Nu j*vlar händer det. DNF Teaser imorgon!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Medelåldern på gamers är 30 år.
De flesta som har ett 8800 eller liknande 5000krs grafikkort har betalat för det själv, dvs har jobb, dvs oftast 18 eller uppåt.
De flesta gamers bryr sig faktiskt om grafik, speciellt eftersom ovanstående grafikkort kostar skjortan, har man inte rätt att kräva kvalité i mjukvaran grafikkortet är byggt för att köra?

Visst är spelkänsla viktigast, men vad fan har det med grafiken att göra? Låt folk klaga på grafiken om dom vill det, det har inget med spelkänslan att göra.
Vi alla vet att Duke är bäst, vi vet hur kul det första spelet va, men det betyder väl inte att vi är tvingade att fjortis-älska ALLT bara för att det är ett nytt Duke-spel?
Suger grafiken så suger den. Thats it. Man kan faktiskt älska en sak och hata en annan, man måste inte antingen hata ALLT eller älska ALLT.
Och sluta använda Crysis som exempel. Det ser ok ut, lite väl tekniskt, inte speciellt artistiskt tillfredställande faktiskt, vilket är halva paketet.

Väx upp själv va

Jo, med tanke på inläggen man ser här så kan man lugnt påstå att gruppen kring 30 år inte håller till på Sweclockers forum, eller.. Extremt tragiskt att se folk klanka ner på 3D Realms och DNF. Folk borde visa lite respekt över att dom fortfarande försöker få till ett bra DNF, och att det äntligen ser ut att ljusna för dom. Duke 3D var unikt, och den här teasern dom släppte var kort, men grymt skön. Jag tror dom fixar det det slut.

Permalänk
Medlem

Ny bild!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av darkages
Bruse Willis... själv tänkte jag på Gary Busey, en blandning av dom kanske

Hehe det är en del av barndomen när man satt och spelade lan på skolan på raster eller när läraren inte var där Hoppas map editorn är med igen.

Och Börje Salming och en gnutta Jean Claude van Damme

Visa signatur

Stackars Albin
Citera eller skicka PM, övervakar inte.
Använd ordet "dem" med måtta eller smaka på mitt vrede.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av save
http://crackle.com/c/jacehall

Kul filmsnutt men spelet verkar inte vara någonting att hänga i granen.

Visa signatur

Vill du ha svar eller min uppmärksamhet så rekommenderar jag att du citerar ;D

Permalänk
Medlem

DNF = Did Not Finish

Visa signatur

| Intel 8400 wolfdale @ 4 Ghz | Asus Maximus Formula X38 | Crucial Ballistix 8500 2 Gb | 550W Corsair | Gainward 8800GTS 512mb@ 750 / 2000 | Lian-Li PC-101b |

Permalänk
Medlem

jag tror det blir skit :/

Visa signatur

|| Förstärkare Amplifix || Högtalare Canton RC-L || Cambridge Audio Dacmagic || asrock 330||

http://www.minhembio.com/forum/index.php?s=dd15fd8c8426beaecf...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Foetus
jag tror det blir skit :/

Duke Nukem handlar om känsla, humor och inte grafik. Detta spel kommer bli det bästa FPSet på länge.

Permalänk
Medlem

DNF: Doom3 (uruselt) med bullet time (uttjatat)...

...tack men nej tack.

Visa signatur

[Asus P8H67] - [Intel i2500k] - [Corsair 4gb pc10600] - [Asus 560ti 1gb]

Permalänk
Medlem

Klippet liknar Preys stil och det är ju inte något dåligt precis. Dukes, eller rättare sagt spelets attityd, och rolig bandesign (till skillnad från Doom 3) som ger ett skönt singelplayerspel, det är vad jag vill ha. Jag är säker på att 3dr levererar även denna gång.

Visa signatur

/Marcus

Permalänk

Så klart detta spelet kommer rocka! Som sagt så handlar Duke Nukem om allt annat än det lilla man fick se i videon. Så länge dom håller kvar på det gamla konceptet så säger inte videon oss något mer än att det fortförande är på G. Och det ser iaf jag som positivt.

Och bara för att dessa sekunderna utspelades inomhus så innebär det väl inte att hela spelet kommer bli så? Se på den gamla trailern från -99 (Eller när det nu va) så får man en härlig inblick på vad dom antagligen tar inspiration ifrån. Har läst att dom planerat om nästan hela spelet sen dom började om igen, men det blir ju knappast till det sämre iaf

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Det kommer säkert bli ett riktigt skönt lir. Spel handlar inte bara om nyskapande, den största vikten ligger i känslan.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk

skööönt

Visa signatur

flamin bag'o shit

Permalänk
Avstängd

Hehe, shrinkgun?

Krympa fienden och stampa ihjäl dom, våran Duke är snart här (2018?)

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fraze86
haha, awsome!

(Är det bara jag, eller ser The Duke ut som Bruce Willys?)

Det är Bruce Willys som är en Duke wannabie!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

http://www.gametrailers.com/player/36747.html

LOL tänk er de som satt där o väntade på att få se trailern, så visas det där.

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk

Drygt

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Haha underbart.

Visa signatur

i7 920 | 12GB DDR3 | GTX 480 | GA-X58A-UD7 | 160GB SSD X25-M G2 | 1TB F3 HD103SJ | W7 64-bit | Mac Mini
Webb: bluekitestudios.com

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
http://www.gametrailers.com/player/36747.html

LOL tänk er de som satt där o väntade på att få se trailern, så visas det där.

Haha, jag garvar på riktigt. Trailern är stor humor och som om inte det är nog kan man läsa igenom 500 kommentarer där säkert 300 får en att le.

Visa signatur

WOW SYYYGER HAR SPELAT TILL LVL 22

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mytos
http://www.gametrailers.com/player/36747.html

LOL tänk er de som satt där o väntade på att få se trailern, så visas det där.

Den är ju inte för DNF.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexandersson
Den är ju inte för DNF.

Ohyes det är det!

3Drealms skaparna la bara ut den nya trailern för att driva bara med fansen...

Jace hall har dock träffat spelskaparna på 3Drealms och provspelat DNF.

http://crackle.com/c/Jace_Hall/Jace_Hall_Ep_1_DUKE_NUKEM_FORE...

Vet inte om nån redan har sagt det men jag orkade inte läsa alla tidigare posts.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bear89
Ohyes det är det!
3Drealms skaparna la bara ut den nya trailern för att driva bara med fansen...

Om du läst posten jag citerar så ser du att det är för Duke Nukem Trilogy och inte Duke Nukem Forever!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alexandersson
Om du läst posten jag citerar så ser du att det är för Duke Nukem Trilogy och inte Duke Nukem Forever!

Jo det är sant att det är för något duke nukem till ds och psp som de skyltar om. Det var bara jag som var för trött/lat för att skriva rätt

Visa signatur

Fractal Meshify C | Phantek AMP 1000W PSU | AMD 5800X3D | Noctua NH-U14S | 32GB RAM | AMD Radeon 7900 XTX | Pro-Ject Pre Box Digital S2 | Beyerdynamics DT 900 Pro X | LG 27GP850 / Zowie XL2546k | Sony A90J

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Full upplösning.
http://media.psu.com/media/dukenukem.jpg

"Duke Nukem Forever – dubbed the most delayed title in the history of videogames – was first unveiled back in 1997, with new material cropping up sporadically over the last decade. The first-person shooter is now believed to be in the final stages of post-production, and will ship for PC, along with rumoured versions on PlayStation 3 and Xbox 360."
http://ps3.psu.com/New-Duke-Nukem-Forever-shot-released-News-...

Sååå sugen på detta, jag skiter i dom det är dåligt, det är endå Duke.

Visa signatur

Intel i7 10700k - Noctua NH-D15 chromax - Asus Maximus XII Hero - G.Skill 32GB 3600MHz Trident Z Neo - MSI RTX 3080 GAMING Z TRIO - Corsair RM750x V2 - Phanteks P600S - Asus ROG Swift PG329Q - Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Hoppas kan man, och har gjort ett antal gånger tidigare ang detta spelet

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Avstängd

Bara 11år försent för att det ska bli något av det.. överhypad? hey, det är spelet andra namn

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Bara 11år försent för att det ska bli något av det.. överhypad? hey, det är spelet andra namn

Nä......det har alltid legat under "It's done whent it's done"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lonefox
Nä......det har alltid legat under "It's done whent it's done"

Ja, förutom de gångerna då de sa att det skulle släppas i slutet av resp. år ett par gånger.

Visa signatur

E6750 - XFX 9800GTX+ OC - Gigabyte GA-P35-DS3 - 2*1GB Corsair VS PC2-5300 - Samsung Spinpoint 400GB

Permalänk

När det kommer ut så kommer vi se Rosa Grisar Flyga!

Visa signatur

Hellre fråga och se dum än att inte fråga och förbli dum.

🖥️: Ryzen 9 5900x, MSI X470 GAMING PRO MAX, Gigabyte 2070,
Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 3600MHz CL18, Fractal Design R5, 2x 1080p 1x 1440p