Permalänk

Lustiga felmedelanden..

Haha måste bara visa detta!

Har någon annan här fått något kul felmedelande?

Från msn precis

Nog för att jag kan skriva mycket, och speciellt när jag samtalar med flickor men detta är väl lite väl xD

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.

Permalänk
Medlem

KOmmer ihåg ett meddelande för ett bra tag sen, fundrérar fortfarande.

"Det gick inte att överföra följande meddelande, eftersom"

Ingen förklaring...

Permalänk

Har fått felmeddelandet:
"No errors avalible"

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.

Permalänk

fått blanka rutor ^^

även fått något i stil med " det kunde inte hittas några fel/ det kunde inte hittas något fel, programmet kommer avslutas"

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Fick detta fina felmeddelande från CS en gång

Sedan har man ju fått fel från windows där det står något i stilen "<Okänd> har orsakat ett fel i <Okänd>. <Okänd> kommer att avslutas." och sedan två knappar, OK och Avbryt.

Permalänk
Medlem

Jo, en gång fick jag en bluescreen som var svart? Stod exakt likadant som i en vanlig bluscreen, minnesdumpning sedan omstart.

Synd att man inte kan ta Skärmdumpar när sånt händer.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Jo, en gång fick jag en bluescreen som var svart? Stod exakt likadant som i en vanlig bluscreen, minnesdumpning sedan omstart.

Synd att man inte kan ta Skärmdumpar när sånt händer.

kamera sen så är det nog drivisar för krånglat ^^

farsans dator får för sig 1/500 att starta med en rosa nyans på hela skärmen

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

våra maskiner på mitt jobb är lite roliga i nästan alla medelanden av alla slag för allt är typ direktöversatt ifrån tyska.

"Starten Avslutad"

"Fel, Reflektor 3492A Förorenad"

osv

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Inte riktigt ett felmeddelande men ändå.

Permalänk
Medlem

Finns ett udda meddelande i cs, i alla fall 1.6 tror jag, "Net send packet ERROR. NO ERROR!"
Hur skaru ha det liksom?

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk

jag personligen har ej fått några felmedelanden(inga jag kan komma på iaf),men däremot så fick en nära vän till mej en hel drös med sådana för några år sedan.

för ett tag sedan så kunde man skicka hur många gratis sms man ville genom icq,vilket jag gjorde.
var ihop med en rätt så porrig tjej på den tiden och vi skickade porriga sms till varandra.
jag skrev ett hyffsat långt sms genom icq och skickade det,men grejjen var att tjejen och min vän nästan hade identiska mobil nr samt att dom låg efter varandra i listan så jag tröck på vännens istället.
när jag var inne på det 7:e smset(och jag började redan nu undra varför inte tjejen skickade nå sms tillbaks) så fick jag äntligen ett sms och som ni kan gissa så var det från vännen min,hon skrv att hon blev lite paff över dessa dirty smsen och frågade om jag menade det jag skrev i dom.....röd i ansiktet som man blev så skrev man att jag hade skickat till tok fel person.
hon förstog och accepterade min ursäkt.
så skrev jag åter igen ett långt sms och dum som man är så skickade man utav misstag iväg till vännen igen,denna gången så skrattade vännen och ursäktade mej igen.
iaf,fick tllslut iväg smsen till tjejen och vännen och jag fick oss ett gott skratt när vi senare träffades....pinsamt var det iaf.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Finns ett udda meddelande i cs, i alla fall 1.6 tror jag, "Net send packet ERROR. NO ERROR!"
Hur skaru ha det liksom?

Det brukar jag få i CS 1.5 . Men bara "ERROR, NO ERROR" . Undrar vad de tänkte på när de skapade det meddelandet?

Permalänk
Proffsmoddare

Jag fick "Det finns inte tillräckligt med minne för att slutföra åtgärden", När jag använde Kalkylatorn i Windows

Visa signatur

"Computer games don't affect kids, I mean if PacMan affected us as kids, we'd all be running around in darkened rooms, munching pills and listening to repetitive music." - Kristian Wilson, Nintendo 1989

Permalänk
Medlem

Tacka vet jag gamla hederliga "Gurumeditation 155324546466226"

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SleepstreameR
Jag fick "Det finns inte tillräckligt med minne för att slutföra åtgärden", När jag använde Kalkylatorn i Windows

Det måtte ha varit en enorm uträkning

Visa signatur

Intel(R) Core(TM) i9-9900K CPU @ 3.60GHz | Asus ROG Strix Z390-F Gaming | Nvidia Geforce RTX 2080Ti | 32,0GB Dual-Channel DDR4 | Samsung SSD 840 EVO Basic 250GB, Samsung SSD 860 EVO 1TB | ASUS MX34VG

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

gick inte att slutföra installation. du har för mkt utrymme ledigt på hårddisken.

no keyboard found, press F2 to continue

Permalänk

http://www.boredstop.com/index.php?option=com_content&task=vi...

skitwindows...

Det är inte mitt men jag kan garantera att jag har fått många sjuka meddelanden genom tiderna. Minns tyvärr inte någon så bra. Nu ser man inte sånt skit längre.

Visa signatur

Kung of överstepräst av Israel, tidigare kung Salomo

Corsair One i160 - MSI GT76 Titan 17,3" FHD 144Hz - Lenovo Thinkpad X1 Tablet 2nd gen - Apple Macbook pro 15" 2019 with touchbar - Xiaomi 12 Pro 256GB - Synology DS920+ - iPhone 14 Pro Max 256GB

Permalänk
Medlem

Ogiltigt användarutseende.

Visa signatur

Coola låtar i massor!
http://revolvermen.com

Permalänk
Medlem

Det behövs 37859 kB utrymme för att installera windows ....

Ja men vafan , Disken var på 40 gig ... Hur fan ska jag göra då ?

Sen har vi ju detta med licensavtal , varför har dom äns knappen Jag Godkänner INTE .. Det är väl bara att ha en knap Avbryt .. Man har ju inte så mycket annat än det att välja på ifall man tröck godkänner ej

Permalänk
Medlem

Ganska klassiskt meddelande men jag skratta rätt bra för mig själv första gången jag fick "Kan ej flytta filen, filen finns"

Permalänk
Medlem

Fick detta på min laptop för ett par år sedan

Visa signatur

Tänk på att din upload är någon annans download.

Permalänk
Medlem

AHhahahha, nu vet jag.
Vid uppstart av dator utan tangentbord.

"ERROR
0211: Keyboard error

Press <F1> to resume, <F2> to setup"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
AHhahahha, nu vet jag.
Vid uppstart av dator utan tangentbord.

"ERROR
0211: Keyboard error

Press <F1> to resume, <F2> to setup"

står ju faktiskt keyboard error och då kan ju endå F1 och F2 fungera!

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

På Fijutsu (stavning?) siemens maskinerna i skolan står det.
"ERROR
0211: Keyboard error, no keyboard.

Press <F1> to resume, <F2> to setup"

Jag skrev för fort och skrev inte på vad det felmeddelandet kommer, sry.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
På Fijutsu (stavning?) siemens maskinerna i skolan står det.
"ERROR
0211: Keyboard error, no keyboard.

Press <F1> to resume, <F2> to setup"

Jag skrev för fort och skrev inte på vad det felmeddelandet kommer, sry.

aha!

angående skumma felmedellanden så har man stött på en del dock minns jag inte några men kommer ihåg att jag borde tagit skärm dump på dom.

Visa signatur

Ryzen 5900X @ Stock, MSI Suprim X 3080 @ game mode.

Permalänk
Medlem

Detta är nog den bästa jag har fått.

http://img229.imageshack.us/my.php?image=cpgrej2fw7.jpg

Visa signatur

"I wrap my raskal two times, because i like it to be joyless and without sensation. Its a way to punishing supermodels."

Permalänk
Medlem

Länken fungerar inte

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av str8forthakill
Länken fungerar inte

Kanske för att det står http:// två gånger i länken? Men jag ska hjälpa dig:

Visa signatur

rm -rf *.blog

Permalänk
Medlem

En gång spelade jag det äldre CS (kom ej ihåg om det var beta versionerna). Blev förbannad och skrev i konsollen: "EXIT" Då fick jag fram ungefär: "The command does not exist, sure you want to exit?"

Det retade mig ännu mer och jag slet ut strömkabeln.

Visa signatur

Hiroshima 45, Tjernobyl 86, Windows 95.

Leeloo Dallas Multipass

Permalänk

Haha härliga felmedelanden, vet inte hur många gånger jag har trillat av stolen

Visa signatur

"There's no such thing as gravity, the earth sucks!.
"we all know George Bush is an imbecill. He loves dick but he hates homosexuals.