Permalänk
Medlem

jag är på! Fast jag får mitt spel först nästa vecka

Permalänk
Medlem

Började också köra på battlescar nu med min nya Ranger Gris

Bara lvl 13 nu men endå extremt skoj o dra crits med combos på 600-700 i skada på mobs som är samma lvl som mig, Sen är det inte helt fel med stealth skill som gör att man får bonus på attack.

/Merkkan

Permalänk
Medlem

Är inte 600-700 fett mycket damage i den leveln? Jag är i alla fall på lvl 19 nu på servern men råkade ta bort partitionen med vista förut så får installera om allt men ska försöka få upp guilden på servern senare idag (onsdag).

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk

Får jag joina? Är lvl 12 Conq (har bara spelat 1 dag ). Är bara 16 år men kanske ni kan göra ett undantag?

Visa signatur

How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics!

Permalänk
Medlem

he he, underns tid är inte förbi. Blev så tomt på Fury när du drog flip!!

Kan hända mkt mysko på ett möte. Aja, är lvl 19 med min BS nu...El Borko(Borca)!! Huf...visste inte att Bear Shaman hade hp som en nyfödd hamster!

Permalänk
Medlem

jag är gärna med säg vilken värld ni spelar i och vad det ä för tagg man ska ha och de Måste bara vänta in spelet

Permalänk
Medlem

vi sitter på Battlescar.

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010

Permalänk
Medlem

okej kan jag vara vilken ras som helst och vilken klass som helst?

Permalänk
Medlem

Vi är bara intresserade av stygian guardians^^

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

okej jag hade ju tänkt göa en dark templar eller en ranger

Permalänk
Medlem

är det verkligen typ bara grinding efter level 50 ? ,

ALDRIG att man köper detta lir isf,

Visa signatur

| Intel 8400 wolfdale @ 4 Ghz | Asus Maximus Formula X38 | Crucial Ballistix 8500 2 Gb | 550W Corsair | Gainward 8800GTS 512mb@ 750 / 2000 | Lian-Li PC-101b |

Permalänk
Medlem

det lär ju komma fler uppdrag då men de måste ju uppdateras som wow med 3 timmar updateringar

Permalänk
Medlem

mitt spel krasha imorse.. starta om datorn fick up " inkonsekvens kontroll " sak (stavning)

då stog det nått om att den hade hittat ett fel i " shader.nånting " och togs bort o sedan byggdes upp igen typ !

Sen när man ska starta AoC så kommer man inte ens till intro-filmerna !
Blev tokig o bytte drivrutiner, funka inte heller, testa o ta bort allt som hette något med Shader i AoC mappen men NOPE !

Kolla krashloggar osv och hitta " Could not load shader code : sen nått med att det kanske finns lite minne " Men man har ju lirat lite på Wildsoul till lvl 20 liksom !

Så jag testar o installera spelet igen ! sen kommer jag nog in på Battlescar o försöker lira med er i stadiga 15 fps !

Permalänk
Medlem

okej :S de lät konstigt :S fan va sugen jag är! xd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrfreeze
okej jag hade ju tänkt göa en dark templar eller en ranger

Var inte helt seriös, slängde ihop nåt som inte går att göra=)

Visa signatur

Bättre sent än tidigt (på morgonen)

Permalänk
Medlem

jag är 18 år och skit sugen på att gå med i klanen jag har ventrilo men min mick är cp. Men ja kan lyssna på alla andra .. Jag har inte spelat nu men får de slutet på den häe veckan eller i början på nästa.

Permalänk
Medlem

Jag har inte kunnat hänga med här i diskussionerna pga, mitt jobb sedan release. Men är det nån klass som ni känner direkt inte är bra, inte funkar eller är ruskigt under eller overpowered?

Visa signatur

ASUS ROG Crosshair X670E Gene| AMD Ryzen 9 7800X3D Delidded | Custom EK Watercooling| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-38-38-76| AMD Radeon RX 7900 XTX| LG UltraGear 45GR95QE OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gambit_2K
Jag har inte kunnat hänga med här i diskussionerna pga, mitt jobb sedan release. Men är det nån klass som ni känner direkt inte är bra, inte funkar eller är ruskigt under eller overpowered?

Kör ej Dark templar, de är broken atm. Allt man kan säga

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem

Broken? Tycker min funkar rätt bra. Guilden är up and running in-game nu så ansök på bara om ni hittar den annars ta kontakt me nån.

Sen förut när jag kom vidare efter Tortage så dog nästan datorn, de hackade verkligen supermycke i nya staden, måste man sänka på inställningar eller? Trodde inte det var så krävande faktiskt.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem

edit

sorry, postade i fel tråd

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk

Tjena!

Sjukt frustrerad på posten, beställde mitt exemplar i fredags och har fortfarande inte fått det Är eventuellt sugen på att joina om inte mina polare har dragit ifrån allt för mycket...

Isf någon speciell klass ni behöver? Är nästan på att spela vadsomhelst! Kommer nog inte kunna dra igång förrän nästa vecka dock

Hoppas ni har kommit igång bra iaf!

Permalänk
Medlem

jag är med i klanen direkt om jag får bara maila så kan ja vara vilekn gubbe som helst

Permalänk

Om d e lungt att jag joinar så skicka en invite till Cozmo

Visa signatur

How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics!

Permalänk
Medlem

hörrni jag är med om jag få då Jag kan spela som ranger och jag är 18 år

Permalänk
Medlem

Jag har börjat spela på eran server , precis startat idag Ranger "Devanshi"

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Ni är alla välkomna att joina guilden om ni är 18 eller fyller 18 i år bara. Ni kan kontakta mig(Nukehenk) eller Cleesox, Tharn eller Borca in-game så fixar vi in er. Man hittar inte guilden när man söker, som är lite synd. Hoppa gärna in i ventrilon om ni har möjlighet. Mer info i första inlägget i tråden.

Visa signatur

PC1: Ryzen 7 2700X / Noctua NH-D15 / GTX 1080 / 16GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Rog Strix X470-F / 500GB SSD / Define C
PC2: i7 7700k / Cryorig C7 / GTX 1060 6GB / 32GB 3200MHz DDR4 / Win 10 / Asus Strix Z270F / 500GB SSD / In-Win 904
PC3: i5 3570k / Be Quiet pure rock / GTX 960 / 8GB 1600MHz DDR3 / Win 10 / ASRock P67 Extreme4 / 80GB SSD / AeroCool Shard TG

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NukeHenk
Ni är alla välkomna att joina guilden om ni är 18 eller fyller 18 i år bara. Ni kan kontakta mig(Nukehenk) eller Cleesox, Tharn eller Borca in-game så fixar vi in er. Man hittar inte guilden när man söker, som är lite synd. Hoppa gärna in i ventrilon om ni har möjlighet. Mer info i första inlägget i tråden.

okej då ska ja söka upp er direkt spelet har installerat klart

Permalänk

Nu ä jag me!

Visa signatur

How I want a drink, alcoholic of course, after the heavy lectures involving quantum mechanics!

Permalänk

Dags för noobfrågor....

Är det Battlescar som gäller?

Spelar det roll vilken ras man väljer eller kan man joina guilden oavsett vad man väljer?

Ciao!

Permalänk
Medlem

ja battlscar ist the one.

och sen är det fritt framm att välja klass och ras.
sen är det bra om ni tar vettiga namn och skippar attt kalla er lolzor eller Legolastehone etc

Visa signatur

PSN: Lexcose
0100
0010