Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x-dr3am
alla menyer är på tyska så fram med ordboken

Jag kunde välja Engelska.

Visa signatur

HTPC: Gigabyte GA-EP41-UD3L | Intel Dual-Core 2,5Ghz | 2GB RAM | Intel SSD 80GB | WD 1TB | Sapphire Radeon HD 4550 512MB | LG Blu-rayläsare
Reserv: Asus M3A32-MVP Deluxe | AMD Phenom X4 9950 2,61GHz | WD VR 10k RPM 150GB | WD 640GB | 4GB Corsair Dominator | Asus Radeon HD 4870 1GB | LG Blu-raybrännare | Bahnhof 100/100

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas
Jag kunde välja Engelska.

Jag också.

Franska
Tyska
Spanska
Engelska tror jag man kan välja mellan.

Visa signatur

^^

Permalänk
Medlem

jag vet... men om han skulle läst lite i tråden så skulle han fått svar på sin fråga

Permalänk
Medlem

Jag snackade med Webhallen i veckan och de skulle få in leverans c:a 5-6 mars. De flesta som beställde i början/mitten av januari skulle få då.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination

Permalänk
Medlem

För den som inte har bokat eller orkar vänta så är det bare ebay.de som gäller. Köpte min där. För de oninitierade så länkar jag till en sökning där endast nya wiis samt sånna som du kan köpa direkt utan att buda är listade här.

Visa signatur

"You don't get the picture. You're getting framed."
-Randy Fitzsimmons

Permalänk
Medlem

Eller så gär ni som jag, fick mitt wii idag från www.amazon.de betalade 1908:- för det och frakten blev 6€ dvs 55:-

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulle
Hur funkar garantin om man köper ett Wii i Tyskland? Om det går sönder, måste man då skicka det tillbaka till der Vaterland eller kan man skicka det nånstans i Svea Rike?

/hulle.

också intresserad av detta, någon som vet?

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kalerov
Eller så gär ni som jag, fick mitt wii idag från www.amazon.de betalade 1908:- för det och frakten blev 6€ dvs 55:-

/kale

Hur får du 250 Euro till 1908kr?

/hulle.

Visa signatur

A600, 2 MB Chipram, 85 MB HD, Extra diskettstation, Joysticks: Tac-2, The Bug och Wico Red Ball.
Zotamedu:"Kompressorkylning är nog det mest miljöfarliga du kan göra med en dator om du inte tänker börja elda brunkol i den."

Permalänk
Medlem

Om man bokar ett wii idag på nån av dom större spelbutikerna idag när kan man förvänta sig att det dyker upp?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hulle
Hur får du 250 Euro till 1908kr?

/hulle.

Min fick jag för 210€ av någon anledning

/kale

Visa signatur

2006-09-21 - Dagen då Swec lyfte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av muraren
Om man bokar ett wii idag på nån av dom större spelbutikerna idag när kan man förvänta sig att det dyker upp?

April är min gissning. Om du inte ska hänga på låset på någon av de butikerna som inte tar förhandsbokningar.

Permalänk
Medlem

skit samma! jag bokar ett och väntar 1-2månader, i bästa fall verkar det som.

Permalänk
Medlem

ni som beställt från tyskland... hur lång är leveranstiden därifrån?

/Daniel

Permalänk
Medlem

Bokade från dustin 1 januari och har fortfarande inte hört något, börjar bli störande.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParaZide
ni som beställt från tyskland... hur lång är leveranstiden därifrån?

/Daniel

brukar vara 3-5 arbetsdagar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ParaZide
ni som beställt från tyskland... hur lång är leveranstiden därifrån?

/Daniel

Paketet skickades en tisdag för mig och jag kunde hämta ut det på fredagen, så det gick snabbt för att komma från utlandet... Brukar ta lika lång tid att få saker inom Sverige för mig.

Permalänk

amazon.de har inte den i lager nu heller jag som skulle beställa

Permalänk
Medlem

skulle ju beställa idag, nu när man fått lön... attans

/Daniel

Permalänk

Ifall ni har en beställning på discshop och beställde i början av november eller slutet av oktober vänta på den avbeställ inte för min är skickad nu och jag beställde den 29 okt

Permalänk

Jag hade tänkt mej att gå en runda i sthlm city imorgon o glo runt om nån har nått liggandes på lager. man vet ju aldrig... nån som bor i sthlm som vet om nån butik har större chans att ha en liggandes???? Pm:a mej om det så vore d schysst

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Bokade från dustin 1 januari och har fortfarande inte hört något, börjar bli störande.

Jag bokade på Game några veckor innan jul, och har inte heller hört något än... O_o

Då fick man höra "Kanske, kanske i januari, men troligen blir det snarare början av februari där någon gång", nu är det början av mars...

Visa signatur

Systemet: Win10 x64, SilverStone Temjin TJ08-E, Corsair RM650X 650W, Intel i5 3570k, Be quiet! Shadow Rock Slim, ASUS GeForce GTX 1060 6GB DUAL OC, Asus P8Z77-M Pro, 16GB Corsair Vengaence LP, Samsung 860 QVO 1TB, Asus VG248QE 24".

Permalänk
Medlem

"Vid nylagda ordrar så kommer vi inte att kunna leverera Wii förens tidigast i slutet av mars, vi jobbar hårt för att få fram så många konsoler som möjligt. Vi vet inte heller när vi får leveranser men vi skickar ut ordarna i tur och ordning så snabbt vi kan." från Dustinhome

Om inte min Wii kommer den här månaden blir det hus i helvete..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

om jag fattade det rätt så får spelbutiken.se in dom rätt ofta

Permalänk
Medlem

Fan jag vet inte om jag är dum i huvudet men jag har nyss betalat 229.40 EUR (ink frakt) för en begagnad tysk wii utan att ens ha provspelat wii någongång.
Håll tummarna att jag verkligen får ett fungerande wii och inte en bunt med bratwurst.

iof är inte 229 EUR en hutlöst stor summa om jag nu skulle få ett packe bratwurst.

Permalänk

Jag tror nästan att nintendo väntar lite grann med mer basenheter för att kunna fajjta med PS3 som släpps om ett par dagar

Permalänk
Medlem

varför vänta?, jag skulle hellre skicka så fort som möjligt innan ps3

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk

5st wii fanns kvar på toys r us i växjö kl 10 idag efter min flickvän köpt mig en.

Visa signatur

||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aeqvist
varför vänta?, jag skulle hellre skicka så fort som möjligt innan ps3

Precis, vill de ta marknadsdelar från PS3-folk så borde de ju bara pumpa ut så många Wii's det bara går, så att alla som är i konsolköpartankar redan har en konsol när PS3:an kommer.

Visa signatur

"Jag kommer aldrig att glömma det här... öh, vänta lite..." - NalleN

Permalänk
Medlem

www.Spelbutiken.se har wii på lager

2895 kr är ett par hundra dyrare än dustin men då slipper man vänta till april.

Permalänk

Spelbutiken.se har nintendo wii inne på lager nu iaf som d står så det är bara att beställa,,, dock nån ´hundring dyrare men men