Permalänk
Medlem

jag är tjej

Visa signatur

Är inte linux en billig kopia av ms-dos?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

hm nee inge kul å vara kille..tror ja konverterar till tjej istället

*convert /FS: kille*
*"vill du fortsätta, skriv ja : ......ja"*
*converting a: to c:*
*a has been converted to c"
please reboot

"rebooting failed, system error,
please reinstall your a OS and try again"
*kaboom*

hm neee serious.. jag förblir kille ett tag till

Permalänk

<--------- antingen fake-nickar jag eller så... *går på toaletten å kollar* jo den "salta pinnen" är fortfarande där.

Högre lön, inget krav på utseende, inget pms med allt vad det innebär, privilegiet att rapa och fisa utan att bry sig... kort å gott its good to be rhe king

Sen vet jag inte om jag passat som tjej, jag är alldeles för förtjust i bröst (andras då, inte mina egna) det hade bara bliit konstigt

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av x1zt
Tror dom flesta gav sig av när ÖÄ las ner förra gången.

Exakt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av akn3
jag är tjej

...och så står det Arne i din profil

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PippiRull
...och så står det Arne i din profil

Och frågar om det är bra att sola snoppen i en annan tråd... shemale?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FLAGEL
Finns ett par stycken faktiskt. För inte så länge sen låg det en "kontaktannons" på ett hästforum (få inte fel uppfattning nu, jag är absolut ingen hästmänniska, men hittade dit via länk på annat forum) där en hästtjej sökte kille, men hon hade helt idiotiska "krav". Nej, fy fan för hästtjejer, luktar gör de... men rida kan de.

Haha.. Du måste väll inte krama dem precis när de kommer från stallet?
Fast de ska upp jäkligt tidigt på morgonen och alla deras pengar försvinner på saker till hästen :o.

Permalänk
Medlem

Tjej såklart.

Visa signatur
Permalänk

Man.
Och egentligen har jag inget datorintresse alls, utan jag är här på sweclockers bara för att ragga brudar.

Jag tycker dessutom man kan vara ärlig med vilket kön man har, det finns personer här som utger sig för att vara tjej när de inte är det. Jag säger inget namn, men om man kollar gamla inlägg från vissa så ser man att de där utger sig för att vara man.

Visa signatur

[Core i7-3930K med 32GB ram, 2*256GB SSD] & [Core i7 3770K med 16 GB RAM, 256GB SSD] som tillsammans har ett [HD 5850 1GB] och 3st 24".

Permalänk
Avstängd

Sånna här trådtitlar snedvrider statistiken. Eftersom målgruppen, alltså tjejer, känner sig mer skylldiga och angelägna om att rösta. Medans en större andel killar bara bläddrar förbi. Så även fast det bara kanske är 1% tjejer så kan dom fortfarande få 5% av rösterna.

Edit: Man kan lite se vilka som är tjejer, dom har sötare avatarer.

Permalänk
Medlem

Äh, det här är bullshit alltihop, det finns inga tjejer på internet!

Sen att det skulle vara 5% tjejer på SweC, eller ÖÄ för den delen tror jag inte en sekund på.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-

Edit: Man kan lite se vilka som är tjejer, dom har sötare avatarer.

Tycker du? Tack...

Permalänk
Medlem

Jag tror jag håller med majoriteten i den här frågan.

Permalänk
Avstängd

<--- Den avataren tror jag inte många kvinnor skulle välja. Med tanke på att mattenördar är fridlysta när det gäller män men de mattenördar som är kvinnor i världen går troligen att räkna på en hand.

Men andra ord jag är man. Eller något sånt...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kvack!
Tycker du? Tack...

Din avatar är ju faktiskt bland de finaste på forumet. Kul att se att den hänger med ännu.

Permalänk

hmm,låt mej tänka......NEJ!

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

I´m a lady även om jag fått höra att jag kan liknas vid Bamse, Långben, åsnan i Shreek mfl tecknade figurer av manligt kön:) eller kan det ha varit så att när en av mina kusiner var liten så tyckte hon att jag var stark som Bamse och klantig som Långben.
Min syster anser att jag är som åsnan i Shreek och den sabeltandade ekorren i Ice Age av någon anledning, dock är jag med 100% säker på att jag är kvinna eftersom jag nog knappast skulle tvingas dras med mens osv annars:)

Permalänk

Att bli jämförd med Scrat(?) är ju en riktig komplimang!

Väldens häftigaste tecknade figur.

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk
Medlem

Förvisso men inte när man får reda på varför man blir det, ska tydligen vara lika enveten och dum som Scrat även om jag personligen tycker att han är skitsöt och därmed anser att jag själv är det vilket ju gör att man inte ids bry sig:)
Fast han är ju inte alls dum men enveten är han absolut.

EDIT: Mina huvudsakliga intressen är djur, blommor och pyssel men kan lite grand om ganska mycket eller så kan det vara så att jag inbillar mig att jag kan lite om ganska mycket:)

Permalänk
Medlem

jadu ,eftersom jag genom min inloggning ¤Angel_in _blue¤ inte kan skriva inlägg av någon anldning så blir jag tvungen att skriva genom min mans namn. Jag är alltså tjej och min man är kille

finns nog några tjejer här på swec trots att vi är minoritet, så det dära med massa avel för att ta över världen hade nog funkat bättre om det var flest tjejer här , om nu ingen kommer på hur killar skulle kunna bli med barn

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Vote: Man

Motivering: Gick på ren magkänsla! Tror iofs inte att jag har haft mens heller.. fast det är ju inga garantier, snabb fråga: Borde ja haft mens vid 18 års ålder? ifall det är så, då är jag säker!

EDIT: Upptäckte att de fanns ngt i mina byxor med (!?)
Är visst 18 med :s

Visa signatur

Jag stavar inte fel, tangenterna sitter bara inte på rätt ställe!
Datorn: |Asus Rampage Extreme| |Intel Core 2 Extreme QX9650 @4.2GHz | |Corsair Dominator 1800Mhz 8Gb DDR3(4x2Gb)| |2xHIS Radeon HD4870| |300Gb WD VelociRaptor +1,53 TiB HDD| |Corsair 1KW PSU
Skärmar: |LG W2452V-PF 24" (Full HD)| |LG M228WA-BZ 22"| |LG 32LB75 32" LCD-TV|

Permalänk

Röst: Man

Motivering: Mjo, för jag precis skrev klart mitt meddelande till Fråga Olle programmet om det är normalt att vara 22cm lång. Om ni vet så får ni gärna svara. :S

Visa signatur

][- perfect -][

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av H4xXx0R
Röst: Man

Motivering: Mjo, för jag precis skrev klart mitt meddelande till Fråga Olle programmet om det är normalt att vara 22cm lång. Om ni vet så får ni gärna svara. :S

22 cm är inte normalt nej. Kanske om man är en lepricon.
Medellängden i Sverige för män är faktsiskt 180.2 cm. Kvinnors meddellängd är 167 cm.

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk

23 st? hur många killar är osäkra på sitt kön här egentligen?

... rätt uppenbart iofs.... 23 st....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av apspektakel
23 st? hur många killar är osäkra på sitt kön här egentligen?

... rätt uppenbart iofs.... 23 st....

Nu ska vi inte vara elaka!

Jag är för övrigt tjej, tror det eftersom ingen än så länge sagt emot.

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Llywellyne
Nu ska vi inte vara elaka!

Jag är för övrigt tjej, tror det eftersom ingen än så länge sagt emot.

Proof!

Or not^^

Visa signatur

Jag stavar inte fel, tangenterna sitter bara inte på rätt ställe!
Datorn: |Asus Rampage Extreme| |Intel Core 2 Extreme QX9650 @4.2GHz | |Corsair Dominator 1800Mhz 8Gb DDR3(4x2Gb)| |2xHIS Radeon HD4870| |300Gb WD VelociRaptor +1,53 TiB HDD| |Corsair 1KW PSU
Skärmar: |LG W2452V-PF 24" (Full HD)| |LG M228WA-BZ 22"| |LG 32LB75 32" LCD-TV|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Sånna här trådtitlar snedvrider statistiken. Eftersom målgruppen, alltså tjejer, känner sig mer skylldiga och angelägna om att rösta. Medans en större andel killar bara bläddrar förbi. Så även fast det bara kanske är 1% tjejer så kan dom fortfarande få 5% av rösterna.

Om du med "bläddrar förbi" menar "lusläser varenda inlägg för att sedan söka på användarna och således bilda sig en uppfattning om deras intressen så de kan approacha dem på facebook" så tror jag du är inne på något där.

Visa signatur

Brass knuckles and a 2x4

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lord_dubbdäck
<--- Man

Motivering: Hårig, inga tuttar och nått som hänger ivägen mellan benen.

Så vi ohåriga och med tuttar räknas inte?

Eller man kanske måste klara av en av de tre för att vara man. För den sista saken har jag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Coltrasten
Så vi ohåriga och med tuttar räknas inte?

Eller man kanske måste klara av en av de tre för att vara man. För den sista saken har jag.

Har du tuttar?

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jaomi
Har du tuttar?

Anabola steorider kan göra så mot kroppen, så detta är fullt möjligt även att få ut bröstmjölk faktiskt.. Men vad Coltrasten Menar så är de antagligen muskler eller fett.. jag vägrar spekulera vidare i vilket av de 3 alternativen de är!

Ett annat alternativ är att han tänker på dinflickväns bröst, Men de räknas inte!

Visa signatur

Jag stavar inte fel, tangenterna sitter bara inte på rätt ställe!
Datorn: |Asus Rampage Extreme| |Intel Core 2 Extreme QX9650 @4.2GHz | |Corsair Dominator 1800Mhz 8Gb DDR3(4x2Gb)| |2xHIS Radeon HD4870| |300Gb WD VelociRaptor +1,53 TiB HDD| |Corsair 1KW PSU
Skärmar: |LG W2452V-PF 24" (Full HD)| |LG M228WA-BZ 22"| |LG 32LB75 32" LCD-TV|