Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SunQ
haha, njae tvivlar faktiskt på det

T & Q Vanilla vodka har slutat säljas på bolaget också

Annars finns ju Absolut Vanilia också. Fungerar minst lika bra.

Visa signatur

Citera.mig.för.svar.][resaomkring.blogspot.com][ Intel I5 2.66GHz.4GB DDR3.ATI HD4670][ @Twitter
'We would like to see most of the human race killed off because it is unworthy, it is unworthy of the gift of life' - Behemoth - Antichristian Phenomenon.

Permalänk
Medlem

Jo men Absolut Vanilia har inte samma goda vaniljsmak

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

saknar Vanilla Coke. :/

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

*TIPS*
Galliano och Coca-Cola fungerar, har inte läst igenom hela tråden men det fungerar i alla fall...

Visa signatur

Senast redigerad av HomeBurneR, 1945-04-30 klockan 16:50

Permalänk

Drack ett par vanilla coke för en dag sen, riktigt goda. Skönt att de finns att köpa på city gross i kungens kurva. :D:D

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Jag hittade två minilivs butiker i stan som säljer dom nu Lyckan är stor!

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Avstängd

tänkte bara höra om någon vet om det går att köpa vanilla coke i Trollhättan någonstans?

Permalänk
Medlem

Testa gå in på någon minilivs som brukar finnas i alla städer. De brukar ha det mesta. Då menar jag inte typ ICA på hörnet utan små privata allt i allo butiker.

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Om inte någon har skrivit det så hade en polare ett ganska bra trick för att fixa vanilla coke. Han tog en vanlig cola, hällde upp den i ett stort glas och tog i sked vaniljglass och slängde i sedan drack.
I mitt minne (var ett tag sedan) så smakade den faktiskt ganska likt.

Visa signatur

Intel Q6600 g0 @ 3.2Ghz/ MSI P35 NEO2-FR/ Sparkle GTX 460 1gb/ 2x2048 Corsair XMS2 6400 / Scythe Ninja PLUS Rev. B/ Antec Sonata III

Permalänk
Medlem

Idag såg jag att den lokala icabutiken här på Lidingö säljer Vanilla Coke!!

Så jag var bara tvungen att köpa en.

O gott var det allt, precis som jag minns den

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Phenom II X4 965 | 8GB Ram | HD6950 |HD 16TB | Windows 7 Ultimate

Permalänk
Medlem

En fråga till er som beställt från http://www.grays.se/

Hur lång tid tar det ungefär? Funderar på att beställa vanilla samt cherry

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Triangle Esprit Comete EZ, Triangle Esprit Titus EZ, Triangle Esprit Voce EZ + SVS SB2000 pro drivs av Yamaha RX-V6A, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3.

Permalänk
Avstängd

Den kom, den försvann... som en riktigt förstoppning som man inte saknar.
Fast sådan cola rasister ska vi inte vara, alla ska få ha sin favo dricka i fred.

Saknar orginal Trocadero, inte slafset som finns nu.

Testa med vanilinsocker eller var det vaniljsocker?

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Vila i frid

Om det inte redan har nämts så tar Citygross in den, iallfall i kungens kurva, stockholm. Kostar 12kr burken + pant alt. 104kr+pant för ett freezerpack på 12 burkar.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dc3R^
Om det inte redan har nämts så tar Citygross in den, iallfall i kungens kurva, stockholm. Kostar 12kr burken + pant alt. 104kr+pant för ett freezerpack på 12 burkar.

Citygross Hyllinge (utanför Helsingborg, Skåne) tar också in den och om jag inte minns fel, är priset här 10:- + pant / burk.

Visa signatur

// QuInT

Permalänk
Medlem

Någon som sett något ställe i Uppsala sälja Vanilla Coke?

www.Grays.se hade ju en minimi gräns på 225kr och så mycket vanilla coke hade jag inte tänkt köpa

Visa signatur

The what what in the what now?

Permalänk
Medlem

citygross i växjö har vanilla coke och cherry coke (samt massor med andra colasorter plus mountain dew)
tror det är standard på alla citygross.. står på "USA-Hyllan"

Visa signatur
Permalänk
Medlem

well jag fick min vanilla coke frpån grays idag tog 1 vecka men cola lyckan är total igen

oh så gott

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | Asus ROG Strix X570-F Gaming | G.Skill Trident Z Neo 3600mhz 32gb DDR4 | 250+500gb Samsung 960 Evo | XFX Merc 310 RX7900 XTX 24gb Black Edition | Asus ROG Thor II 1200w | Asus Helios Gx610 | Asus Ryujin II 360 | Samsung Odyssey Neo g9

Permalänk
Medlem

Ica Kryddan i Norrtälje säljer både Vanilla coke och cherry coke för 10,50kr burken.

Permalänk
Medlem

Någon som vet om City Gross i Kungens Kurva fortfarande säljer Vanilla Coke?
Drar nog dit när lönen kommer i så fall....

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Någon som vet om City Gross i Kungens Kurva fortfarande säljer Vanilla Coke?
Drar nog dit när lönen kommer i så fall....

Inte helt säker, men ser ingen anledning för dom att sluta sälja den?

Annars har ju ICA eller vad det är, som ligger i Globen också i deras "utlandshörna".

/Dc3R

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dc3R^
Inte helt säker, men ser ingen anledning för dom att sluta sälja den?

Annars har ju ICA eller vad det är, som ligger i Globen också i deras "utlandshörna".

/Dc3R

Nu har ICA där jag bor börjat sälja! \o/
Vet du hur mycket de kostar på Globen? Vill köpa mååååånga! xD

Permalänk
Vila i frid
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Höken
Nu har ICA där jag bor börjat sälja! \o/
Vet du hur mycket de kostar på Globen? Vill köpa mååååånga! xD

Har för mig att det var 12-13kr burken inkl pant.

På citygross finns ju ett storpack med 10 eller om det var 12 burkar också, lite billigare då, men strax över hundralappen för det.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Ingen större skillnad då, ICA här tar 10,90 per burk.
Helt ok pris för en resa till himlen och tillbaka.

Permalänk
Medlem

Någon som känner till nåt place i Göteborg som säljer Vanilla Coke:)?

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk
Avstängd

ica focus the english shop och Kvantum Munkebäck Göteborg

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av trollhattan
ica focus the english shop och Kvantum Munkebäck Göteborg

Nice, tackar så hemskt mycket, får ta och kolla där i veckan;)
Btw, någon aning om ungefärligt pris?

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dc3R^
Inte helt säker, men ser ingen anledning för dom att sluta sälja den?

Annars har ju ICA eller vad det är, som ligger i Globen också i deras "utlandshörna".

/Dc3R

Skulle kunna satsa stora pengar på att den meningen markerad med fet text i citatet är skriven av mig. Har ett inlägg tidigare i tråden, där stod bl.a. den meningen men nu är den borta och så skriver du det?

edit: Det var visst inte denna tråden jag hade skrivit det... jag verkar inte ha alla tomtar på loftet..
http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&postid=814...

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Ge mig vanilla coke

Visa signatur

Intel I7 4930K 4,5ghz][Asus PRO2011][Corsair 32gb][Western digital 4TB][Asus stock 580GTX][Cooler Master 1000w]

Permalänk
Medlem

mm, vanilla coke är fan gott.

Men nu har jag beställt en Cariel T & Q Vanilj Vodka på bolaget (finns som beställningsvara) och kommer köpa en Cola så nu jävlar blir det en fylla av snart

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Annars nått som är gott, cola + ljus vaniljrom (captain morgan).

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"