Permalänk
Medlem

SE W810i problem.

Hej!
Nu är det så att för lite drygt en månad sedan så blev min telefon dränkt genom att en kompis som förvarade den åt mig puttades i en sjö. Då jag nu haft den på tork i en månad och rengjort den noga med elektronik sprej och den funkar nästan som den ska.
Det som inte funkar är att den vägrar ta emot ström av batteriet, den fungerar bara med laddaren ikopplad vilket är störande då telefonen inte längre är "mobil" då. Har även provat med morsans batteri då hon har en likadan telefon men de vill ändå inte fungera.

Nu till den egentliga frågan; Finns det något att göra? Går detta eventuellt att laga eller är det bara att bita i de sura äpplet och beställa en ny lur?
Kan ju tillägga att "kompisen" som puttade han som förvarade telefonen inte bryr sig ett dugg över min förlust utan bara retas för det..

Mvh Zpiz^

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk

jag kan köpa den för 100kr

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk
Medlem

Mycket lustigt.

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk
Medlem

Får man fråga hur gammal "kompisen" var?

Putta ner folk i en sjö känns lagom moget...

Visa signatur

AMD 8320, Radeon 7950 etc... | Trächassi :) |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wiker
Får man fråga hur gammal "kompisen" var?

Putta ner folk i en sjö känns lagom moget...

Han är 18 år..

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk

ingen förbättring nu då?

Visa signatur

www.buyuz.com elektronik när den är som Allra billigast!

Permalänk

Min förvirrade femtonårige son badade med sin Motorola V360 för två veckor sedan. Vi lät den torka ca tio dagar, sedan laddade vi upp den och den har återuppstått och funkar som vanligt. För några år sedan så tvättade vi en Samsung mobil i tvättmaskinen. Den funkade ochså efter torkning. Har du låtit din mobil ladda länge ? Prova ha den på laddning några dygn.

Visa signatur

Core I7 920 - Asus P6T SE - 12gb ram Samsung 1333mhz - Asus DC II GTX 580 - Intel SSD 330 120gb OSdisk - Intel SSD 330 120gb speldisk - Seagate Barracuda 2tb lagringsdisk - X-FI titanium - Corsair GS 800w - Noctua NH-U9B SE2 - Antec Eleven Hundred w Noctua S12B FLX fans - Scythe KS01-BK - Razer Naga Molten - Qpad MK-85 MX Red - Win 8.1 Pro 64 Bit med Media Center

Permalänk
Medlem

Skall provas! Tack för tipset!

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zpiz^
Han är 18 år..

Fysiskt ja, mentalt låter det som han är 9?

Tyvärr låter det som det har blivit någon form av skada mellan ledarna från batteriet in till telefonen och det är nog inte särskilt lätt att fixa, än mindre värt det.

Ta tillfället i akt och klipp till på en ny fräsch mobil

Lycka till!

MVH

Visa signatur

Stek mer! - Flingor - Schampo
Överklockning är är lika överskattat som din dator är överklockad.