Permalänk
Medlem

Place the states!

Hur snabbt klarar ni av att placera ut alla USAs delstater på en blank karta? Testa!

http://www.sheppardsoftware.com/states_experiment_drag-drop_I...

Vem slår mitt rekord?

Edit: nytt rekord

Permalänk
Medlem

Jag tänker nog inte ens försöka. Du skulle lika gärna kunna slängt upp en blank karta på Mongoliet och be mig att dela in landet i olika landsting.

Inte riktigt så illa kanske, men ändå.

EDIT: Score: 62% 490 Miles (Avg error) Time 499sek

Som sagt ..

Visa signatur

"Nightcrawl tipsar om Kvinnofängelset, som alternativ till den kan jag rekommendera att du istället skär av stora kroppspulsådern på dig själv och lägger dig ner och dör en utdragen, smärtsam död. Kan garantera att det är roligare än att se 700 avsnitt av den serien." -Loaded

Permalänk
Medlem

Ah, jag sög också på delstaterna innan jag blev besatt av det här spelet.
Fick för övrigt 95 sek nu igen. Men det finns några sekunder att ta här och var känner jag!

Edit: wosh, 92 sek!

Permalänk

orka med amerikanskt skit.. allting kretsar om USA och deras skit.. vi är bättre i norden på allting.

Nämn något vi inte är sämre på?
hade testat om det varit på landsting i sverige. räckte att jag lärde mig någor få jävla delstater i skolan och massa skit historia på 1300 om kina.

bättre vi lär oss saker om vårt eget land

Edit: är inte dig jag är sur på.. är surt på allting och alla för närvarande. har det jobbigt som det är.

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Haha, vadå, det är ju bara ett oskyldigt spel. Och ja, hade det funnits ett likadant spel över sveriges län så hade jag säkert spelat det också.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
orka med amerikanskt skit.. allting kretsar om USA och deras skit.. vi är bättre i norden på allting.

Nämn något vi inte är sämre på?
hade testat om det varit på landsting i sverige. räckte att jag lärde mig någor få jävla delstater i skolan och massa skit historia på 1300 om kina.

bättre vi lär oss saker om vårt eget land

Edit: är inte dig jag är sur på.. är surt på allting och alla för närvarande. har det jobbigt som det är.

Om du menar att jag ska nämna något dom är bättre på än Norden så är det lugnt allting som har med media att göra.

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
orka med amerikanskt skit.. allting kretsar om USA och deras skit.. vi är bättre i norden på allting.

Nämn något vi inte är sämre på?
hade testat om det varit på landsting i sverige. räckte att jag lärde mig någor få jävla delstater i skolan och massa skit historia på 1300 om kina.

bättre vi lär oss saker om vårt eget land

Edit: är inte dig jag är sur på.. är surt på allting och alla för närvarande. har det jobbigt som det är.

Vad har det här med tråden att göra? Skippa detta nästa gång tack.

Visa signatur

Intel i7 4790K | MSI GeForce GTX 980 Gaming | ASUS Z97M-PLUS | Samsung 850 Pro 256GB
8GB Corsair Vengeance Pro | Fractal Define Mini | Noctua NH-U14S | EVGA Supernova G2 750W
rickardj.se | Spotify-profil: http://open.spotify.com/user/richswe

Permalänk
Medlem

56%
321 mile avg error
389 sec

De som gick bra var ofta sådana man kunde hitta pga konturer

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ehum. Jag han inte bli färdig för mina föräldrar säger att jag måste gå och lägga mig.. .(

Visa signatur

Laptop : Macbook Pro M1

Permalänk
Medlem

För övrigt slagit mitt egna rekord nu, 88 sek. (Tråkigt att ingen vill ta upp matchen bara)

Sjukt random spel att bli besatt av, jag vet. Men efter att en kompis visade en skärmdump där han klarat det på 95 sek blev jag bara tvungen att slå det. Det är ju egentligen bara ett pussel, och pussel är kul.

Permalänk
Medlem

66% avg error 288 miles.. många missade jag med inte alls mycket.

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk

82% 122miles 405sec
Att försöka igen är ju fusk.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
orka med amerikanskt skit.. allting kretsar om USA och deras skit.. vi är bättre i norden på allting.

Nämn något vi inte är sämre på?
hade testat om det varit på landsting i sverige. räckte att jag lärde mig någor få jävla delstater i skolan och massa skit historia på 1300 om kina.

bättre vi lär oss saker om vårt eget land

Edit: är inte dig jag är sur på.. är surt på allting och alla för närvarande. har det jobbigt som det är.

Upptäcke att samma sida har spel för hela världen. Så om du vill kan du köra exempelvis Europas länder istället.

http://www.sheppardsoftware.com/Geography.php

Permalänk
Medlem

European Countries - Level One

44/46 - 96% - 70 secs

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Medlem

Delstaterna:
Score: 56% 324 Miles (Avg error) Time 326sek

Visa signatur

Vivi Orunitia- "How do you prove that you exist...? Maybe we don't exist..."

Permalänk
Medlem

Score: 62%
Avg Error: 244 Miles
Time: 321 Secs

Kul!
Påminner om http://www.ironicsans.com/state22.html fast då ska man "bara" minnas alla staternas namn. Men det är alltid nån jäkel man alltid glömmer.

Visa signatur

Nej jag vill inte.