Permalänk

N73

Hej

Jag tänker köpa nokia N73:an, e det värt och vänta på music edition versionen eller e det samma telefon egentligen, vad tycker ni man ska göra? tacksam för svar

Visa signatur

IRAQI FOR LIFE

Permalänk
Medlem

om du vill ha minneskort å bättre hörlurar så kan du vänta men om du ändå har allt de där lr bryr sig inte om det så köp nu? det är typ samma mobil...

du borde ändra rubriken...

Visa signatur

opteron 165+ @ 2,5 ghz tuniq, DFI lanparty d, 2x 1024 gskill pc4000. 7800Gtx 256 mb vf900, Hiper 580W psu blå, thermaltake armor,2 st raptor 36 gb

Permalänk
Medlem

Jag hade inte väntat, det är ju som med W800 antar jag, bara själva skalet och mjukvarutemat / musikspelarmjukvaran som är annorlunda
Fast det är jag som inte är tålmodig

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Nu är det ju inte "bara" skalet utan ett ruggigt snyggt svart sådant

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem

Visserligen, men silver är snyggt det med På sitt eget lilla sätt!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

så det är egentligen bara skalet som skiljer rent utseendemässigt? Och det svarta skalet ska börja säljas så att det bara är att byta skal om man vill ha en svart N73a?

Visa signatur

Jag ja

Permalänk
Medlem

nu är det ju inte utbytbara skal på N73, så det är nog inte så "bara". men är man lite händig och lyckas få tag i ett sådant skal så lär det gå o byta ja.

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk

jag köper den vit röda, det e inte värt och vänta. Hos comviq får man med en 1gb minne som räcker långt;) och sen tycker jag att den svarta är som vilken telefon som helst, alla gammla var svarta:D hehe

Visa signatur

IRAQI FOR LIFE

Permalänk
Medlem

vitt och rött passar så bra.
som en liten asiatisk tjej i nån valfri kung-fu rulle där blodet sakta rinner nerför hennes kind
som bloddroppar i snön.
som.
mycket
vitt och rött är helt enkelt bara apsnyggt!

Jag beställde också min från tele2/comviq. Igår kl 15:00.
Idag, 11 okt kl 14:30
Försändelsen kan hämtas ut på Hemköp Triangeln

Bästa leveranstid jag någonsin upplevt

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Ja, skal kan bytas om man är lite händig. PMa mig om ni behöver hjälp..

Visa signatur

| MEIZU M6 TP | d-JAYS | Macbook 2GHz >> I'm lovin it!|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bury
Och det svarta skalet ska börja säljas så att det bara är att byta skal om man vill ha en svart N73a?

Vem är det som säger att man ska sälja det svarta skalet?

N73 ME fungerar säkert bra. Men om man vill ha sina egna hörlurar och 2GB minne istället för 1GB som följer med fösvinner några fördelar, man betalar för vad man inte vill ha ... Lika bra att ta vanliga N73 då, förutsätter att den blir dyrare med dom extragrejerna då ..

Men jag personligen tycker om den den svarta baksidan. Musikspelaren verkar också vara uppgraderad. Men jag TROR inte den blir så viktig för mig då jag inte bryr mig mycket om bilder på CDns framsida eller liknande. Men om ljudet förbättras är det en annan sak. Till exempel hade W800 MegaBass som vanliga K750 inte har.

Någon som vet om N73 ME bättre ljud, bättre ljudinställningar? Och, tror ni det går att flasha N73 --> N73 ME? För jag vill inte köpa ME när jag redan har en vanlig ...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
vitt och rött passar så bra.
som en liten asiatisk tjej i nån valfri kung-fu rulle där blodet sakta rinner nerför hennes kind
som bloddroppar i snön.
som.
mycket
vitt och rött är helt enkelt bara apsnyggt!

Jag beställde också min från tele2/comviq. Igår kl 15:00.
Idag, 11 okt kl 14:30
Försändelsen kan hämtas ut på Hemköp Triangeln

Bästa leveranstid jag någonsin upplevt

Det var snabbt! Jag har fick vänta ända tills idag! Och jag beställde min nån´gång efter kl 16.00 i måndags hehe.
Har för övrigt skrivit en liten review på den andra N73 tråden.

Visa signatur

i´d rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av aieranah
[B]Vem är det som säger att man ska sälja det svarta skalet?

ett litet om föll bort där tror jag...

Visa signatur

Jag ja

Permalänk

tror inte att N73 Me har bättre ljud. det är Exakt samma telefon men i ny färg och uppgraderat firmware o lite annat tillbehör

Visa signatur

IRAQI FOR LIFE

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia3650
tror inte att N73 Me har bättre ljud. det är Exakt samma telefon men i ny färg och uppgraderat firmware o lite annat tillbehör

På tanke med att den heter Music Edition så tror jag/har läst att det skulle vara 2gb minneskort+hörlurar + Bättre inbyggd mp3 spelare ( kanske var de separata knappar till mp3 tror jag)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fiero
Ja, skal kan bytas om man är lite händig. PMa mig om ni behöver hjälp..

Har det släppts nåt svart skal ännu??Letade lite snabbt men kunde inte hitta nåt...Finns det så återgår jag bara till N73 tråden som finns där du redan visat hur man byter skal

Visa signatur

Vem sa att man är bäst bara för att man kan allt??

Nokia N82