Permalänk

Ang bitcomet

Hejsan, varje gång jag startar datorn så kommer det upp nån ruta med bitcomet om nå tcp/ip o när jag trycker på rutan kommer jag in på tcp/ip limit i bitcomet. finns nåt som heter current half-open limit o den står på 10. Sen new half open limit (10-200) den står också på 10. sen äre nån ruta som är ibockad o den på den står det disable the system file protection. Hur ska allt de där stå har 24mbit telia.
Tacksam för svar

mvh//micke

Permalänk
Medlem

sätt half-open på 100 låt den andra vara

EDit kanske måste du stänga av fileprotection för att xp ska tillåta ändringarna av half-open

trodde ingen andvände bitcommet mer

utorrent e det bästa..

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk

Måste pungtera, även om det är mer än en månad efter, att jag har kört med uTorrent många ggr och alldrig blitt nöjd. Detta på grund av att allt internet utöver själva de objekt som laddas ner står helt still!!!

ps. Finns det någon lösning på dett problemet så BERÄTTA (!), för isåfall skulle jag inte tveka en sekund med att gå över till uTorrent igen!

Visa signatur

I desperata situationer är ALLA metoder tillåtna!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HP_ÄGAREN
Måste pungtera, även om det är mer än en månad efter, att jag har kört med uTorrent många ggr och alldrig blitt nöjd. Detta på grund av att allt internet utöver själva de objekt som laddas ner står helt still!!!

ps. Finns det någon lösning på dett problemet så BERÄTTA (!), för isåfall skulle jag inte tveka en sekund med att gå över till uTorrent igen!

har du dsl och inte strypt upphastigheten i utorrent?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf