GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome

För ett par år sedan ryktades det ju om att det skulle bli Yakuza-inspirerat och utspelas i ett fiktionellt Tokyo eller något liknande.

Det vore något det!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Countdown till en trailer? Ofta...
Men visst längtar man

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

åååh vad jag längtar ! Älskar GTA serien

Visa signatur

AMD 64 x2 3800+ | Twinmos 2 gb ddr | Western digital raptor 74 gb + Seagate 320 gb | XFX 7800gt | qpad xxxl | Razer diamondback Plasma | Creative SB Audigy 2 | 22" crt Samsung

Pc Mark 05: 5341 p

Permalänk
Medlem

London 1969 blir det såklart.

Skämt å sido, London skulle kunna bli riktigt bra.

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Det har redan varit i London en gång, och det räcker.

Hong Kong skulle äga. GTA i Hong Kong... oh yeah

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

Moskva skulle kunna vara ballt: ryska maffian, feta bössor och halt vinterväglag

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk

Undrar för det blir för nytt den här gången, kanske att man kommer kunna åka upp i rymden och köpa ett hus på månen. I San Andreas kunde man ju göra i princip allt utom det.
Iaf ser jag fram emot spelet.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem

jag skulle vilja ha det i dagens london, tänk det i snygg grafik (riktigt stor stad, 10 miljoner invånare) o att man typ ska kunna gå in i de flesta byggnader

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Att ingen tyckte man skulle ha det i Stockholm, eller Uppsala

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

Tokyo/Hong kong hade varit ballt. hoppas däremot att man får större valmöjligheter att knata in i byggnader och liknande nu. Det är det enda jag egentligen har saknat i de senast spelen - skulle ge allting en helt ny dimension.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zAjben
Tokyo/Hong kong hade varit ballt. hoppas däremot att man får större valmöjligheter att knata in i byggnader och liknande nu. Det är det enda jag egentligen har saknat i de senast spelen - skulle ge allting en helt ny dimension.

Håller med, det är en av de två saker som jag inte tycker att GTA:SA var bättre på än GTA:VS:

1) Interaktiviteten. Vi kräver mer än att gå in och ut ur vissa utvalda hus denna gång. Vi vill in i de flesta husen och de ska vara fyllda med överaskningar som minispel m.m.

2) Grafiken. Knappt någon förbättring alls. Duglig kanske, inte mer. Nu vill vi se fetare grafik utan att göra avkall på spelbarheten.

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma. 🎮

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mellwing
Att ingen tyckte man skulle ha det i Stockholm, eller Uppsala

Om en stad i sverige så ska det helt klart bli Göteborg...

Visa signatur
Permalänk

Köpenhamn med sina kravaller och Christiania

Visa signatur

e6600@3.2GHz@1.35v + P5B deluxe + corsair 2gb pc6400 + HD4350 m.m.

Permalänk

eller varför inte nån stad i norrland.
traktor som get away car,mmm,låter väl lockande,eller varför inte chicken race med häst och kärra?låter la kul?

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Inaktiv

London-gangsterz skulle äga, tänk er lock stock and two smoking barrels och snatch <3

Permalänk
Medlem

stockholm e aldelles för litet, kolla på google earth, jamnför me tex London som e skitstort ( sthlm = 1,2 milj inv, london= 9 miljoner+)

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lordgonzo
Håller med, det är en av de två saker som jag inte tycker att GTA:SA var bättre på än GTA:VS:

1) Interaktiviteten. Vi kräver mer än att gå in och ut ur vissa utvalda hus denna gång. Vi vill in i de flesta husen och de ska vara fyllda med överaskningar som minispel m.m.

2) Grafiken. Knappt någon förbättring alls. Duglig kanske, inte mer. Nu vill vi se fetare grafik utan att göra avkall på spelbarheten.

Agreed! Att använda i princip samma motor till tre spel med år emellan är inte okay, det tycker i alla fall inte jag. Även om San Andreas var ett nytt spel så kändes det i min mening inte som mer än en expansion till GTA3 som kom långt för sent..

Permalänk
Medlem

känner igen namnet på motorn,

Star Wars kommer ju använda den!
och den är feting!

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_starwarsforceunle...

http://download.gametrailers.com/gt_vault/t_starwarsforceunle...
http://www.gametrailers.com/downloadnew.php?id=13022&type=wmv

där har ni lite mer ingame liknande tech demos

om ni kollar på video 2 där, kan ni tänka er krockskadorna i gta!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

ååh, jag vill spela!

Visa signatur

Gigabyte GA-Z97X-GAMING 3 Intel Core i5-4690K 16GB Corsair Vengeance 1600MHz ASUS GTX 560Ti Cooler Master v700

Permalänk
Avstängd

Plywood skivorna gick ju sönder riktigt verkligt.
Fast star wars spelet kommer innehålla mycket omkringkastande av stormtroopers och knäckande av plywoodskivor har jag en känsla av.

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Inaktiv

Btw ni som vill se gta alá honkong, så rekomdenerar jag starkt spelet yakuza till ps2, väldigt likt gta,fa si i japansk stadsmiljö.

Permalänk
Avstängd

Jag måste erkänna att kag inte har så stora förhoppningar. VC var grymt kul men nästan allöt var sämre i SA.

1) Det var för stort. Blev bara massa åkande och man kände sig aldrig riktigt hemma.
2) Allt ätande och andra skills vara bara jobbigt och trist
3) Sen var storyn kass.

roligt är att de fixar till nummer 3 men 1 och 2 lär vara lika trist som i SA.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SID 6.7
Moskva skulle kunna vara ballt: ryska maffian, feta bössor och halt vinterväglag

Håller helt klart med halt väglag fyfan va kul att sladda !

Eller chicago.

lAlAz0r

Permalänk
Avstängd

Usch inget mera i england, trist miljö.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av definition
Usch inget mera i england, trist miljö.

Usch, nej! Bara molnigt och grått hela tiden också.

Hawaii vore grymt, enligt mig. Perfekt sätt at avgränsa spelaren från att åka utanför kartor också, är ju öar trots allt. Kuba hade inte varit helt fel heller, fast kanske trist med sån liten mångfald av olika människor och kulturer, dock jävligt balla bilar.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Svårt att förutse vilken stad det blir.
Nackdelen med Tokyo och framförallt Moskva är att de städerna är lite för "inhemska". Medan de amerikanska städerna har många olika nationaliteter så består Tokyo och Moskva kraftigt av den inhemska befolkningen vilket kan göra uppdragen lite mer enformiga. En av de största charmiga aspekterna med GTA-serien är ju att man jobbat med/mot de olika maffiorna som Yakuza, ryska maffian m.m. i samma stad.

Jag vet inte riktigt vad jag vill se för stad, bara spelet blir bra så har nog Rockstar löst det mesta

Visa signatur

En av två halvor i spelpodcasten Gejma. 🎮

Permalänk
Avstängd

Nej, för helvete, inget London-trams, vi vill ju inte köra på fel sida vägen

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Nej, för helvete, inget London-trams, vi vill ju inte köra på fel sida vägen

Spela det någon roll? Är det någon som faktiskt bryr sig om trafikregler när de spelar GTA?

Visa signatur

[AMD Athlon64 X2 4400+][Corsair TWINX2048-3500LLPRO][Leadtek 8800GTS 640MB][ASUS A8N-SLI Premium][Antec P180][Antec Neo HE 550W]

Permalänk
Medlem

Rockstar brukar väl inte använda riktiga städer heller. Utom första spelet då.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av örli
Rockstar brukar väl inte använda riktiga städer heller. Utom första spelet då.

de brukar vara baserade på riktiga städer. GTA:SA hade Los Santos (Los Angeles), San Fieero (San Francisco) och Las Venturra (Las Vegas)

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7