Släpps det inga intressanta mobiltelefoner?

Permalänk
Medlem

Säger bara iPhone

Visa signatur

Dator: AMD64 3600+ 65nm - Geforce 6800NU - 4x1024 Corsair 5400 - 1.5TB Hårddisk - Biostar TA690G m-atx - Antec Sonata ::
Sony Playstation 3 :: Sony KDL-40D3000 -

Permalänk
Medlem

nopp ingen telefon är fulländad tyvärr :/ man måste alltid vara beredd att skippa någon funktion...

Visa signatur

Har en matta som musen bara sviiiiscchar runt på...en svart....som svänger lite i underkant......// MER CO-OP ÅT FOLKET!

Permalänk
Medlem

Det jag saknar absolut mest i dagenstelefoner är optisk zoom. Det blir ingen bra kameramobil utan optisk zoom.. Någon som vet när de första mobilerna med optisk zoom kommer dyka upp? Känns som att mobilerna får en himla massa megapixlar men ingen optisk zoom, det kan väll inte vara så långt borta?

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dunis
Det jag saknar absolut mest i dagenstelefoner är optisk zoom. Det blir ingen bra kameramobil utan optisk zoom.. Någon som vet när de första mobilerna med optisk zoom kommer dyka upp? Känns som att mobilerna får en himla massa megapixlar men ingen optisk zoom, det kan väll inte vara så långt borta?

Det har funnits några år redan.

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Det har funnits några år redan.

Jo, men jag tänkte mest på i vettig storlek osv..

Visa signatur

Phenom II X4, 965BE | Corsair Cooling Hydro H50 | Gigabyte GA-790XTA-UD4 | DDR3, PC3-12800 4GB | XFX Radeon HD5850 1GB | 2 x 500 GB | Fractal Design Tesla 550W 80+ | Fractal Design Define R2 | G2222HDL LED | Dunis @ Xbox Live.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Intressant! Frågan är om den släpps i år, i såfall blir det intressant att jämföra med n95 och k850..

Visa signatur

Apple MacBook Air
Samsung Galaxy S2