Permalänk
Medlem

Faktiskt rätt mycket folk. Inte köer som på Fury. Där är precis lagom just nu iaf.

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Soulstorm, är den het eller?

Jag och polarna spekulera i den, men den är så pass ny att vi tog Battlescar för att komma igång på en mer etablerad server, hehe.

Jag är också på battlescar med brorsan. Vilken lvl är ni på? Vi är 14 och 17.. hehe

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk

Hoppade in på Soulstorm och lirar där istället. Fury var hopplöst överbelastad.

Visa signatur

Ni vet väl hur dum en genomsnittssvensk är? Halva sveriges befolkning är dummare än så...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Country Cowboy
Hoppade in på Soulstorm och lirar där istället. Fury var hopplöst överbelastad.

Vill du inte spela själv så adda "nille"

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

Har kvar min ToS på battlescar som jag började med.
föreslår att vi tar battlescar om vi skulle välja en ny server.
är inte speciellt sugen på att börja om men när man disconnectar en gång i timmen så är det lite segt i längden att sitta och vänta i kö för att komma in på fury

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk

Välj inte Soulstorm, den är fylld med bittra WoW-pojkar som sitter och gnäller på allt för det är lite svårare/annorlunda än WoW.

Permalänk
Medlem

Drar ni er eller några in på Battlescar hittar ni mig som namnet Kantarell

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mistar intarnet
Välj inte Soulstorm, den är fylld med bittra WoW-pojkar som sitter och gnäller på allt för det är lite svårare/annorlunda än WoW.

Har jag inte märkt. Tyckte det var ett jevla gnäll och en massa ryssar på Fury

Visa signatur

Mmmmm

Permalänk
Medlem

ska nog ta och levla upp min Tempest vid namn Tesla på Battlescar så att jag kan skap guilden direkt om vi drar dit

edit:
usch vad segt det var. är inte speciellt sugen på det längre :S

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Cleesox
ska nog ta och levla upp min Tempest vid namn Tesla på Battlescar så att jag kan skap guilden direkt om vi drar dit

edit:
usch vad segt det var. är inte speciellt sugen på det längre :S

Fram tills level 20-25 på sin alt är de motgång men sen släpper de rätt snabbt

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

mjo men det är riktigt segt att vara uber squishy. kanske borde överväga att testa en annan klass kanske

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

Jag har i alla falla gjort en snubbe på Fury och en på Windsoul än så länge. Visserligen lvl 2 och lvl 6 på dom. Men glöm ej mötet på ventrilon sen.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Med tanke på att även Wildsoul ligger under en hög belastning vid vissa stunder så är nog ändå Battlescar att föredra om vi skiter i fury.

dessutom så lär den vara högt befolkad av ryssar.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

så det är Battlescar vi kör på..

Jag skulle gärna joina men jag får inte mitt lösenord att funka

får nog igång det snart, verkar som jag har fel client !

Edit :

Verkar som jag hade fel client iaf ! hade US-Early Access !

Tankar en EU Retail as we speak !

Permalänk
Medlem

Så det blev bestämt för battlescar? Ok får tacka för mig, det var kul den tiden det varade på Fury ni som var med där :)!

så får ni lycka till i framtiden

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

Även jag spelar på Soulstorm, tycker det är en trevlig server och det enda språk jag sett talats förutom engelska är svenska vid ett par tillfällen. Inget överflöd av polacker med andra ord

Visa signatur

Dator 1 | GA-X38-DQ6 | HD4870x2 | Q6600 @ 3.5Ghz | TRUE | 4GB Corsair PC6400 | TX750w | Cosmos 1000
Dator 2 | P5Q3 Deluxe | 9800GTX | E7200 @ 4.2GHz | TRUE | 2x2GB PC3-10600 | Antec Nine Hundred | HX620w

Permalänk
Medlem

Missade mötet idag...somnade :).

Det är alltså Battlescar som gäller? Isf skapat en karaktär där med namnet Oxidea.

Uppdattera gärna första inlägget med ingamekaraktärer så man kan lägga till varandra till vänner innan vi kan skapa guild ingame.

Har vi nån hemsida förresten? Där man kan läsa lite nyheter och all info? Irc? Eller är det vent som gäller?

Permalänk
Medlem

Nej vi har ingen hemsida men vi kör så mycket vi orkar för att skapa guilden in-game. Så att ni kan ansöka direkt typ. Jag får se hur jag ska editera första inlägget, om jag bara ska rensa allting och börja om från början när guilden kommer upp in-game eller hur de blir.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Kommer nog in på Fury lite emellanåt. Kommer nog inte överge min assasin helt...tiden får utvisa. Då utopin på Fury uteblev känns det bäst att lira på servern med störst chans att det blir ngt av guilden. Kul att vara med och starta från början iaf.

atWa: Om du blir sugen på ny char kan du ju alltid glida in på Battlescar!

Hoppas detta blir sista serverbytet...!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FUtech
Kommer nog in på Fury lite emellanåt. Kommer nog inte överge min assasin helt...tiden får utvisa. Då utopin på Fury uteblev känns det bäst att lira på servern med störst chans att det blir ngt av guilden. Kul att vara med och starta från början iaf.

atWa: Om du blir sugen på ny char kan du ju alltid glida in på Battlescar!

Hoppas detta blir sista serverbytet...!

Wha?!

Maarduk till Battlescar, en episk dag

Adda Kantarell min PoM, hehe.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Får se, blir ni väldigt många kanske jag byter.. finns iaf inget content på högre level nu iaf så man kan väll kanske rerolla om det skulle behövas akut

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
Får se, blir ni väldigt många kanske jag byter.. finns iaf inget content på högre level nu iaf så man kan väll kanske rerolla om det skulle behövas akut

Fan har du dragit upp dig i för level? =/

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
Fan har du dragit upp dig i för level? =/

40 och 90% bara..

Men jag tror att jag ska testa en herald of xotli på Battlescar iaf nu.

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Fasen, jag tog ju bort dig från listan atWa ^^. Men ska nog ändå börj om med listan, vi lär ju inte få se hälften av alla dom jag skrivit upp ens. Nej nu snart blir de o jaga lvl 20.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Vad heter ni ingame förresten, så man kan skriva till någon..

Min bror och jag tänkte lvla tillsammans från början nu så om han fick joina med vore det guld

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Jag heter Nukehenk in-game, men dig har ja på friends list nu. Någon gång ikväll/natt kommer jag nog nå lvl 20 och skapar guilden in-game om inte nån annan hinner före.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

Hoppas vi blir ett par på denna servern nu så inte det är i onödan för oss med hyffsat lvlade chars iaf

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Vilken servar lirar ni på nu då?
Hänger någon på irc?

Permalänk
Medlem

Vi hänger på battlescar

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

Ok. Startat guild o grejer?