WAR guild / Karak-Azgal

Permalänk
Medlem

WAR guild / Karak-Azgal

Server: Core / Karak-azgal
Guildnamn: Norröner
Realm: Destruction

Norröner: Vi är en Nordisk guild, nuvarande är vi dock bara svenskar i guildet. Guildet har varit aktivt i flera år och många har lirat tillsammans i bland annat DaoC och AoC. Vi söker nu trevliga och mogna människor att lira tillsammans med i WAR. Medelåldern i guildet är ca 25-30 år och självklart har vi ventrilo uppe.

Vi söker även svenska/nordiska guilds att inleda Allians med, hör gärna av dig i PM om det är intressant.

Här kan du regga och be om invite eller bara ställa frågor:

Web: www.norroner.com

Ingame kan du tala med Kardac, Varg eller Ont

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem

Hmm, ett till?

Jag tror det redan finns två stora svenska guilds på destruction.

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yorii
Hmm, ett till?

Jag tror det redan finns två stora svenska guilds på destruction.

Spelar det någon roll? Finns det någon regel på hur många nordiska guilder det får finnas på en server som har en kö på ca' 400 pers kl 17.00 en vardag?

Tycker det är kul med fler.

Permalänk
Medlem

Vad heter dessa guilds som finns på servern nu?

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozbaab
Spelar det någon roll? Finns det någon regel på hur många nordiska guilder det får finnas på en server som har en kö på ca' 400 pers kl 17.00 en vardag?

Tycker det är kul med fler.

finns det någon anledning att hugga tillbaka med en sån attityd?

Tror han mest mena att de finns redan två STORA så de kan vara tungt att få svenska membs.

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RedFLip
finns det någon anledning att hugga tillbaka med en sån attityd?

Tror han mest mena att de finns redan två STORA så de kan vara tungt att få svenska membs.

Meh, tyckte det bara var tråkigt att OP fick ett sådant svar, menade ju såklart inte att låta stursk/otrevlig, peace :]

Permalänk
Medlem

Jag spelar också i Krak Azgal, har joinad en guild förigår ( som det finns svenskar med i) Guilden heter The Black Army ( Destruction) och leadern heter Thugz.
Du kan ju försöka kontakta honom och kolla om det blir nån guild merger / alliance.

Visa signatur

Gigabyte P45-DS4 | Corsair 520W Modulärt | 2x 1 GB OCZ DDR2 @ 1066 Mhz | Intel Core Duo E8500 | ATI Saphire HD4870 512MB

Permalänk

Warhammer lär ju fallera på att balansen är så oerhört icke-existerande
Trots att det redan finns sjukt mycket destruction fortsätter folk att joina den sidan. Men jag är glad att jag kommer in lättare på min server än va ni onda jävlar gör xD
Peace!

Ps WAAAAGH! dS

Permalänk
Medlem

Låter intressant, jag som just började ruttna på att jag aldrig hittar någon som man kan spela med. Folk verkar ha problem med att kunna kommunicera.

Hör av mig ingame Heter Sushini.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dalhedaren
Warhammer lär ju fallera på att balansen är så oerhört icke-existerande
Trots att det redan finns sjukt mycket destruction fortsätter folk att joina den sidan. Men jag är glad att jag kommer in lättare på min server än va ni onda jävlar gör xD
Peace!
Ps WAAAAGH! dS

Ja men vem f*n vill spela Order, de klasserna su*er ju helt, näe tacka vet jag Marauder och gå och hacka alla casters (och alla andra för den delen med) i bitar

Visa signatur

Riggen:ASRock X570M Pro4 - AMD Ryzen 7 3700X - Corsair 32GB DDR4 3200MHz - Corsair MP510 960Gb NVME - EVGA 1080ti SC2 - 3x Samsung 840 500GB - EVGA SuperNOVA G1+ 650W - Fractal Design Meshify C Mini Dark TG
NAS: FreeNAS @ HP Proliant MicroServer Gen 8 - Xeon E3-1230 V2 - 16Gb Kingston ECC RAM - Intel 530 120Gb - IBM m1015/LSI 9220-8i - 4x WD Red 3Tb

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skogsvilden
Ja men vem f*n vill spela Order, de klasserna su*er ju helt, näe tacka vet jag Marauder och gå och hacka alla casters (och alla andra för den delen med) i bitar

Ja men vem FAN vill spela Destruction, de klasserna suger ju helt, näe tacka vet jag Witch Hunter och gå och hacka alla marauders (och Black Orcs för alla spelar den klassen) i bitar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skogsvilden
Ja men vem f*n vill spela Order, de klasserna su*er ju helt, näe tacka vet jag Marauder och gå och hacka alla casters (och alla andra för den delen med) i bitar

Ja men vem f*n vill spela emo...... ehmn.... Destruction?, de klasserna su*ger ju emo*** helt, näe tacka vet jag Bright Wizard och gå och bränna skallen av alla melees (och alla andra emos för den delen också) till aska

Permalänk

Måste hålla med Dalhedaren att alla dark elfs ser jävligt emo ut.
Orcs är dock tuffs, svårt att välja vilken sida man ska vara.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Handa
Ja men vem FAN vill spela Destruction, de klasserna suger ju helt, näe tacka vet jag Witch Hunter och gå och hacka alla marauders (och Black Orcs för alla spelar den klassen) i bitar

Fortsätt gärna hacka på Black Orcs, we like that alot!!

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Vi är iaf runt 50st i guildet nu så det fanns plats för en till Svensk guild

Visa signatur

Dator 1: EVGA SuperNOVA Gold 750W | DELL S2340L 23"" | Sapphire Radeon R9 280X Dual-X OC | Intel i5 4670k@4.4Ghz | Asus Z97-a | Samsung 830 128GB SDD | Corsair DDR3 1600mhz 8GB | Win 8.1 Pro | HAF 912 Plus

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dblood
Vi är iaf runt 50st i guildet nu så det fanns plats för en till Svensk guild

Ja det finns det verkligen, vi får in 10 nya applications i veckan, om vi ville skulle vi kunna vara bra över 100 pers vid det här laget

Visa signatur

PC:

| i5 2500K @4.8GHz + Corsair H70 + 2x Scythe GT 1450rpm |
| ASUS P8P67 Pro B3 | 2x GTX580 3GB SLI @900/1800/2004 |
|2x 4GB Corsair Dominator GT @2133MHz | Corsair AX1200 |
| CM HAF 932 | Dell U2711 | 120GB Corsair Force 3 |

Permalänk
Medlem

Kommer börja lira sjlv nästa vecka med. Hadde böjrat denna vecka MEN mitt moderkort gatt pajja.. . Ska bli schönt att spanka Desturction as.

FO THE EMPIRE!!

Visa signatur

E8400 3.0 Ghz . Gigabyte EP35 - DS3R . 4GB Corsair 6400 . Corsair 450w . Asus Vento 3600 .XFX Geforce 260 216 896MB :)