America's Army: Operations

Permalänk
Medlem

Hoppas verkligen dom släpper server program varan så det kommer upp ett par svenska servers...samt att dom fixar så det blir "officiella" servrar så man kan fortsätta utveckla sin gubbe. Fast man kanske inte ska hoppas på det med tanke på att det är "for the americans".

Permalänk
Medlem

Fungerar inte för mig.

"General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"

Visa signatur

X [

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dolby
Fungerar inte för mig.

"General protection fault!

History: FD3DRenderInterface::DrawPrimitive <- RenderStaticMesh <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop"

testa installera om DirectX och grafikdrivrutiner.

Permalänk
Medlem

Spelet är optimerat för GForce kort så det kan bli problem om man har annan GPU. Iaf så hackar det på min dator i 800x600 när jag spelar online laggar också på grund av pingen så det är inte så roligt när man skjuter på en kille i 3 sekunder på 3 meters avstånd, han bara vänder om sig och jag är död men men det var roligt ändå

Permalänk

Jag läääääääääääääääääääääääängtar värkligen efter någon swe server, så att man kan börja lira på riktigt Laggar ju som fan nu, men trots pingen så tycker jag att spelet har en fantastisk känsla. Fast det räcker inte länge då pingen suger snabel så hårt som den gör...

Trist, jag hade hoppats på att sitta med AA hela helgen... och resten av sommaren, iaf tills UT2003 släpps.

Permalänk
Medlem

Kan ingen fixa en mirror ??? (Går stadigt i 0.5k/s )

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chaos

testa installera om DirectX och grafikdrivrutiner.

Har win XP och testade installera om ati's senaste drivrutiner. Fortfarande samma skit...

Visa signatur

X [

Permalänk
Medlem

IcE, testa http://iadredirvip.xlontech.net/a_0_100366/xlon.3dgamers.com/...

Har klarat första träninen och blivit "Qualified as marksman" men jag kan inte välja nästa träning. Har skapat en användare och laddat upp resultatet. Hur kommer man vidare?

Permalänk
Medlem

TheMole, Använd GameSpy för att hitta lediga servrar som kör banan Mount McKenna. Jag har inte lyckats komma in på någon än. Står bara Connection Failed hela tiden i AA.

Permalänk

Har klarat träningen som man spelar "offline", jag fick sharpshooter utmärkelsen på första tränings kartan

Synd bara att det inte finns några svenska servarar uppe som sagt, laggar för jävligt på dom flesta Amerikanska servrarna.

Permalänk
Medlem

tror ni att en 600mhz med voodoo3 2000 pallar spelet?

Visa signatur

"Alla barn hade stabila datorer förutom Lidia för hon hade chipset från nvidia"

Permalänk
Medlem

Står att minimum är en Intel Pentuum 733 och dom rekomenderar GeForce 3 och Pentium 4 1.4Ghz

Permalänk
Medlem

x1zt man kan inte spela det öht med 3dfx-kort..

drog ner det bara någon timme efter att det kom, enbart för att upptäcka att det inte gick att köra

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dhanjel
TheMole, Använd GameSpy för att hitta lediga servrar som kör banan Mount McKenna. Jag har inte lyckats komma in på någon än. Står bara Connection Failed hela tiden i AA.

Jag har alltså inte ens kommit till Obstacle course.. står fortfarande "not available" efter jag klarat skjutbanan.

Permalänk
Medlem

Ahhh är på hinderbanan nu... vafan ska man göra när man ska ta den på tid? jag har gått om tid över när jag sprungit hela men klockan stannar inte .... och fortsätter jag gå rakt på så visslar han i visselpipan och jag får göra om hela

Permalänk
Medlem

TheMole; du måste klara och få godkänt på alla övningar (samt registrera resultatet) innan du kan spela på nätet.

Majesty: det är bara att ta hela banan på tid, den snälla generalen säger ju något fint för varje hinder du klarar.. om han är tyst nånstans så innebär det ju att du inte klarar just det... jag klarade det på andra försöker

Tillägg: Jag är sharpshooter, tog 33 träffar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dhanjel
TheMole; du måste klara och få godkänt på alla övningar (samt registrera resultatet) innan du kan spela på nätet.

Ja men jag vill inte spela på nätet än, vill göra obstacle course.
Har registrerat resultatet på första träningen (blev också Sharpshooter, 31 träffar).

Permalänk

Majesty: Se till så att då du hoppar ner på den blåa madrassen att du landar på den! om du inte gör det kommer generalen att säga någon om att du inte är i luft styrkan osv.... jag hade det problemet...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [[GejmZ]]
Majesty: Se till så att då du hoppar ner på den blåa madrassen att du landar på den! om du inte gör det kommer generalen att säga någon om att du inte är i luft styrkan osv.... jag hade det problemet...

Nja för mig säger han nåt positivt ända tills jag kommer till "röret" som jag ska gå igenom... efter det säger han ingenting... eller så var det plankan man ska går över kommer inte ihåg... jag blir galen på det här

EDIT: Sharpshooter 34-35

Permalänk
Medlem

Ok nu har jag löst det.... det är bara "röret" i mitten som godkänns dom andra buggar

Permalänk
Medlem

Är Sharpshooter med runt 10x35träffar (tror spelet vägrar att låta en bli expert

I vilket fall, skall fortsätta med obstecal-kursen nu...
'
Om nån postar vilka portat som används, så kanske jag kan kolla på å host alite senare ikväll...*lovar inget dock

Visa signatur

¤Hakuna Matata¤
# Ibland försvinner 'j', 'å', 'ä' och 'ö'...
Signatur redigerad av GAPa. I textstorlek tre får man bara ha en rad.

Permalänk
Medlem

vad är det för skräp installations program dom har skrapat ihop jag fick ju inte välja var skiten skulle installeras

får väla hoppas att det är bra bara

Visa signatur

mAngAn_

Permalänk

attans inga länkar funkar till spelet e det nån som har en fungerande länk så skulle jag vara tacksam

Visa signatur

ME MEAN ME GREEN!!!

Permalänk
Medlem

Ja precis.. ingen vänlig själ som vill lägga ut en mirror..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Kan lägga ut en bostream mirror... nåja den fungerar iaf.

borta

EDIT: tarbort mirroren då filen nu finns på betydligt snabbare servrar.

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Jävligt skjysst Ice! Du är min kompis

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

www.fragzone.se har nu filen på sin FTP. Bara så att ni vet....

Permalänk
Medlem

k.. då vet jag.. jag kollade där vid 18.00 eller nått sånt.. och då fanns den inte där..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk
Medlem

Kommer fan inte förbi första skjutprovet ens, hehe

Jaja, får försöka igen

Permalänk
Medlem

Jag lyckas då inte få igång något internet gaming.. connection failed hur jag än gör... irriterande som fasen..

Annars verkar spelet riktigt skoj.. kan bli något av när det dyker upp lite mer närliggande servers..

Paraniod som jag är så tror jag starkt att US Army har lömska baktankar med spelet.. Alla resultat registreras ju på deras server, dem letar säkert efter krypskyttar bland gamers.. spel är ju ett bra sätt att mäta reaktionstid på.. Dem 10 bästa på statussidan anmäls automatiskt till värnplikt i staterna.. eller så kanske inte..

Visa signatur

"I guess they must have dragged him here, chopped him up and flushed him"