Permalänk
Robot

Datorhörnan/ Ny Dator!

Hej!

Efter 3 månader på en gammal compaq evo n600c tröttnade jag. Jobbade ihop pengarna och sedan beställde jag.

Datorn består :

Modekort : Asus M2N-E nForce 570 Ultra MCP

Processor : AMD Athlon64 X2 Dual-Core 6000+ 3.0GHz

Ram : Kingston KHX6400D2/2G HyperX 800Mhz

Grafikkort : MSI Radeon HD3870 512MB

Hdd : Samsung SpinPoint 250 GB och en gammal Maxtor 200 GB

Är ju inte den bästa datorn men duger gott och väll till mina behov.

Beklagar kvalitén på bilderna.

Over And Out!

Datorhörnan/ Ny Dator!

Permalänk
Medlem

Kablarna, du måste se till så att kablarna inte hänger kors och tvärs.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5700X, ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero, 32GB Corsair Vengeance LP 3200MHz, Gigabyte Radeon RX 5600 XT, Fractal Design Define C, Sesonic FOCUS PX 650W.

Permalänk
Medlem

Vattenpipa<3

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

Vad röker du i pipan då ? Zutt eller ? Heheh

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tack för tipset om kablarna ska fixa detta, hehe det röks lite olika grejjer ur pipan, men äppel och apelsin tobak just nu:)

Permalänk
Medlem

såg fan ut som min kompis rum XD fast annan dator osv x)

blev rädd där ett tag..

Vattenpipa<3 mums. du får +3 poäng för det.
annars 4p för allt annat. så totalt 7

Permalänk
Medlem

Tack nae0 känns som vattenpipan är det som förgyller rummet nu:) hehe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kroonis
Tack nae0 känns som vattenpipan är det som förgyller rummet nu:) hehe

Det gör den också:)

Visa signatur

NZXT H440W||Rog Strix X470-4 Gaming || 2700X+Noctua NHD15-SE-AM4||G.Skill Flare X 16GB 3200Mhz||GTX 1080Ti Strix OC||MX100 512gb||3.5TB HDD||Corsair 750W||Steelseries Arctis Pro Wireless||Samsung 49" NEO||Windows 10 Pro||
Bärbar: Samsung Galaxy Book Pro 13.3" i7 & LTE || Mob: Samsung S22 Ultra||

Permalänk
Medlem

Gött och höra då får vattenpipan ha sin plats där:)

Permalänk
Medlem

Bara ett minne?

Permalänk
Medlem

yes bara ett minne

Permalänk
Medlem

ser ut som allt som finns i skåpet normaltvis brukar ligga på skrivbordet, nu bara inslängt för att det ska se snyggt o prydligt ut =P annars tjusigt!

Visa signatur

Datorsystem: [ASUS A8N-E] - [AMD Athlon 64 "Venice" 3200+ 2.0GHz @ 2,54GHz + Zalman CNPS7000B-Cu kylare] - [2xCrosair VS512MB400 PC3200 @ 2.5, 3, 3, 6] - [HIS X800XL IceQ II 256MB PCIe 400/980 @ 430/1080MHz] - [Samsung 80Gb SATA2 + IBM 120Gb IDE + Maxtor 250Gb SATA2 + Mxtor 30GB IDE]

Permalänk

Någonting säger mig att man inte vill öppna lådorna ovanför skärmen.. o.0

Permalänk
Avstängd

hade du inte råd med ett nytt tangentbord i övrigt såg det rätt bra ut

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Medlem

Haha stämmer man vill inte öppna skåpet, dock är det bara skit om inte brukar ligga på skrivbordet, har råd med nytt tagentbord men avarför byta bort ett prima 98 tagentbord:)?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kroonis
Haha stämmer man vill inte öppna skåpet, dock är det bara skit om inte brukar ligga på skrivbordet, har råd med nytt tagentbord men avarför byta bort ett prima 98 tagentbord:)?

ja bryr man sig inte i stil o heminredning ja då gör man som dig , förbeded dig inte då bra betyg då

jag gav dig en 10 det ör mer en dom flesta här har gjort

edit: står dator hörna i din rubrik så då kollar man åxå helhets instrycket ett felaktig grej på skrivbordet då kan sänka betyyget rejält ... tänk på det nästa gång du skapar en rubrik som denna "Datorhörnan/ Ny Dator!"
den skulle ha hetat endast Ny dator!

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokiaback
ja bryr man sig inte i stil o heminredning ja då gör man som dig , förbeded dig inte då bra betyg då

jag gav dig en 10 det ör mer en dom flesta här har gjort

edit: står dator hörna i din rubrik så då kollar man åxå helhets instrycket ett felaktig grej på skrivbordet då kan sänka betyyget rejält ... tänk på det nästa gång du skapar en rubrik som denna "Datorhörnan/ Ny Dator!"
den skulle ha hetat endast Ny dator!

Sluta trolla din tölp! =P

OT: Snyggt förutom tangentbord och allt neon. Fin bas!
Gör något åt kablaget bara.

Permalänk
Medlem

samma ordning i datorn som i skåpet? ta en ny bild när skåpet är öppet:D

Permalänk

Tubbää: Då rasar väll allt ut? xD

Permalänk
Hedersmedlem

^^ Asså varför inte vänta med att lägga upp bilder tills du har orkat fixa kabeldragning osv så skulle du ju få betydligt bättre respons ?

Visa signatur

Kontakta mig direkt vid frågor om eller synpunkter på min moderering.
Glöm inte att tala om vilken tråd ditt ärende gäller.
Kontaktvägar: via PM eller via E-post: michaswe@sweclockers.com
Mina System: HePC och Gaming

Permalänk

10p för vattenpipan!

Visa signatur

Intel E6320 | 2046 mb ram | 400 gb hdd | 8600 gts 512 mb

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av anders.149
Sluta trolla din tölp! =P

......

sluta vara otrevlig använd bättre ord o kom med nått vettigt om du ska citera mig

Visa signatur

Jag kommer inte att vara trevlig mot er som försöker vara stavnings poliser. Det är inte eran sak att komma o kommendera hur jag ska skriva min svenska.

Permalänk
Medlem

SG-Bas. Också Cool!

Visa signatur

Main:[Q6600 @ 3.4GHz][TRUE][Asus P5K PRO][4GB Corsair TWIN2X][GeForce 8800GT][74GBRaptor][1TB Lagring][Antec 900]
HTPC:[AMD 4850e @ 3GHz][Gigabyte GA-MA78GM-S2H][2GB Corsair XMS2][500GB Samsung Spinpoint F1][Antec Fusion Black 430]

Permalänk
Medlem

Wow blått ljus och en dator med chassisidan öppet! Skithäftigt, 1p.

Visa signatur

Citera mig för svar.
Arch Linux

Permalänk
Medlem

nae0: Får man fråga vart du köpt skåpet som är över dator skärmen?, tar gärna länk / namn ifall du har det tillgängligt.

Permalänk

Ja gissar på att han har köpt det på IKEA (har likadana) snyggt förutom det blåa "neonet"

Visa signatur

måndagar är ett värdelöst sätt att slösa bort en sjundedel av sitt liv.