Dagens besvikelse, dustin!
Det hela började med att jag köpte mig en ppc hos dustinhome, en eten m600+ för 5800kr
Allt var frid och fröjd tills efter 2 månader då den börja bete sig väldigt underligt, när man satte den i laddaren tog den endast laddning i 5 min sen la den av och ladda. Testade ävena tt sätta den i "vaggan" där den kan laddas. Funka inte heller.
Testade sen i några olika uttag i lägenheten, jordade som ojordade så funka inga. Så det var n og telefonen det var fel på.
Jag skickar en rma ansökan där det klart och tydligt står att att den inte går och ladda osv. Beskriver även att systemt kraschar väldigt ofta.
Så dagarna går, det tog dom hela 2 månader för att fixa detta. Sur som fan vart jag då jag har ett teleabonomang som ja fått betala 200kr i månaden för som bara rullat på.
Så springer jag till okq8 och hämtar ut den, packar upp den, sätter den i laddaren o startar den, ser att dom har bytt rom version iaf.
Men sen, vad fan det måste väll ändå vara ett skämt. Den tar inte laddning, samma problem som innan jag skicka in den!
Alltså jag undrar vad ända in i helvete sysslar dom med! Dom har haft den i 2 månader och har lyckats göra en rom upgradering som tar 5 minuter! Varför fan har dom inte fixat det största problemet?!
Sur som fan så kollar jag igenom rma ansökan jag fått från gadetec:
Men, inte fan står det något där om mitt problem med laddningen. Ringer till dustinhome, försöker hålla mig lugnt medans jag snackar med dom, i rma ansökan jag skickat till dustin kunde dom själva se att jag skrivit att det var problem med batteri och laddning, men i gadgetecs rma stod det då fan inget om detta!
Han jag snacka med höll med om att det var oaceptabelt att de hade tagit så långt tid. Han skulle snacka med sin "teamleader" och återkomma imorgon.
Sen tycker jag det är åerhört synd att det ska behöva bli så här då jag har stort förtroende för just dustinome, har handlat prylar där för över 10k...
Så har ni varit med om ngt liknande? Är jävlgit sur nu, när jag betalar 6000kr för en lur jsom jag på annat ställe kunde fått 800kr billgiare ja då förväntar jag mig fanimej god support, dom där 800kronorna måste ju gåt till ngt!
Och att skicka tillabks den IGEN känns verkligen som ngt jag absolut inte vill göra. Kan jag kräva pengarna tillbaka för luren för det känns som om det är det enda sättet dom kan gottgöra mig på.
/En besviken kund