Permalänk
Medlem

skönaste jag någonsin sätt <3
10p!

Visa signatur

intel Dualcore 3.4Ghz, 2048mb ddr2 800mhz, inno3d GF 8800 GT 512mb, 1040gb hdd.

Permalänk
Medlem

10p!

Det kan inte bli tal om annat för en sådan egensinnig idé!

Permalänk
Hedersmedlem

haha, coolt!

Permalänk
Medlem

10p!

Jag håller med alla andra

skulle ha vare en volvo bm 500

urskön traktor.. billig i bensin också

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

10 lätt!!!!

Permalänk
Medlem

OMG det finaste jag sett f*n LÄTT 10P

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

OMG Det finaste jag sett F*N! LÄTT 10P!

Mer bilder <3

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk

asskön ju dock ser bakhjulen lite för små ut passar inte riktigt till skalan på resten av traktorn men du får en 10 iaf för nytänkandet

som du ser ska överkant på bakhjulen och skärmarna vara i höjd med motorhuven (något lägre)

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk

Som medbyggare i projektet så vill jag tacka för alla bra omdömen, trodde aldrig att den skulle vara så populär om jag vetat det hade jag aldrig klagat så mycket på patrik när han kom med idén. Kan läga till lite rolig fakta om den som tex. det finns totalt ca 400W belysning i den plus UV belysning i hytten och blåa ccfl rör under. undertraktorkit vet väl alla att man måste ha.
Kan även säga det att däcken kommer från en gamal leksakstraktor som vi fick av en kompis. Det blev dessa däck då vi inte kunna hitta några andra, här välkommnas tips då det finns tankar på renovering/uppgradering.

Permalänk
Medlem

Redigt coolt! +
10p och ett plus i kanten

Visa signatur

DFI INFINITY NF Ultra M2, A64 X2 4600+ 65W, 4x1024Gb Kingston 533Mhz, NVidia GeForce 8800Ultra, 200+250Gb SATA Seagate

Permalänk
Medlem

Det va det karigaste datorbygget in the history of mankind!

Visa signatur

ordning är bara för idioter genier behärskar även kaos

Permalänk
Medlem

Mer sådant här i bildgalleriet, sånt här är vad jag tycker om att se!! 10p

Permalänk
Medlem

Fan vad manligt!

Visa signatur

Live for speed, Ventrilo, DC hub och Folding@sweclockers server @ bergkvara.no-ip.org

Permalänk
Medlem

fan va coolt:D
Om ni bygger en hackvagn kan ni ju stoppa i batteri o grejjer:)
bygg en sahlströms 40 kubikare, fina grejjer:) Borde in bli för stor

EDIT; Ni som inte vet vad en hackvagn är: http://www.sahlstrom.nu/sidor/sida.asp?idS=132

Visa signatur

På A svarar jag B, och på C vill jag höra om frågan.

Permalänk
Hedersmedlem

Coolaste bygget nånsin! Varför kan man inte ge mer än 10p?!

Permalänk

Grymt coolt bygge !!! Är sjukt imponerad av er DHS 08 eller DHW 08 vill jag se den på 10p

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Det är skönt att se att man är inte ensam bode här på Swec Bonde to the bone ftw xD

Visa signatur

Bärbar: MacBook Pro 17" Unibody, tidig 2009 (första Unibody)
Stationär: SilverStone SUGO SG08 | Gigabyte Z270 ITX | Intel 7700K @ 5 ghz | Gigabyte GTX1080 Ti 11gb | 32gb Corsair Vengeance 3000 mhz | Samsung SM961 1tb | SilverStone 600W PSU | Noctua NH-C14S |

Permalänk

Konstig text, som vanligt tills ngt helt mystiskt skrivs för att sedan bli normalt igen. Wierd. 10p

Permalänk
Medlem

MER BILDER!!!! PLEASE <3 <3

Visa signatur

Intel Core2Duo E6600 @ 3200MHz (8*400) | Corsair 3gb DDR2 PC6400 | Radeon HD4870 512mb | Corsair 520W | 320gb + 500gb | Gigabyte GA-P35-DS4 rev. 1.0

Citera mig så att jag hittar tillbaka! :]

Permalänk
Medlem

Riktigt fräck! Skillnad i klass mot dessa väsk-datorer som folk envisas med att göra...

Visa signatur

"En kompromiss är konsten att dela en kaka så att alla tror de har fått den största biten."

Permalänk
Medlem

Vet helt enkelt inte vad jag ska säga, brumbrumm?

Permalänk

F*n va häftigt! Snacka om originellt! Min gudson hade diggat den. Han är traktor-älskare o glor alltid på "Röda Traktorn"-filmer
Gediget och trevligt arbete.
Kudos to you and a well-deserved 10 p

Visa signatur

"-You like sex AND money? We should hang out!" -"Idiocracy"

MSI P45 Platinum, e6850@3ghz, 4gb Corsair 6400c5dhx, 500gb+320gb, HD4850 Crossfire (Sapphire/His), Coolermaster Cosmos RC 1000

Permalänk

Rouge of Darkness, kul att du uppmärksammer hjulen;
för det är nämligen det vi är minst nöjd med på hela bygget och dom kommer bytas ut så fort vi kan hitta hjul i rätt storlek och dom ska likna riktiga traktor däck, har vi har letat oss igenom svergie och just nu är jag i usa och jag letar även här efter riktiga däck som skulle passa bra.

och ja vi har funderingar på att ändra bygga en trailer som vi kan släpa runt den på eller bara bygga en vagn till traktorn.

återigen tack för alla goda om dömen

Visa signatur

[TT Shark][Traktor Datorn]

Permalänk
Medlem

Tycker att det formmässigt liknar en gammal Belarus, måla den som en sån istället

Helt klockren dock! 10 !

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk

Solklar 10p en av dom vassaste på swec

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < )

Permalänk
Medlem

Ha ha ha underbart!!!!!

Kanon skoj idé! Som får min dag att bli ljusare!

Lätt 10p från en kritisk deo!

Visa signatur

magisk 486'a, 3dfx 2mb i sli, 38" crt med överliggande lysrör, 2 floppy, 100 mb hdd ide.

Permalänk
Avstängd

LIKE A TRACTOR!!!

hahaha, både bond och traktor nördig. jävligt snyggt, uttänkt (ser så ut i alla fall) & bra arbete^^

*tummen upp*

Visa signatur

[ Gigabyte GA-M57SLI-S4 ][ AMD Athlon 64 X2 6000+ ][ 4096 MB ][ 160 GB seagate + 2 * 250 GB spinpoint + 250 GB mybook pro ][ 22inch wide lcd, Benq ][ Creative 2.1 ][ Sennheiser HD 270 ][ steelkeys 6G ][ Razer Copperhead / intelli 3.0 (orginal) ][ Razer eXactmat + eXactrest ][ Zalman 600W HP ]
[Lånat grafikkort XD]

Permalänk

Jag kunde inte ge något annat än 10 poäng. Men snälla släng upp lite mer bilder...

MVH laggarbacken

Visa signatur

"Jag har övergett den moraliska ståndpunkten. Moral leder till abstraktion och orättfärdighet. Den ger upphov till fanatism och förblindelse. Den som är dygdig måste hugga av huvuden."
Albert Camus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av laggarbacken
Jag kunde inte ge något annat än 10 poäng. Men snälla släng upp lite mer bilder...

MVH laggarbacken

han som hade bilderna var i usa och hade modem uppkoppling inte särksilt kul o ladda upp bilder då det tar en jäkla massa tid och kostar pengar.

annars snyggt tummen upp och 10 p för ert arbete.