Kan inte levererara medelanden! (MSN)

Permalänk
Medlem

Kan inte levererara medelanden! (MSN)

Det verkar vara så att jag endast kan skriva när den motsatta parten har sin msnruta uppe samtidigt. Har inte detta problem med alla kontakter.

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Har samma problem, riktigt jobbigt.

Permalänk
Avstängd

Samma för mig också

Visa signatur

jag är en gräg

Permalänk
Medlem

samma sak för mig tidigare.. funkar bra nu

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk

har haft samma problem i två dagar nu, någon som vet vad det beror på eller vad man kan göra för att fixa det? har testat att installera om msn och stänga av alla typer av brandväggar.

Permalänk

jag har problemet att folk inte kan skriva till mig.. de får inte meddelandena levererade. det funkar om jag skriver till dem först.. men sedan om jag inte skriver något på fem minuter så kan de inte skriva till mig längre.. riktigt jäkla skumt och jag har också ominstallerat allt som har med MSN messenger att göra och har också kollat att alla MSNs portar är öppna i modemet.. har varit såhär i några dagar nu.

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

Har exakt samma problem, folk kan inte skriva till mig. Det fungerar däremot om jag skriver till dem först och dem sedan svarar, då fungerar det ett tag. Men annars inte. Suck på MSN!

Antar att det bara är att vänta tills MSN får fart på sina jävla servrar. Verkar ju vara det som är problemet.

Visa signatur

Laptop: Samsung Q210, 12", C2D T6400, 3GB RAM, 320 GB HDD, Kubuntu 10.04 LTS

Permalänk
Medlem

samma här igen nu.
Tacka vet jag när icq was the shit

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Varför skriver alla att de har samma problem istället för att lösa problemet! Han vill ju ha svar på frågan och inte få reda på att det är fler som har samma problem! Vet dock inte själv vad felet är.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FoX4000
Varför skriver alla att de har samma problem istället för att lösa problemet! Han vill ju ha svar på frågan och inte få reda på att det är fler som har samma problem! Vet dock inte själv vad felet är.

Hm? Tror du någon annan kan lösa problemet när felet ligger hos Microsoft? Är väll ändå skönare att veta att man inte är ensam om problemet utan att det gäller fler...

Visa signatur

Laptop: Samsung Q210, 12", C2D T6400, 3GB RAM, 320 GB HDD, Kubuntu 10.04 LTS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tibbo
Hm? Tror du någon annan kan lösa problemet när felet ligger hos Microsoft? Är väll ändå skönare att veta att man inte är ensam om problemet utan att det gäller fler...

Näe... mena bara att det verkar lite onödigt att alla skriver nästan exakt samma sak. Sen håller jag med om att msn är jobbigt och krånglar utan andledning.