Skärmen blinkar till med Vista installerat?

Permalänk
Medlem

Skärmen blinkar till med Vista installerat?

Min skärm blinkar till emellanåt när jag kör Vista, detta fenomen infinnes inte när jag kör XP, nån som upplevt något liknande?

Visa signatur

OS: Microsoft Windows XP | CPU: AMD Athlon 4400+, 2.23GHZ | Minne: 2GB | HDD: 800GB Seagate | GFX GeForce 7900 GTX 512MB| Ljudkort : Sound Blaster X-Fi XtremeMusic | Kylare Zalman CNPS9500 AM2, 1st Zalman 120x120mm

Permalänk
Medlem

Jag har med upplevt det. Sker bara dock när jag använder pokertracker och läser av .db filer.
Men det är inte en total blinkning utan mer en blixtliknande störning liknande en glapp powerkabel.

Permalänk
Medlem

Precis, det bara blixtrar till liksom men min blinkar även när jag inte kör några problem alls, emellanåt så blinkar den till tre fyra gånger i följd och sen kan det ta några minuter innan nästa blinkning kommer, vet inte om det är graffedrivisarna som strular för det funkar klockrent i Vista

Visa signatur

OS: Microsoft Windows XP | CPU: AMD Athlon 4400+, 2.23GHZ | Minne: 2GB | HDD: 800GB Seagate | GFX GeForce 7900 GTX 512MB| Ljudkort : Sound Blaster X-Fi XtremeMusic | Kylare Zalman CNPS9500 AM2, 1st Zalman 120x120mm