Permalänk

Äckligt krävande... har ett X1800XT 512 och fick 25 fps på vissa banor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Äckligt krävande... har ett X1800XT 512 och fick 25 fps på vissa banor.

har oxå ett x1800xt 512 och jag tyckte det gick riktigt fint!

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk

Har du klockat nått?
Vad kör du för inställningar?
FPS?

Har iofs inte uppdaterat drivisar på ett tag.

Permalänk
Medlem

Jag kör med Underclockad 7800GTX, och jag får allt mellan 20-70+FPS

Visa signatur

Mer Co-oP åt folket

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky

Har du klockat nått?
Vad kör du för inställningar?
FPS?

Har iofs inte uppdaterat drivisar på ett tag.

Ang. klock se signaturen, jag kör med gamla drivare catalyst 6.7 som har varit grymt stabila på min burk, har provat med nyare vid olika tillfällen men alltid gått tillbaka till dessa.

Sen i spelet allt på high samt 4XAA och 16XAF i 1280x1024.

Jag bryr mig inte direkt om hur många FPS jag har bara spelet flyter så är jag nöjd och jag är nöjd. Men är det så att du vill att jag ska kolla FPSen så säg vad jag ska skriva i konsolen för att få fram det.

Visa signatur

Battlefield: sscrappyy

Permalänk
Medlem

net_graph 3.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Äckligt krävande... har ett X1800XT 512 och fick 25 fps på vissa banor.

har ett x800 och det flyter bra för mig. så det kanske är ngt annat som är fel hos dej

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Nu bliru utskrattad av mig..

Varför då?

Prövat Firearms(ej source)? Det är ingen CS-klon, jävligt realistiskt.

Bryta benen, förblöda osv.

EDIT: Men jag ska inte vara för offT.

Jag vet ju inte så mycket om InsMod än, laddat ner det, men inte installerat något source-spel än så det är lite svårt att spela det. Men snart så.

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av C22H28N2O
Varför då?

Prövat Firearms(ej source)? Det är ingen CS-klon, jävligt realistiskt.

Bryta benen, förblöda osv.

EDIT: Men jag ska inte vara för offT.

Jag vet ju inte så mycket om InsMod än, laddat ner det, men inte installerat något source-spel än så det är lite svårt att spela det. Men snart så.

Japp de första Firearms till HL1 var kul. Men de gick alldeles för snabbt.. Gubbarna sprang i 30km/h jue!!! Hur realistiskt är det på en skala? Samma var Source versionen.

Permalänk
Medlem

Lezziter, Servrarna är mycket uppskattade.. spelat på dem från första dan börjar titta in fler och fler svenskar nu också!

Det hölls en sk. "community meeting" över teamspeak 23:00 svenskt tid där dev-teamet och jeremy skvallrade om att patchen kommer inatt. dock bör man väl inte ta något förgivet efter den förra releasen

Permalänk

insurgency-beta1.1-patch släppt på FZ.
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20489

Visa signatur

Intel Core 2 DUO 3.0ghz, 4.00gb RAM, HIS Raedeon HD 4870

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av spunkpowa
insurgency-beta1.1-patch släppt på FZ.
http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=20489

Tankar.
Kul att m249 fungerar nu (går att ladda om)

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem

Någon som vet någon bra server, UTAN VAC?
Ja, jag är bannad, blev det för cirka 1 år sedan.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av I Kill
Japp de första Firearms till HL1 var kul. Men de gick alldeles för snabbt.. Gubbarna sprang i 30km/h jue!!! Hur realistiskt är det på en skala? Samma var Source versionen.

Då spelade du nog en väldigt tidig version... men okej, när jag spelade det så sprang dom inte i 30km/h. :>

Visa signatur

Neun und neunsich.

Permalänk
Medlem

Patchen ger mig minst 50fps nu sli4xaa skit skönt spel

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som inte får detta att fungera helt korrekt? Visst, jag har fått det att fungera först, men sedan när jag installerade om Steam, så vägrar det fungera för mig! Förjävligt irriterande kan jag säga. Kommer till nästsista "ploppen" så att säga i loading-fönstret, och sedan kraschar spelet och jag får upp en sån där ruta om jag vill skicka felmeddelandet till Microsoft eller inte.

Steam klagade på att mina grafikkorts-drivrutiner är out-of-date, men jag installerade senaste nVidia-drivrutinerna för bara nån dag sedan och DirectX 9.0c Juni 2007 installerade jag för bara nån minut sedan eller nått sånt.

Snälla, hjälp!? Älskar verkligen detta spelet, och vill inte vara tvungen att sluta spela det pga Steam anser att jag har gamla grafikkorts-drivrutiner.

EDIT Jag testade om jag kunde skapa en server, vilket jag kunde. Jag kan liksom skapa, men inte joina nu längre :/

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.

Permalänk
Relik 📜
Citat:

Ursprungligen inskrivet av vigilent
Lezziter, Servrarna är mycket uppskattade.. spelat på dem från första dan börjar titta in fler och fler svenskar nu också!

Det hölls en sk. "community meeting" över teamspeak 23:00 svenskt tid där dev-teamet och jeremy skvallrade om att patchen kommer inatt. dock bör man väl inte ta något förgivet efter den förra releasen

Jag fick tyvärr inte igång dom med nya patchen.
Dom vägrade helt enkelt, bara dog direkt.
Tog bort allt och skulle ominstallera, men då var Steams server nere så kunde inte ladda ner srcds-programvaran, då gav jag upp.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

Vet ni någon bra server där de som spelar verkligen vet vad de ska göra? På nästan alla servrar så springer bara folk runt för sig själva och vet inte vart de ska. Går inte att få till lagspel.

Spelet är ju så mycket roligare om man har lagspel, då är det ju sjukt kul.

Visa signatur

Intel Corei5 @ 20x180 | Gigabyte p55 ud3 | Sparkle GTS250 783/1890/1200 | 4gb ocz reaper 1440 7 7 7 21 | Cooltek 600w | Antec p180b

Permalänk

Hade varit nice med en swec server, kan vi spela lite och kanske eventuellt få fram en klan som är samspelta och klarar av o köra team och taktik, ingen ide o va ute efter frags utan det är objects man ska ta för att vinna en runda
nån som har en server uppe?

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slappyjoe
Hade varit nice med en swec server, kan vi spela lite och kanske eventuellt få fram en klan som är samspelta och klarar av o köra team och taktik, ingen ide o va ute efter frags utan det är objects man ska ta för att vinna en runda
nån som har en server uppe?

nope ... men det skulle va kul

Har spelat det. Lite kassa effekter på "nära döden" grejs. Men annars bra

spelar med beta+beta patch.

Permalänk
Medlem

Sitter och tankar nu.. Fylld av förväntan Verkar riktigt ballt.

Permalänk

Bara för mig insurgency bråkar, började med att norton sa ifrån när jag försökte starta det och efter 1.1 patchen så hängde sig datorn och startade om några gånger :/

Kul spel annars

Visa signatur

Everyone hates me because I'm paranoid.

Permalänk

Funkar inte att connecta till några servrar för mej.
Står nåt om att min version på banorna och versionen på serverns banor inte är samma?

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av VonPluring
Funkar inte att connecta till några servrar för mej.
Står nåt om att min version på banorna och versionen på serverns banor inte är samma?

Har du uppdaterat?
http://www.insmod.net/downloads

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

Sådär nu funkade det.
Det var ju skapligt svårt iaf när man inte har nåt sikte.
OCh sen tycker ja de är väldigt svårt att se skillnad på gubbarna på långt håll.

Visa signatur

HP Pavilion dv7-3130eo laptop | Netgear Readynas Duo 1TB | Benq W1000+ 100" | Xbox One

Permalänk

gjorde mig en liten video på 59mb seg sida så ha tålamod
download

Visa signatur

|i5 2500k@4ghz |Gigabyte z68X-ud3h-b3|
Gigabyte HD7970 |16GB corsair xms3 1600 mhz|HDD 2 Tb|

Permalänk
Medlem

En av de bästa moddarna till HL2 helt klart. Tycker också att det är sjukt svårt att se vart man ska skjuta. Gör det dumma att försöka dra fram siktet varje gång jag ser en fiende och PANG jag är stendöd.

Flyter däremot alldeles för sakta för min del på den här gamla datorn, och har en trådlös mus som inte alls hänger med. Tror att det tar en del av spelglädjen - omöjligt att skjuta ihjäl någon så länge man inte ligger och väntar, även då är det svårt. Får vänta tills jag kommer hem till min kära lilla burk.. Då blir det testas av igen!

Permalänk

skit rolig mod gillar de starkt....kul när man jobbar tillsammans för att nå speciella mål ;D ...ingame nick [swec]Fillij0kan

Permalänk
Medlem

Appropå servrar så har en polare lagt upp några servrar som heter Insurgency.se 1-3.

Ligger på 100/100 lina och fungerar mycket stabilt. Börja befolka dessa då det är mycket svenskar som lirar där.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Jäkligt synd att man knappt kan ansluta till servarna nu. Får differs from the server's i alla banor förutom sinjar, och när jag försöker ansluta till en server som har den banan, så blir jag kickad eller nått när jag har kommit in. Rätt ostabilt nu. Var stabilt först, men inte nu :/

Hoppas de fixar det till modiflikationen lämnar beta-stadiet.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me /device:desktop. Andra projekt: Keizai, Koroth & Serenum.