GRAND THEFT AUTO IV Trailer Coming 3.29.07

Permalänk
Avstängd

Såg riktigt nice ut, fräckt att spela en sådan huvudperson istället för som i San Andreas.

Klart köp till lilla ps3an i oktober, iofs visste jag det innan men men

Permalänk

MM. Huvudpersonen var helt klart intressant. Jag är supernöjd med trailern!

Permalänk
Medlem

har nu sett trailern o damn säger jag! riktigt snyggt såg det ut att va!:)

Hoppas bara på att PC versionen kommer samtidigt eller nån månad efter, o inte som med dom andra spelen där det var ett halvår efter.. det var inte roligt!

allafal.. grym trailer! kul med Liberty City igen:)

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Avstängd

Kommer nog dröja med en pc version fruktar jag, inte hört något alls om PC version än ;/

Permalänk
Medlem

Givet köp på xboxen *klapp klapp klapp*

Permalänk
Medlem

Kommer detta på vanliga xbox tro?

Visa signatur

"One of my friends once told me that the geekiest thing a guy can do, is to have a favourite file format."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lasse.L
Kommer detta på vanliga xbox tro?

Skulle inte tro det.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

var d bara jag som tyckte d såg skitfult ut?

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krumpli
var d bara jag som tyckte d såg skitfult ut?

Fult hur då? Tror inte vi kan förvänta oss bättre grafik för ett spel i denna skala riktigt än, kanske inte alls denna generation.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Fult hur då? Tror inte vi kan förvänta oss bättre grafik för ett spel i denna skala riktigt än, kanske inte alls denna generation.

trailern var bara allmänt ful. inget som direkt imponerade

Visa signatur

Rediscover Communication

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krumpli
trailern var bara allmänt ful. inget som direkt imponerade

Hmm, trailern har helt klart en annan vibe jämfört med de andra GTA-titlarnas trailers. Denna trailer känns mer seriös och mindre action-orienterad (bortsett från SA's som var rätt mellow). Men ful? Jag tycker inte det, bara ljussättningen t.ex är hur skön som helst, fast alla kan ju inte tycka lika.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

Det var snyggt, men kändes lite hackigt i trailern och det är ju inte den bästa grafiken jag sett.

Den stora lettdownen enligt mig är liberty city igen. Kan kräkas på den staden efter att ha spelet igenom två spel i den. Hoppas verkligen det är mycket nytt och stora områden förutom staden...

Permalänk
Avstängd

Nej grafiken var inte det bästa man sett, men alla vet att gameplay > grafik
Och det är något rockstar inte brukar misslyckas med, så får hoppas på ett grymt gameplay, tror inte man kommer bli besviken.

Synd att man inte fick reda på något ang online ;/

New York är inte helt fel att röja runder i imo.

Permalänk
Medlem

Jag tycker att det ser riktigt lovande ut. Kan bli roligt att spela i en riktig stad (och inte vilken stad som helst).
Bara att se till att köpa PS3 till oktober då, dags att börja spara pengar..

Visa signatur

/Marcus - din vän och älskare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nagroc
Jag tycker att det ser riktigt lovande ut. Kan bli roligt att spela i en riktig stad (och inte vilken stad som helst).
Bara att se till att köpa PS3 till oktober då, dags att börja spara pengar..

riktig stad? det är ju liberty city(som iofs är löst baserad på irl n)? typ alla ställen mas ser i trailern finns ju i GTA3/LCS

Permalänk

Tycker det ser realistiskt ut, sen att grafiken inte ser ut som i Crysis är bara bra då det förmodligen kommer att flyta på dom flesta datorer.

Visa signatur

AMD3200+, 2 GB Corsair 3200 400Mhz, BFG 7900GT 575 core, 1,55 ghz mem.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sven_svensk
Tycker det ser realistiskt ut, sen att grafiken inte ser ut som i Crysis är bara bra då det förmodligen kommer att flyta på dom flesta datorer.

jo jag håller med. Hade bara förväntat mig mer av nån anledning

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
riktig stad? det är ju liberty city(som iofs är löst baserad på irl n)? typ alla ställen mas ser i trailern finns ju i GTA3/LCS

Har dom haft med riktiga landmärken innan? Frihetsgudinnan vare ju med.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
jo jag håller med. Hade bara förväntat mig mer av nån anledning

Tycker det ser mkt bra ut om man jänför med VC och SA.

Kanske är GTA så bra för att utvecklarna fokuserar på att briljera med bra gameplay istället för att som många andra spel gör ha snygg grafik och sedan strunta i spelkänslan.

Permalänk

Såg mindre "tecknat" ut än de andra spelen, lite mer verklighetstroget

Permalänk
Medlem

Yea! Yea! Yea! Givet köp!

Visa signatur

AMD FX(tm)-8120 Eight Core Processor. 6.00GB RAM, 64-bit OS
AMD Radeon HD 6900 Series

Permalänk
Medlem

Inte imponerad!

Visa signatur

Cooler Master Elite 330 | Corsair HX520W | Gigabyte GA-P35C-DS3R | Intel Core 2 Duo E6850 3.0GHz | Corsair 2Gb 800Mhz CL4 | Asus Extreme GeForce 8800GT 512MB | Vista Prem 64

Permalänk
Medlem

vad sägs om det här då ?

Barn i gta IV ?

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bleak
vad sägs om det här då ?

Barn i gta IV ?

http://i116.photobucket.com/albums/o18/roryrc/kidtw4.jpg

http://i116.photobucket.com/albums/o18/roryrc/closerew7.jpg

Det där är ju stolpar... finns några till höger om ryssen.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Det där är ju stolpar... finns några till höger om ryssen.

det kan också vara nån som sitter på bänken. tycker det ser ut som en gråhårig kärring, och dom har vi aldrig haft nåra problem att köra över

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
det kan också vara nån som sitter på bänken. tycker det ser ut som en gråhårig kärring, och dom har vi aldrig haft nåra problem att köra över

Den större och mörkare "blobben" kan vara en person som sitter på bänken, men det mindre, ljusare klotet måste vara knoppen av en stolpe.

Visa signatur

.

Permalänk
Medlem

GTA ska förövrigt upplevas på pc. Så är det bara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ulath666
riktig stad? det är ju liberty city(som iofs är löst baserad på irl n)? typ alla ställen mas ser i trailern finns ju i GTA3/LCS

Eh, löst baserad? Du har inte vart i New York va?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av raxor
Har dom haft med riktiga landmärken innan? Frihetsgudinnan vare ju med.

Inklusive:
Coney Island (bergochdalbanan i början)
Tåget som kommer in i början är förmodligen från Brooklyn och byggnaderna i klippet efter bergochdalbanan är typisk Brooklyn-stil men skulle dock kunna vara Queens också.
Empire State Building
Chrysler Building
Flatiron Building
Times Square (Broadway)
Fifth Avenue
Nasdaq
St. Patrick's Cathedral
Brooklyn Bridge
George Washington Bridge eller så var det Manhattan Bridge
Battery Park (osäker)
South Ferry Terminal
Grand Central (tågstationen)
Metlife Building på tredje avenyn d.v.s gamla PanAm skrapan, i spelet står det dock lite fyndigt Getalife istället för Metlife.

Var flera byggnader till som jag känner igen men inte kan namnet på.
Jag kan ju ha fel men nog ser det ut som New York iaf

Permalänk
Medlem

Ska det vara så jävla svårt att förstå att Liberty City, som visades i trailern, är Rockstar Games fiktiva version av New York City och har varit så sedan första spelet.

Visa signatur

infowars - prisonplanet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LeRonk
Ska det vara så jävla svårt att förstå att Liberty City, som visades i trailern, är Rockstar Games fiktiva version av New York City och har varit så sedan första spelet.

Inte alls men har man vart i New York ett par gånger så ser man att staden i trailern är i princip en exakt kopia av NY. Det jag hade roligt åt var "löst baserad", att döma av trailern är det allt annat än löst baserat men visst kan det va annorlunda i resten av spelet...

Edit: Kan ju tillägga att jag bad syrran ta en titt på trailern och hon har bott där längre än jag (4 år) och hon höll med om att det var otroligt likt NY.