Permalänk
Medlem

~25. Liiite mycket på mitten, men vafan, man vill ju äta ibland.
Gymar mig i perioder, men det är ju sååå jäkla tråkigt .. nu är det ju sommar ffs.

Mvh

Permalänk

21,7 har jag.

Man ska jue dock ha i åtanke att muskler väger ganska mycket mer än fett, så det är viktigare att trivas med sin längd och vikt, och inte vara sjuk, än att stirra sig blind på ett tal!

Visa signatur

Den här anslutningen har begränsad eller ingen anslutningsmöjlighet

Permalänk
Medlem

Jag ligger för tillfället på 28. Det är lite högt, men har börjat träna regelbundet nu och är ute och går väldigt ofta.

Ska ner på ca 25 så kommer det vara bättre

Försöker minska vikten från 100 till 85. Får se hur det går.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

22,3

Visa signatur

:: Hell was build for heroes ::

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

24 fick jag

Visa signatur

i9 9900k | bequiet! Dark Rock Pro 4 | ASUS ROG Strix RTX 2080 Ti | Corsair Vengeance LPX 32GB DDR4 | MSI Z390 Gaming Pro Carbon | 32" Philips IPS 4k Monitor | EVGA 850W G2 Supernova | Fractal Design ARC XL | 4 x Corsair ML140 | NZXT Sentry 3 Fläktcontroller|

Permalänk
Testpilot

Är 23 år gammal och har inte en aning om varken hur lång jag är eller hur mycket jag väger, är det dåligt? =/

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

19,9.

Fast sen ser jag ju ut som en koncentrationslägerfånge för den delen också.

Tack för att du skapade Crohns, Gud.

Visa signatur

gammalågrå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Nu inspirerade du mig! Ligger strax över 30 själv men håller på att lägga om mina motionsvanor/matvanor. Tack för en gnutta extra vilja!

Så ska det låta! Nu när jag är mer fit så springer jag rätt mycket, men det mesta av vikten förlorade jag genom att gå på morgonen cirka 90 minuter före frukost sex dagar i veckan och ta bort de värsta onyttigheterna i kosten. Visst krävs det diciplin, men att jag kunde gå bort så mycket dövikt hade jag inte kunnat drömma om. Kan jag fixa det så är jag övertygad om att du kan göra det också.

Lycka till

Permalänk

Jag ligger på 23,7 eller något sånt. Men det var ju faktiskt en rätt dåligt gjord omröstning, för gränserna för övervikt och fetma ligger ju på 25 resp. 30. Aja, strunt samma. Jag är inte speciellt vältränad, har lite fett här och var och bryr mig. Men orkar inte göra något åt det.

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk
Hedersmedlem

16,3. Kan nämna att hur mycket jag än äter så går jag inte upp i vikt. Det enda som hjälper är att träna och bygga muskler, vilket jag i och för sig borde göra i och med de sporter jag håller på med. Men jag är helt enkelt för lat för att börja.

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BorN
26,5 och det är väll aningen överviktigt!

Dags att börja träna igen

same same för mig.

blivit pösig runt midjan. dax för åtgärder kanske och överge den dekadenta livstilen ..

Permalänk
Medlem

19,8 och påväg uppåt.

Visa signatur

yes, ill take this teddy bear, this ruler, this piece of string and this cardboard box. mmmmmmm

Permalänk
Medlem

22,8.

193cm 85kg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
16,3. Kan nämna att hur mycket jag än äter så går jag inte upp i vikt. Det enda som hjälper är att träna och bygga muskler, vilket jag i och för sig borde göra i och med de sporter jag håller på med. Men jag är helt enkelt för lat för att börja.

:P:P

Jag ligger runt 17 tror jag... får räkna igen.

19.3 tydligen.

Permalänk
Vila i frid

16.9

193 lång och väger 63 kilo...

Väldigt underviktig.
Vägde 85 en gång i tiden och hade typ inge underhudsfett.
Men det lär ta ett tag innan jag når dit igen.

Permalänk
Medlem

Shit! 24.8. precis på gränsen. Får se till att bli några centimeter längre helt enkelt. Platåskor FTW

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Är 187cm lång och väger 74kg.

21.2 landade jag på.

BMI Categories:

* Normal weight = 18.5-24.9
* Overweight = 25-29.9
* Obesity = BMI of 30 or greater

(från http://www.nhlbisupport.com/bmi/bmi-m.htm )

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Psionicist
Mitt BMI består av enbart 2:or (väldigt många 2:or till och med ). Kan ni då räkna ut hår lång jag är och hur mycket jag väger? Förutsätt att min vikt i kg och min längd i cm är heltal.

Du väger 200 kg och är 3 m lång?

Visa signatur

Dator 1. Intel i5 4690K, 8 GB ram, Gigabyte GTX 770, FD Integra R2 650 W, Fractal Design R4, CM Hyper 212 EVO
Dator 2: Intel core 2 duo e8400 @ 3.0 Ghz, 4 GB ram, Gainward 8800Gt 512 mb. 11697 p @ 3dmark 06

Permalänk
Medlem

Min BMI ligger på 17,5.
Jag väger ca 51kg och är 169 cm lång.

Edit: Jag räknar som en kratta på sommaren

Visa signatur

Asus P8P67 Pro | Core i7 2600 | Sapphire Radeon R9 290 | A-DATA SSD 510

Permalänk
Hedersmedlem

Jag gick ner från 31 till 24 i BMI på 9 månader. Nu ligger jag på 25.4.

Styrketränar 4-5 dagar i veckan (Inte nu under sommarperiod, jobbar för mycket).

186 cm lång, 88 kg lätt.

Permalänk

22.5 typ. Mest muskler, jag är rätt deffad. Ska börja styrketräna snart igen efter ett uppehåll. Ska bli så jävla skönt.

Permalänk
Medlem

19.9

184cm lång och 67,5 kilo

Permalänk

17,5 har jag och jag kan inte göra någonting åt det. Äter mer än någon annan i vårat hushåll men jag går aldrig upp i vikt, glömde jag berätta om hur lat jag är?

Problemet är att jag lider av extrem ämnesomsättning.

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
17,5 har jag och jag kan inte göra någonting åt det. Äter mer än någon annan i vårat hushåll men jag går aldrig upp i vikt, glömde jag berätta om hur lat jag är?

Problemet är att jag lider av extrem ämnesomsättning.

Träning hjälper.

Jag har också jävligt svårt att lägga på mig fett, men tränar jag så ökar jag i muskelmassa iaf. Sen är jag också extremt lat, så träningen är allt annat än regelbunden

Permalänk

21.7

använd denna kalkylator mycket lättare
http://www.halsomalet.se/bmi.asp

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Vila i frid

Jag leder undervikten va?

Permalänk
Medlem

181 cm
87 kg
26,6 bmi

Dryga med BMI är att så fort du börjar bygga muskler så funkar den inte, då den kommer ge dig ett högre BMI fast i självaverket så är du muskulös.
Nu är inte det fallet med mig utan jag är lite rund på magen
Det ska bort och de har börjat sakta med säkert..förra sommaren vägde jag 96 kg och nu 87 så det är alltid något..målvikten är runt 80 så är jag nöjd.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [-Pale-]
Jag leder undervikten va?

Förmodligen top 5 iaf

De som har valt "14 eller lägre" måste vara skojare, tror knappast att någon kan väga 50 kilo och vara 1,90?

Själv så ligger jag med lite ungefärliga siffror på 20 exakt, 187cm, 70kg typ.

Permalänk

ligger över...men sen så trännar jag med...muskler väger mer en fett

Visa signatur

| Intel Core 2 QUAD Q6700 Quad Core + Noctua NH-U12F 120mm | Asus Blitz Formula Special Edition | BFG GeForce 8800Ultra OC 630MHz GPU 768MB DDR3 | Corsair XMS2-6400 TWIN2X4096-6400C5 5-5-5-15 Xtreme 2x2048MB | Western Digital Raptor 74GB | Seagate Barracuda 7200.10 750GB 7200rpm | Lian Li PC-A10A | be quiet! Dark Power Pro 750W |