Permalänk
Medlem

Jag diggar avsnittet där Bush flyttar in i huset mitt emot och värsta fejden bryter ut

klockrent när bush gör donuts i homers gräsmatta

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Jag diggar avsnittet där Bush flyttar in i huset mitt emot och värsta fejden bryter ut

klockrent när bush gör donuts i homers gräsmatta

f**kin WW3 utbryter

u all knew that pigs do fly right ?

Permalänk
Medlem

Haha, såg avsnitt 15 säsong 7 när bart får ett checkhäfte och vill ha crustys autograf, vilket leder till hans död (tror staden och IRS iaf ^^)

Chief Wiggum: Okay folks, show's over. Nothing to see here, show's... Oh my god! A horrible plane crash! Hey everybody, get a load of this flaming wreckage! Come on, crowd around, crowd around!

Permalänk
Medlem

Vad heter snubben som gör homers röst? Eller nån som kan länka några youtube-klipp?

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Afrokam
Vad heter snubben som gör homers röst? Eller nån som kan länka några youtube-klipp?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Dan_Castellaneta

Permalänk

http://www.vetgirig.nu/quiz-715/The-Simpsons/

hur mycket kan du om the simpsons?

Snabben - The Simpsons (65)

Bra jobbat du hade 97 % rätt

jag klantade mig med att kalla krusty för kusty och vilken sässong som var vilket år... D'oh!

Visa signatur

jag har internet på CD.

wget -rns http:// > /mnt/cdrom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AMD_MANNEN
http://www.vetgirig.nu/quiz-715/The-Simpsons/

hur mycket kan du om the simpsons?

Snabben - The Simpsons (65)

Vilken skam, 91% =(

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

ännu mera skam :s:s.. :/

88% lol:(.. tyvär missade jag på vissa och var för snabb

Permalänk
Inaktiv

92% rätt.

Fel på vem som ägde kärnekraftesverket pga att jag inte läste frågan ordentligt, lisasfödelsedag och vilka som talar franska.

Permalänk
Medlem

92% fan också! kunde alla frågor men tryckte lite för snabbt några gånger.

Visa signatur

Those aren't nades..they are his testicles. / Roligt Citat från Team Fortress.
PSN: wilcore

Permalänk

" Homer: Marge? Since I'm not talking to Lisa, would you please ask her to pass me the syrup?
Marge: Dear, please pass your father the syrup, Lisa.
Lisa: Bart, tell Dad I will only pass the syrup if it won't be used on any meat product.
Bart: You dunkin' your sausages in that syrup homeboy?
Homer: Marge, tell Bart I just want to drink a nice glass of syrup like I do every morning.
Marge: Tell him yourself, you're ignoring Lisa, not Bart.
Homer: Bart, thank your mother for pointing that out.
Marge: Homer, you're not not-talking to me and secondly I heard what you said.
Homer: Lisa, tell your mother to get off my case.
Bart: Uhhh, dad, Lisa's the one you're not talking to.
Homer: Bart, go to your room. "

OK, den här var jävligt skön ^^

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Upptäckte precis att filmen kommer i tv å versioner, en barntillåten och en med 18-årsgräns på. Nån som vet vad som skiljer dem åt?

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Upptäckte precis att filmen kommer i tv å versioner, en barntillåten och en med 18-årsgräns på. Nån som vet vad som skiljer dem åt?

tjaa måste ju vara språket och vissa scener med tanke på den andra
"har 18års gräns"....

Permalänk
Medlem

Rikigt kul tycker jag är när Lisa har byggt sin språk-robot (Linguo), och Tony med sin maffia stöter på den, och det utbrister ett förolämpningskrig. Kommer inte ihåg hur det gick exakt, men sjukt kul var det.

Citat:

Legs: Shuttupa you face!
Linguo: Shut up YOUR face!

http://www.simpsoncrazy.com/episodeguide.php?episode=CABF14

Massa häder i samma avsnitt.. Homer tappar tummen.. m.m

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maDa
Rikigt kul tycker jag är när Lisa har byggt sin språk-robot (Linguo), och Tony med sin maffia stöter på den, och det utbrister ett förolämpningskrig. Kommer inte ihåg hur det gick exakt, men sjukt kul var det.

http://www.simpsoncrazy.com/episodeguide.php?episode=CABF14

Massa häder i samma avsnitt.. Homer tappar tummen.. m.m

Ja just det, det är väl á la pulp fiction att de knyter samman flera berättelser till en

Permalänk
Medlem

The Simpsons: Evolution Intro

Älskar serien.
Fast jag börjar bli 40 bast ( om några år ) så kommer barnasinnet fram då man visar ett avsnitt av Simpsons. Har alltid älskat serien, och kommer alltid att göra det.

Vet inte om ni har sett den, men det måste vara en av dom bättre inledningarna som har gjorts.

Se och njut.

http://www.youtube.com/watch?v=dEyt8qqaWD8

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Re: The Simpsons: Evolution Intro

Citat:

Ursprungligen inskrivet av liv&helvete
Älskar serien.
Fast jag börjar bli 40 bast ( om några år ) så kommer barnasinnet fram då man visar ett avsnitt av Simpsons. Har alltid älskat serien, och kommer alltid att göra det.

Vet inte om ni har sett den, men det måste vara en av dom bättre inledningarna som har gjorts.

Se och njut.

http://www.youtube.com/watch?v=dEyt8qqaWD8

¨

haha

Permalänk
Avstängd

hehe, blev så sjukt sugen på simpsons när jag läste igenom denna tråd.

Fick ta att beställa samtliga säsonger på dvd :< Dyrt, men det var(kommer) det värt!

tack!

Visa signatur

Sydney > Sverige
[Those where the days gaming] Ioiny Or-lo - ReDevils n' Fusion for life rip -05 ; Namow - TSA n' ReDevils Jedi rip -05:: rDe Chimaera PvPer! Pre-cu veteran

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jare
hehe, blev så sjukt sugen på simpsons när jag läste igenom denna tråd.

Fick ta att beställa samtliga säsonger på dvd :< Dyrt, men det var(kommer) det värt!

tack!

Hur mycket gick det lös på?

Permalänk
Medlem

Är det verkligen så att Carl har en son? Står inget om det på wikipedia när jag kollade.

Edit: Va fan nu säger dom att Agnes är Skinners mamma... Hon är väl inte hans riktiga mamma om jag kommer ihåg ett avsnitt rätt där det visa sig att Skinner var en bedragare.

Edit2: Är det verkligen så att en fågel äger kärnkraftsverket? Bara för att det hände i ett avsnitt för länge sen betyder det väl inte att den äger verket fortfarande?

Edit3:Bra jobbat du hade 82 % rätt

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rezuth
Är det verkligen så att Carl har en son? Står inget om det på wikipedia när jag kollade.

Edit: Va fan nu säger dom att Agnes är Skinners mamma... Hon är väl inte hans riktiga mamma om jag kommer ihåg ett avsnitt rätt där det visa sig att Skinner var en bedragare.

Edit2: Är det verkligen så att en fågel äger kärnkraftsverket? Bara för att det hände i ett avsnitt för länge sen betyder det väl inte att den äger verket fortfarande?

Edit3:Bra jobbat du hade 82 % rätt

Carl påstås ha en son ja, som går i barts klass men som bara är i bakgrunden hela tiden.

Agnes är som du säger inte skinners riktiga mor (skinner som egentligen heter armin tamzarian (stavning)).

Kanariefågeln äger kärnkraftverket så att Burns inte får något ansvar vid eventuell härdsmälta och dylikt

Men det du skriver är ju sant, det som hände för länge sen gäller inte alltid nu, och Skinner & Agnes är ju ett bra exempel på det.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Hur mycket gick det lös på?

4250 + frakt Tur att man har deg

Visa signatur

Sydney > Sverige
[Those where the days gaming] Ioiny Or-lo - ReDevils n' Fusion for life rip -05 ; Namow - TSA n' ReDevils Jedi rip -05:: rDe Chimaera PvPer! Pre-cu veteran

Permalänk
Medlem

okay, själv ska jag sitta och trycka så länge tills de har släppt en samlad box med alla avsnitt etc

Permalänk
Medlem

http://www.youtube.com/watch?v=OL50ddCSJmo
- "Who´s a good pig?!?" : )

Visa signatur

👻 Konstnär på Hyttgatan 18 & en hängiven spöksamlare på hobbybasis
ASUS M52AD-NR001T | Intel Core i5-4460 | 8GB | Nvidia GTX 960 | Windows 10

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av björnfan

Eller Flanders och Homer i skidbacken.

"Feels like I'm wearing nothing at all."

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mattias.F
Har en favorit, är avsnittet där lisa vill vara med lite mer intellektuella människor och de skjutsar hem henne till huset och man ser homer sjungandes inne.

Låten Tubthumping med Chumbawamba

"I take a whiskey drink, I take a chocolate drink, and when I have to pee, I use the kitchen sink! I sing the song that reminds me I'm a urinating guy."

har för mig det är samma avsnitt där lisa är gymnast med en tysk lärare och hon svimmar och när och vaknar upp säger hon "ich bin ein gymnast", varefter homer säger "ahh, she must have dreamt about hitler again."

Det är ju när hon börjar på college eller highschool ^^
+ att jag har för mig att det är en rysk/ryska som tar husdjur i pant

Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Jag diggar avsnittet där Bush flyttar in i huset mitt emot och värsta fejden bryter ut

klockrent när bush gör donuts i homers gräsmatta

Bart blir värsta Dennis: The Menace eller hur det nu stavas

Sunkigt, 78 % på det där testet, man får ju skämmas.

Men jag har för mig att det är Lisa som ligger i magen när Homer jobbar på bowlingarenan?

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Victor C.
Bart blir värsta Dennis: The Menace eller hur det nu stavas

Haha precis

Sen när de lurar bush och limmar på honom peruken. fyffan vilket gott skratt när de visar Bush på mötet och efteråt när han frågar om nån har en fråga, alla räcker upp handen. Han säger att han redan förklarat varför han ser ut som han gör och om nån har en annan fråga och alla tar ner händerna

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CSM101
Haha precis

Sen när de lurar bush och limmar på honom peruken. fyffan vilket gott skratt när de visar Bush på mötet och efteråt när han frågar om nån har en fråga, alla räcker upp handen. Han säger att han redan förklarat varför han ser ut som han gör och om nån har en annan fråga och alla tar ner händerna

Exakt

Kan någon svara mer på det exakt, vem Marge är gravid med när Homer jobbar på bowlingarenan, har för mig att det är Lisa nämlich.

Visa signatur

Det luktar enormt gott när man stryker.

Permalänk
Medlem

Är det inte Maggie?

För han jobbar väl på kraftverket, betalar av sista lånet på huset och säger upp sig på sitt jobb (rätt brutalt ) och börjar jobba för Barneys släkting som äger bowlinghallen.

Kommer hem en dag och upptääcker att Marge är på smällen och tvingas kräla tillbaka till Burns på slutet, där han sen klistrar upp en massa bilder på maggie på jobbet.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

jepps e Maggie Simpson och aa han säger upp sig på ett hm ovanligt sätt:D:P

glöm inte skylten dont forget ur here forever lr vad det nu står:P
avsnittet gick bara för ngn dag sedan