Flow - väldigt shysst tidsfördriv

Permalänk
Medlem

Flow - väldigt shysst tidsfördriv

Hittade detta snygga samt härliga spel igår. Vet inte om det har varit uppe förut men hittade inget på sökfunktionen så jag bestämde mig för att skapa denna tråd. Skriv vad ni tycker, samt hur långt ni har kommit. Har fått min första organism att utvecklas fullt ut och nu får jag se om det blir något annorlunda med nästa.

http://intihuatani.usc.edu/cloud/flowing/core.html

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem

provar.

Visa signatur

Error 412: Precondition Failed - You need to use a real browser in order to view this signature!

Permalänk
Medlem

Fattade nog inte Lyckades ha ihjäl nån annan organism, då växte min, fick antenner och grejer, men sen då?

Permalänk
Medlem

Kan man besegra dom stora röda "maneterna"? blir bara kortare varje gång jag försöker
/Snail

Visa signatur

Jag är cancerforskare, är du?
| Samsung T220 | ASUS P4P800 Deluxe | Intel® Pentium® M 1.6@2.4Ghz | 1GB BH-5 + 1GB BH-6 | 7800GS 256MB | X-Fi Xtreme Gamer Fatal1ty | Intel SSD 80GB + WD740ADFD 74GB + 7200.10 320GB + 7200.7 120GB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkmoon
Fattade nog inte Lyckades ha ihjäl nån annan organism, då växte min, fick antenner och grejer, men sen då?

När man kommer tillräckligt långt så evolverar man till en helt annan liten figur och får börja om med att äta saker igen...

Jag vart nån rund sak med små prickar som cirkulerade runt mig, men det tog tid som attan.

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Det hade varit en fördel om man hade kunnat spara, det blir rätt trist efter ett tag. Som det är nu så är det inget man återkommer till pga att man måste börja om varje gång.

Permalänk
Medlem

Kom förbi blå nivån (första). Andra är oranga där jag kom till slutet men jag fick ingen ny gubbe så jag gav upp.

Visa signatur

System: i5 10600K, Asus Z490-F, Corsair Vengeance 16GB 3200MHz, SSD 256GB Samsung 830 & 1TB 860 EVO, ASUS TUF 3080, Noctua NH-U14S, Corsair RM850Xv2, Fractal Design Meshify C, LG 34GK950F.

Permalänk
Medlem

Wow.. såg att detta spel finns att ladda ner gratis till PS3, då ser det då snyggt ut! Nu är det ju bara ett flashspel till pc.
Bara man skulle få den grafiskt mer fulländade versionen till pc så skulle det vara hur coolt som helst, samt att man skulle kunna styra med gamepad.

http://www.us.playstation.com/PS3/Games/flOw

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"

Permalänk
Medlem

Jo nu är det ju så att PS3 versionen bygger på just det flash spelet nej PS3 versionen var inte först.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 3070
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck + de fiesta konsoller.

Permalänk

wow, PS3versionen såg riktigt häftig ut. Spela flashversionen och "klarade" den andra nivån (när man e den runda organismen). Inte sädår jättekul men funkade som tidsfördriv, rätt häftigt i alla fall.

Permalänk
Medlem

Har nu kollat runt för mer information och det verkar som att det inte kommer en bättre PC version :(. Hoppas dock att jag har fel.

Visa signatur

"Once u go Intel, U never go back"