠ P180B ═ Cooltek CT 600 ═ P5WDG2-WS Pro ═ E6600@3,42GHz ═ Scythe Infinity ═ Corsair 3GB XMS2 ═ 3x Raptor ADFD 15OGB ═ 2x Matrox P650 ═ 2x 20,1" TFT ═ 1x 24" Widescreen TFT ╣

Permalänk
Medlem

Vill också få tag i detta underbara tangentbord!! har sökt som en dåre utan att hitta något, något som vet var man kan köpa det? helst svart om det finns.

Visa signatur

ninoscript :: Intel i9 9900k @ 5 ghz | Kingston HyperX 3200 mhz 32 gb | Gigabyte 2080Ti RTX Windforce OC | EVGA SuperNOVA G3 1000w | Samsung EVO 970 250 GB nvme m.2 | Samsung EVO plus 1 TB nvme m.2 | Asus z390-f Gaming | Fractal Design r6 blackout windowed | Creative Soundblaster AE-5 gaming | Philips Fidelio x2 + boom mic | Qpad CT large | Corsair Ironclaw RGB | Corsair strafe RGB

Permalänk
Inaktiv

Om någon får tag i ett med artikelnummer KT2001USB02SV hade jag köpt det för en ganska bra slant (den svenska layout'en, med usb).

WEBHALLEN.com - Keytronic Keyboard KT2001 Ergoforce - (USB)

Permalänk
Medlem

Jag har två stycken Keytronic ergoforce med PS/2 som jag funderar på att sälja. Jag köpte de beg och de är inte genomgångna eller tvättade, men i hyfsat bra skick. Pris 250kr styck plus frakt. Hör av er om ni är intresserade.

Visa signatur

MSI P67A GD55 | Intel i5 2500 3.3 | Gigabyte GTX 760 Windforce 3X | 8gb A-Data 1333 | Intel 320 SSD 120GB (+ misc storages drives...) | Fractal Design R3 Arctic White | Logitech G700 | Qpad Heaton XXL | Dell U2412M | Topre Realforce 88UB | Focusrite Scarlett 2i2 | Sennheiser HD-650