N95, störande toma mappar som inte kan tas bort!

Permalänk
Medlem

N95, störande toma mappar som inte kan tas bort!

Gör ett försök på detta forumet och ser ifall jag kan få hjälp.

Jag lägger in ett nytt album på mitt minneskort i min N95.
Lägger in en mapp med alla låtarna i.
Lyssnar tills jag tröttnar.
Öppnar minneskortet i min browser, deletar mappen och uppdaterar telefonens musik, med telefonens inbyggda program.

Kvar finns då albumet, men inga musikfiler (eftersom jag tagit bort dom).
Hur jag än bär mig åt kan jag inte få bort att det finns ett album på mitt minneskort, som är tomt.

Ett exempel, skapar en map på minneskortet och döper till Dark Tranquility - Damage done.
kopierar mina mp3 filer från datorn (alla låtarna) till det albumet på minneskortet.
När jag tröttnat deletar jag mappen med alla låtarna på minneskortet.
Uppdaterar telefonens musik minne (den vill ju alltid göra det när man ändrat någonting) så ligger albummet kvar, men det finns ingen musik.

HUR fixar jag detta? Det går inte att deleta någonting på minneskortet, telefonen påstår att det albummet finns där, men som sagt, finns ingenting på minneskortet.

Kan någon hjälpa mig med detta? Börjar bli rörigt med alla "icke existerande" album när jag skall välja ett nytt album i artist listan.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Hedersmedlem

ladda ner y browser o deleta via programmet http://www.drjukka.com/YBrowser.html

Permalänk
Medlem

Häum, skall jag lägga in programmet i telefonen och starta/deleta därigenom? Jag är väldigt dålig på att mixa med program till Symbian... ge mig gärna lite tips

Vilket av de olika länkarna skall jag ladda ner? Tog ner filen Y_Browser_3rdEd_088_3.SIS
Men vad gör jag sen?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Drar igång pc suite och väljer installera program och tar sis filen.

Visa signatur

Fuck fruit! Sitting around being all smug on trees and in pies.
En vänlig liten puff blev en hatisk knuff.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.