Spel som hyllades trots att dom sög

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
sparriskrigaren: Du är bara för j*vla grafik kåt, allt jag kan säga. Varför har dom inte åldrats med värdiget? Vill gärna att du utvecklar det lite mer.

Jag måste nog hålla med honom, jag kan spela igenom gamla SNES och PS1-spel utan problem så jag bryr mig inte om grafik så mycket.
Förra året bestämde jag mig för att spela Ocarina of Time för första gången eftersom alla hyllar det så mycket, men jag förstår inte riktigt vad alla ser i det, det kan ha vart bra när det kom ut, men jag tyckte det var ganska segt, långtråkigt och ytligt.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Donkey Kong 64!

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790X-DS4 | AMD Phenom X4 9850 BE @ 3Ghz | Noctua NH-C12P | 4x1024mb PC8500 @ 1066Mhz | ASUS EAH3870X2 @ 876/ 1910Mhz | Seagate 250 GB SATAII x 2 |
Logitech Z-5400 | Crosair 750W ATX | 3DMark: 03: 59068 | 05: 20082 | 06: 15250 | Vantage: 8363

Permalänk

säger crysis

Visa signatur

Desktop: AMD Ryzen 9 7950X, ASUS 4090 ROG Strix, 32GB RAM DDR5 6000MHz CL36 FURY,
ASUS TUF Gaming X670E-Plus / Monitor/Tv: LG C2 42Tum/ Playstation 5 // Xbox Series X // iPhone 14 Pro// iPad Pro Air m1 // TV Vardagsrummet LG Oled 77CX Sovrummet LG OLED B7 55TUM. Övervåningen LG C1 65

Permalänk

crysis.

Visa signatur

Main: Phanteks Evolv Enthoo | I5 5675c | Asus Z97m-plus | CORSAIR Vengance 32 Gb | Samsung 850 Evo 500Gb | Corsair RM750X | Noctua NH-14D | ASUS GeForce GTX 980 Ti Strix DCIII
HTPC: Fractal R3 Array | H87-plus |I3 4130 | Samsung 840 Evo 120 | WD 2TB Green *2 | WD 4TB Red *2
HTPC2: Intel D34010WYKH | Intel 320 40gb |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Age of Conan måste vara ett självklart val i det här tillfället, dock vet man ju inte hur det hade varit ifall det faktiskt hade varit klart. Men så var inte fallet nu.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brass
Donkey Kong 64!

Det tycker jag var riktigt roligt faktiskt.'

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk

Spore.
Det enda jag tyckte om var cellfasen, efter den vart det bara tråkigare och tråkigare. Jag la ner spelet när jag startat civilizationsfasen, fick nog.

Visst, majoriteten av våra fruar och barn kommer med stor säkerhet älska detta spel.

Tack.

Visa signatur

Snabbare än Bolt på Jolt ⚡

Permalänk
Medlem

Halo-serien, WoW, the Sims, CS, Doom, Crysis, Oblivion, GTA-serien, WC3 (älskar dock SC). Tycker inte att alla dom sög, men dom var definitivt Hypade.

Permalänk
Medlem

Robocop

Visa signatur

Jag är invandrare :)

Chokri var namnet

Permalänk
Medlem

spore

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Birge
Halo-serien, WoW, the Sims, CS, Doom, Crysis, Oblivion, GTA-serien, WC3 (älskar dock SC). Tycker inte att alla dom sög, men dom var definitivt Hypade.

Ja? Hypade för en anledning kanske - De är bra.

Visa signatur

Ryzen 5600X | GeForce 3070 | B550-A Pro | 16GB RAM

Permalänk
Medlem

Crysis och Wow helt klart.

Visa signatur

Fujitsu Esprimo Q510

Permalänk
Medlem

Börja med att läsa topic: "Spel som hyllades trots att dom sög"

Pratar vi om egna reflektioner eller om majoriteten? För jag kan knappt påstå att de flesta spelen ni radade upp här sög. Crysis sög inte, men jag personligen tyckte inte att det var speciellt bra (bara snygg grafik). De som påstår att cs/css suger, säg det till alla dem som spelar det varje dag (även mig). Vet dock inte hur hypade cs/css var, jag var inte så insatt på den tiden, men fanimej vad bra spel de är. Samma gäller halo. Man spelar inte spel som är dåliga, så är det bara.

Och för gudars skull, sluta säg att alla spel suger. Det är bara larvigt.

Permalänk
Medlem

Jag tycker Black & White hade skaffat stora förväntningar det inte kunde leva upp till för fem öre. Minns hur bla PC Gamer körde flera förreportage om hur otroligt spelet skulle bli. Sen när det kom var det inget speciellt i min mening.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av clappen
Börja med att läsa topic: "Spel som hyllades trots att dom sög"

Och för gudars skull, sluta säg att alla spel suger. Det är bara larvigt.

Tror folk fått topicen lite om bakfoten. .

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bockhorn
Jag tycker Black & White hade skaffat stora förväntningar det inte kunde leva upp till för fem öre. Minns hur bla PC Gamer körde flera förreportage om hur otroligt spelet skulle bli. Sen när det kom var det inget speciellt i min mening.

Var otroligt bra spel i min mening, en av dom bättre absolut. Det SÖG verkligen inte..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XiruN
Tror folk fått topicen lite om bakfoten. .

NO SHIT!

Permalänk
Medlem

CRYSIS, det ända jag kan komma på på direkten.. SPORE kan vara en kandidat men det har jag inte ens vågat kolla på !

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Inaktiv

Spore, CS, WoW

Permalänk

The drakness.... jag vet, det är svennar som programmerat det.... men det är stelt och stadsmiljöerna var tråkiga

Visa signatur

Äh....jag e eskeptisk

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av clappen
Börja med att läsa topic: "Spel som hyllades trots att dom sög"

Pratar vi om egna reflektioner eller om majoriteten? För jag kan knappt påstå att de flesta spelen ni radade upp här sög. Crysis sög inte, men jag personligen tyckte inte att det var speciellt bra (bara snygg grafik). De som påstår att cs/css suger, säg det till alla dem som spelar det varje dag (även mig). Vet dock inte hur hypade cs/css var, jag var inte så insatt på den tiden, men fanimej vad bra spel de är. Samma gäller halo. Man spelar inte spel som är dåliga, så är det bara.

Och för gudars skull, sluta säg att alla spel suger. Det är bara larvigt.

Topic är helt fel. ^^ Som jag sagt förut... dåliga spel hyllas inte.

Och efter att ha läst igenom tråden så kan man säga att det tydligen är de dåliga spelen som säljer bäst. Hm... eller de spel som "suger" mest säljer bäst. Kanske inte är så konstigt när majoriteten är manliga spelare. xD

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_best-selling_video_games...

Visa signatur

Intel Core i7 3770K@3.5, ASUS P8Z77V-DELUXE, 16GB RAM, GeForce GTX 660 Ti, ASUS XONAR ESSENCE STX, SAMSUNG 830 256GB SSD, 5x Samsung HD204UI, 4x WD40EFRX, 1x Western Digital Caviar Green WD20EARX, 1x Samsung HD103UJ, Windows 8.1 Pro

Permalänk
Medlem

De som skriver WoW måste nog vara ganska tröga.

Det är de största online spelet med över 10 miljoner spelare. Finns sjukt mycket grejer, stor värld, och äckligt beroendeframkallande.

Visa signatur

E2160 @ 2,9 ghz | GA-P35-DS3 | Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB CL5 | mm.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pie
De som skriver WoW måste nog vara ganska tröga.

Det är de största online spelet med över 10 miljoner spelare. Finns sjukt mycket grejer, stor värld, och äckligt beroendeframkallande.

Varför? Jag tyckte det sög.

Permalänk
Avstängd

...idioter som säger att wow är hypat, ett spel är hypat om ALLA skriver om hur bra det är och hur snyggt det är och hur kul dert är innan det har kommit ut, och alla köper det, och hela högen köper grisen i säcken .. crysis....dom3..halo.host..alla nya spel...

Hehe, nåja jag har spelat wow sedan EU betan, spelar inte seriösteller ofta..

"
LOXUS
Varför? Jag tyckte det sög. "

Jamen det är inte hypat, för folk spelar verkligen det.

Förstå skillnaden.

Visa signatur

Cherry MX Brown:Compaq MX 11800, Cherry MX Blue: Razer Blackwidow, Cherry MY: Schneider g81, Black ALPS : Delll AT102W Black, Buckling Spring: IBM Model M, IBM Model N2, Rubber Dome: Keytronic ErgoForce....Senast aktiv Idag

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av joshoa
...idioter som säger att wow är hypat, ett spel är hypat om ALLA skriver om hur bra det är och hur snyggt det är och hur kul dert är innan det har kommit ut, och alla köper det, och hela högen köper grisen i säcken .. crysis....dom3..halo.host..alla nya spel...

Hehe, nåja jag har spelat wow sedan EU betan, spelar inte seriösteller ofta..

"
LOXUS
Varför? Jag tyckte det sög. "

Jamen det är inte hypat, för folk spelar verkligen det.

Förstå skillnaden.

Det var hypat som fan ju.

Permalänk
Medlem

Pie: Testa valfritt gammalt seriöst MMO så får du se att det har f*n så mycket mer än vad wow har och någonsin kommer att ha. Har själv spelat WoW ett bra tag men det är också ett MMO som ligger i lä till många andra MMO spel som finns. Enda skillnaden skulle väll vara att WoW är mer barnvänligt och har därför fler spelare. Många som spelar WoW kan knappast vara i närheten av 18 heller med tanke på hur många uppför sig och WoWs community är den sämsta någonsin.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loxus
Det var hypat som fan ju.

Kanske det var, men det suger ju inte alltså spricker ditt argument. Vi pratar om en majoritets åsikter, inte din.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av kr0owe
Pie: Testa valfritt gammalt seriöst MMO så får du se att det har f*n så mycket mer än vad wow har och någonsin kommer att ha. Har själv spelat WoW ett bra tag men det är också ett MMO som ligger i lä till många andra MMO spel som finns. Enda skillnaden skulle väll vara att WoW är mer barnvänligt och har därför fler spelare. Många som spelar WoW kan knappast vara i närheten av 18 heller med tanke på hur många uppför sig och WoWs community är den sämsta någonsin.

Du spelar eve va?

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf