Rak HÖger Åt Alla Fuskare

Permalänk
Medlem

Rak HÖger Åt Alla Fuskare

halå alla spelare tänkte ta upp en sak som gör åtminstne mig galen.sen om inte det passar att ta upp här är en annan sak.nu till problemet som jag tror att fler har stött på.jag är en god trogen spelare sedan ca 5 år till baka. när jag började spela så satt jag på en knapt medel burk så minna första onlinespel var kul fast jag aldrig vann några shooter spel. men jag fastnade för shooter å kände att jag hadde en viss talang så jag tänkte att dom som vann satt på på bra datorer. så i väg till banken sen i väg o spendera alt på ny dator. dröm om minn förvåning vist grafiken blev bättre men vissa gick inte att döda i alla fall. så jag fortsatte att sköpa data grejor för jag trodde inte att man kan vara så jävla dum i huvett att man sitter o fuskar i stället för att 1 sluta om man inte räcker till 2 uppgradera om inte datorn pallar.i skrivande stund har jag på 2 år lagt ut ca 40000 för mig en riktigt stor summa för en hobby som tyvärr förstörs av ett gäng jävla fuskare.så förmodligen slutar jag spela.SÅ OM NI SOM FUSKAR LÄSER DET HÄR TÄNK PÅ VAD NI FÖRSTÖR FÖR DOM SOM SPELAR ÄRLIGT

Permalänk
Medlem

Vet inte vad jag ska säga... ja, fuskare är dryga... men, haha. Ja, finner inga ord.

Visa signatur

Throw dirt on me and grow a wild flower

Permalänk
Medlem

Haha!

Visa signatur

.

Permalänk

Jag är i samma situation. Jag har spenderat ca 40000kr också på ca 2,5 år.
Och jag trodde fan inte att det var sant att det fans så jävla många idioter som sitter och fuskar på onlinespel. Jag fick uppleva ca 8 månader fuskfritt på onlinespel vilket ligger mig riktigt kärt om hjärtat.

Jag skiter fullständigt i om folk köper ett spel och sitter och fuskar på singelplayer, det är upp till dom om dom vill fuska sönder sitt eget spel. Men folk som sitter och fuskar online skulle behöva tänka till ett par gånger extra vad det är dom håller på med. För det är riktigt jäkla tråkigt för seriösa spelare som spenderar både tid och pengar och ändå får allt förstört av dessa fusklirare.

Så jag delar också ut en super stor fet höger till alla fuskare och alla oärliga människor.

Visa signatur

E.T

Permalänk
Avstängd

Jag är helt enig men ni borde veta hur världen ser ut. Vet man det borde man inte gnälla i efterhand utan se till att eliminera dom som inte håller sig till vett och etikett!

Visa signatur

Asus R552JK-CN159H | 15.6" | i7 4700HQ | GTX 850M | 8GB | 750GB HDD+8GB SSD
Acer AS5755G 2414G75Mnks | 15.6" | i5 2410 | GT 540m | 4GB (trasig fläkt)

Permalänk
Medlem

hur kan man tro att man dödar någon enklare om grafiken är snyggare?

Visa signatur

Fractal Design S | Corsair HX 650W | ASUS B350-Plus | AMD Ryzen 7 1700 | EKWB Liquid 360 | Sapphire Radeon R9 290 Tri-X | Corsair VENGEANCE LPX 16GB 3000MHz DDR4 | 3x Intel SSDs | Acer XF240H | Logitech G400s & Corsair K70 Lux RGB | Sennheiser HD 555 & Modmic

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Croles
Vet inte vad jag ska säga... ja, fuskare är dryga... men, haha. Ja, finner inga ord.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skarm
Haha!

!

skriver han seriöst?

Visa signatur

Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me.

Permalänk
Medlem

En höger från Onix till alla som bottar o köper runor på D2!!

Visa signatur

CPU: Intel i7 920 Moderkort: Asus P6T Deluxe
RAM: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3 6GB
GPU: ATi XFX HD4770

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Johii
hur kan man tro att man dödar någon enklare om grafiken är snyggare?

jag trodde att min dator var för klen att lagget kanske förstörde. du vet bra flyt bättre prestation. och ja data spelande är till viss del en matrial sport(hobby). om alla spelade ärligt så har två gämna spelare en stor fördel om en sitter på en bra gamer burk och den andra på en skit burk..hoppas du fattar vad jag menar.alla har väll varit nya spelare nån gång. desutom har jag syslat med tävlande hela livet. men har mig vetligen aldrig träffat på så många fuskare som online världen har.så till poängen som du inte fattade .att uppgradera hjälper inte dig mot dom som fuskar dom kan i stort sätt vinna på vilken skit dator som hälst.

Permalänk
Medlem

Vilka spel spelar du som att du säger att du stöter på så många människor som fuskar. Största fuskspelet är cs 1.6 antagligen för att spelet är så billigt att köpa om man blir bannad. Dock Cs source och bf2 stöter jag knappt aldrig på fuskare.

Eller är du en sån där person som skriker fusk,cheater, wh hora för att man hör när man hör dig klampa som en elefant bakom hörnet och sätter siktet där?

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

fisen96, är du 96:a eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Vilka spel spelar du som att du säger att du stöter på så många människor som fuskar. Största fuskspelet är cs 1.6 antagligen för att spelet är så billigt att köpa om man blir bannad. Dock Cs source och bf2 stöter jag knappt aldrig på fuskare.

Eller är du en sån där person som skriker fusk,cheater, wh hora för att man hör när man hör dig klampa som en elefant bakom hörnet och sätter siktet där?

ÄR DET SÅ DOM SÄGER TILL DIG...HMMM

Permalänk
Medlem

HAHAHAH, så dålig.

Permalänk

Hoppas det här är ett troll...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisen96
ÄR DET SÅ DOM SÄGER TILL DIG...HMMM

Har hänt dom dagarna man har haft flyt med allt. När du smyger och höjer upp volymen så man hör fotstegen kan man bestämma vart personen i fråga är ganska snabbt. Du kan testa det någon gång då du är ensam kvar i ditt lag. Koncentrera på alla små ljud så kan du höra varifrån motståndarna kommer ifrån om du kan banan.

Just nu har jag en liten svacka när det gäller spelandet men när det går riktigt bra och blir fuskanklagad blir man bara ledsen. Det förstör spelet mer än fusk på vissa servrar.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

tror faktiskt han är en 96:a som har kort stubin och är en dålig förlorare.

Permalänk

alltså, prov att spela mer seriösa matcher och ligor. Skulle chansa på att det är färre fuskare där. Spelar du public på "German Funmaps 24/7 WC3 SaveXp" så blir man ju inte förvånad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Har hänt dom dagarna man har haft flyt med allt. När du smyger och höjer upp volymen så man hör fotstegen kan man bestämma vart personen i fråga är ganska snabbt. Du kan testa det någon gång då du är ensam kvar i ditt lag. Koncentrera på alla små ljud så kan du höra varifrån motståndarna kommer ifrån om du kan banan.

Just nu har jag en liten svacka när det gäller spelandet men när det går riktigt bra och blir fuskanklagad blir man bara ledsen. Det förstör spelet mer än fusk på vissa servrar.

SYND OM DU BLIR LESSEN..MEN JAG PERSONLIGEN SKITER I VAD FOLK TYCKER NÄR VI SPELAR FÖR JAG O DOM JAG SPELAR MED SPELAR ÄRLIGT..SÅ FÖR MIN DEL FÅR FOLK TYCKA SÄGA VAD DOM VILL ..MEN VIST DET BÄSTA VORE OM FOLK HÖLL KÄFT OM DOM INTE ÄR SÄKRA UTAN BARA ÄR SÄMMRE SPELARE.FÖR DET JAG TALAR OM ÄR UPPEN BARA FUSK.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Överkill
alltså, prov att spela mer seriösa matcher och ligor. Skulle chansa på att det är färre fuskare där. Spelar du public på "German Funmaps 24/7 WC3 SaveXp" så blir man ju inte förvånad

Precis. För jag antar att han menar Cs för det är spelet som har mest problem med fusk. Så länge man håller sig till dom stora svenska servarna där det är mycket seriöst folk och admins inne är fuskarna ännu färre. Fast då kanske motståndet blir för hårt.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisen96
SYND OM DU BLIR LESSEN..MEN JAG PERSONLIGEN SKITER I VAD FOLK TYCKER NÄR VI SPELAR FÖR JAG O DOM JAG SPELAR MED SPELAR ÄRLIGT..SÅ FÖR MIN DEL FÅR FOLK TYCKA SÄGA VAD DOM VILL ..MEN VIST DET BÄSTA VORE OM FOLK HÖLL KÄFT OM DOM INTE ÄR SÄKRA UTAN BARA ÄR SÄMMRE SPELARE.FÖR DET JAG TALAR OM ÄR UPPEN BARA FUSK.

Jag gissar på att dom som funskar också skiter i om du blir lessen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisen96
SYND OM DU BLIR LESSEN..MEN JAG PERSONLIGEN SKITER I VAD FOLK TYCKER NÄR VI SPELAR FÖR JAG O DOM JAG SPELAR MED SPELAR ÄRLIGT..SÅ FÖR MIN DEL FÅR FOLK TYCKA SÄGA VAD DOM VILL ..MEN VIST DET BÄSTA VORE OM FOLK HÖLL KÄFT OM DOM INTE ÄR SÄKRA UTAN BARA ÄR SÄMMRE SPELARE.FÖR DET JAG TALAR OM ÄR UPPEN BARA FUSK.

Kan du ge ett exempel på situation, spel osv. För vissa gånger kan det ha "naturliga orsaker" som i vissa spel där motståndaren kanske har längre Fov ("field of view"). Men vilka servrar spelar du på som att du upplever så mycket fusk?

Offtopic: Tryck en gång på "Caps Lock" så får du tillbaka små bokstäver ;).

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av data xp
Precis. För jag antar att han menar Cs för det är spelet som har mest problem med fusk. Så länge man håller sig till dom stora svenska servarna där det är mycket seriöst folk och admins inne är fuskarna ännu färre. Fast då kanske motståndet blir för hårt.

JA DET KANSKE BLIR DET MEN OM DET BLIR DET SÅ BLIR JAG BARA GLAD JAG FÖRLORAR GÄRNA MED 1000-0 I VILKET SPEL SOM HÄLST OM DET BARA BEROR PÅ ATT JAG ÄR SÄMMRE .ETT SPEL UTAN MOTSTÅND KAN VÄLL INGEN UPPSKATTA ELLER..

Permalänk
Medlem

Det här är sista inlägget jag kommer fråga dig vilket spel du syftar på mest, för får vi exempel på spel kan vi andra tipsa om servrar med bra admins och minimalt med fuskare.

Offtopic: Tryck på capslock igen.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phobophobia
Jag gissar på att dom som funskar också skiter i om du blir lessen.

JA DET VERKAR SÅ

Permalänk
Sötast

96a.... alltså.... 11 år i år? å köpt dator för 40.000 på 2 år, alltså började du spendera pengarna vid 9års ålder?

Alltså, du har verkligen lyckats i livet grabben, skit i att spela å tjäna ihop ett par miljoner nästa år istället å skänk till bris eller liknande.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
96a.... alltså.... 11 år i år? å köpt dator för 40.000 på 2 år, alltså började du spendera pengarna vid 9års ålder?

Alltså, du har verkligen lyckats i livet grabben, skit i att spela å tjäna ihop ett par miljoner nästa år istället å skänk till bris eller liknande.

Skulle gissa på rika föräldrar. fast hans capslock knapp är tydligen trasig. Men jag håller med att 40k känns mycket för en dator. med tanke på att datorn blir bara marginellt bättre efter 15k.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem

Anmäld =/
Seriös, ingen kommentar men det här slår allt jag har läst på SWEC :).

Visa signatur

LG OLED77CX • Intel i9 10900K @ 5.0GHz • Noctua NH-D15 • ASUS Strix Z490-H • Corsair 32GB DDR4 3200MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
[B]96a.... alltså.... 11 år i år? å köpt dator för 40.000 på 2 år, alltså började du spendera pengarna vid 9års ålder?

Alltså, du har verkligen lyckats i livet grabben, skit i att spela å tjäna ihop ett par miljoner nästa år istället å skänk till bris eller liknande.

du vad har bris med det här att göra eller minna pengar?vist kan jag skänka till bris ..men inte fan stoppar det fusket för det.men om det nästan bara är jag som upplever fusk eller reagerar på fusk av dom som deltatigt i den tråden..så orkar jag tyvärr inte skriva mer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fisen96
du vad har bris med det här att göra eller minna pengar?vist kan jag skänka till bris ..men inte fan stoppar det fusket för det.men om det nästan bara är jag som upplever fusk eller reagerar på fusk av dom som deltatigt i den tråden..så orkar jag tyvärr inte skriva mer.

Suck... du har inte ens nämnt vilka spel du upplever fusk i.

Permalänk
Medlem

HAHA.. den mest patetiska tråden jag har sett på väldigt länge. En grabb som tror att han blir mycket bättre om han har senaste datorn och inte är så bra på spelet och då istället tycker att alla andra fuskar för att de är bättre på att skjuta headshot än vad han är.

Låter ju som om att han snackar om CS iaf.

Tråkigt det med ditt tangentbord iaf. Har du slagit sönder det pga. alla "fuskare"? Finns en hel del billiga som capslock knappen faktiskt går att stänga av.

Edit: borde kanske uppdatera sidan mer än en gång i timmen:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b