Har precis rundat COD4, letar efter nya spel.

Permalänk
Medlem

Prey tyckte jag var roligt och coolt.

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce 3070 | B550-A Pro | 16GB RAM

Permalänk

Finns upp till 64 slot på call of duty 4

Permalänk
Avstängd

Multiplayer läget på CoD4 är ju helt underbart, singleplayer var skoj.
Men helt klart det roligaste multiplayer jag spela sen...ja, nog det bästa jag har spelat.
Klår iallafall BF2 och CS med hästlängder. (min åsikt, det betyder inte att jag vill att alla andra ska tycka precis så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nissevedbod
Finns upp till 64 slot på call of duty 4

Vilken röra 64p måste vara...

Permalänk
Medlem

En god vän skaffade "Call of chuarez" efter han varvat cod4 och det var ingen bra ide då visst det är snyggt men väldigt segt i jämförelse med actionpackade cod4.
Ett tips kan däremot vara enligt honom är "Timeshift", personligen håller jag med om Crysis, Medal of honor Airborn, world in conflict och GRAW 1&2

Graw 2 kan hitta för typ 70:- Bra underhållning billigt!

Permalänk

Skulle vara jäkligt kul om någon släppte ett riktigt multiplayer till ett singleplayer någon gång. Inte nåt jäkla sportevenemang som cod4, quakewars, unreal och alla andra. Det ska släppas episoder med handling varje månad som man lirar över nätet med polare. Kan ju få finnas lite ranklista för tävlan i episoderna iofs. klantigaste squad, snabbaste osv.. Det skulle ja haka på. Handlingeni cod4 sög ju iofs gnupåle. Jag har spelat exakt samma handling 3-4 gånger i spel de senaste 10 åren.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nyarlathotep
Skulle vara jäkligt kul om någon släppte ett riktigt multiplayer till ett singleplayer någon gång. Inte nåt jäkla sportevenemang som cod4, quakewars, unreal och alla andra. Det ska släppas episoder med handling varje månad som man lirar över nätet med polare. Kan ju få finnas lite ranklista för tävlan i episoderna iofs. klantigaste squad, snabbaste osv.. Det skulle ja haka på. Handlingeni cod4 sög ju iofs gnupåle. Jag har spelat exakt samma handling 3-4 gånger i spel de senaste 10 åren.

AA de skulle vara kalas.....

On Topic: vänta på FarCry 2, spela FarCry 1 medans du väntar...

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk

Har du kört Halflife2 singleplayer moddarna. Minerva metastasis är ett riktigt bra extraäventyr. Bara att ladda hem.

Visa signatur

dualsata2| A64 3500+ 2,7 ghz | Cruical ballistix 2 gig DDR 4000 | jag hatar Nvidia 8800GTS 100% buggar (nu 5% och gudomligt 660/1044)|Windows XP Pro | Proff deluxe - kungen av vattenkylning| 480 W Hiper typeR nätagg

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Re: Re: Nytt spel

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tony Clifton
Att ett spel är linjärt är inte alltid negativt. I CoD-serien är det just det hårt skriptade konceptet som bidrar till att man ibland nästan kan få känslan av att befinna sig i en film.

Tyckte COD4 var riktigt kul.. speciellt sniper uppdraget ^^

Visa signatur

Gigabyte DS3-EP35, E8400 @ 3800, OCZ Reaper 4Gb 8500, 8800GTS 512mb, Chill Inovations 510w

Permalänk
Medlem

Kanske ska förtydliga att COD inte är normalt scriptat, det är ENORMT scriptat. Kul ändå dock, replay värde nära noll dock.

Permalänk

Ingen förnekar att COD-spelen är VÄLDIGT JÄTTE MEGA SUPER scriptade. Men guess what, det är gjort så medvetet. Spel blir inte automatiskt bättre ju mer frihet man har.