Macbook Pro 2.4 för 13000:- på pc-city

Permalänk

Macbook Pro 2.4 för 13000:- på pc-city

Såg den där igår och slog till, 2gb ram och 160gb hd, måste ju varit ett bra köp eller? fler som klippte det?

Visa signatur

Macbook Pro 15" 2.53ghz, 4gb ram 500gb hd | Playstation 3: ibbie

Permalänk
Medlem

Var det en utförsäljning av de gamla eller? De som kom sommaren 2007.
Bra pris hur som helst.

Permalänk

yes det var det, dem hade 50st i hela Sverige eller något sånt till det priset. Stod på onoff och skulle köpa vanliga macbooken för 11995:- den som har typ samma spec men så ringde en polare och sa "kom hit istället!"

Visa signatur

Macbook Pro 15" 2.53ghz, 4gb ram 500gb hd | Playstation 3: ibbie

Permalänk

Oj, ja, det var ett bra pris, grattis.

Permalänk
Medlem

Grattis till din nya Macbook pro !

Visa signatur

|MacBook|Macbook Air
Medlem i signaturgruppen hjälpsamma Appleanvändare.

Permalänk
Medlem

Sweet, grattis! Själv inväntar jag den helt nya revisionen sen slår jag nog till på en MBP 17" och byter ut min stationära.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Såg den också och var sugen att slå till men sen insåg jag att det var förra versionen. Bra klipp iaf.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av b0bzor!
Sweet, grattis! Själv inväntar jag den helt nya revisionen sen slår jag nog till på en MBP 17" och byter ut min stationära.

Lånar tråden lite.. När kommer den nya revisionen av macbook? Jag kommer nämligen införskaffa mig en macbook alt. macbook pro när det blir dags för den nya revisionen.

Visa signatur

PSN: nickeswe
XBL: Jixel

Permalänk
Medlem

vi hade oxå ett sådant erbjudande på macforum men de tog slut ganska snabb så fort kunderna fick nys om detta

Visa signatur

[OG Signatur från tidigt 2000 tal]
| Macbook Pro 17" unibody |
| IRC: milk @ Pienet #mac |
| Bytt nick från Home|Roz till milk^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av radical2000
Lånar tråden lite.. När kommer den nya revisionen av macbook? Jag kommer nämligen införskaffa mig en macbook alt. macbook pro när det blir dags för den nya revisionen.

antagligen under sommaren
steg1: vänta till wwdc 9-13 juni

Permalänk
Medlem

Som jag förstått det kommer Macbookens nya revision ut till höst runt September/Oktober och Macbook Pron kommer ut vid nästa Macworld event. Det är dock endast spekulationer.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)