Permalänk
Medlem

jääävlar va snyggt 10p

Permalänk

inte bara jag som gillar Hobgoblin ölet asså ? ;D 9/10 (10 ska få en att tappa hakan)

Visa signatur

AMD 2700x @ Stock | Asus B450-F Strix ROG | HyperX 2x16GB @ 3,6ghz | EVGA 980ti SC+ ACX+ | Corsair HX750w | 2x1TB Intel p660 M.2 | 3x1TB Seagate HDD | Corsair 300R

Permalänk
Medlem

10p ! Grymt snyggt

Permalänk
Medlem

Cheers! 10p!

Visa signatur

Ursprungligen inskrivet av Galna_Dvärgen ... i begynnelsen skapade inet fri frakt för sweclockersmedlemmar och såg att det var gott.

Permalänk
Medlem

Äntligen... För länge har jag saknat dina gravyrer i Galleriet

Visa signatur

||Moderkort|| ASUS Maximus IV GENE-Z ||Cpu|| Intel® Core i7-2600K Processor @ 4.8ghz ||Minne|| Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz 12GB(3x4gb) ||Gpu|| ASUS GeForce GTX 560Ti ||Hdd (boot)|| Corsair SSD Force Series GT 120GB ||PSU|| Corsair HX 850W PSU ||| Vattenkylning | EK-Supreme HF | XSPC RX240 Dual Radiator |

Permalänk

riktigt snyggt alltså... 10p
har du några sidor där man kan hitta bra bilder till bla gravyr o annat?

Visa signatur

Citera mig så att Jag kan hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Woo! Blev sugen på att sprätta den jag har liggandes i kylen nu... Fantastiskt jobb, och fantastisk smak verkar du också ha.

Permalänk
Medlem

du e ju bara för bäst på detta

Visa signatur

...

Permalänk
Medlem

Det bästa med hobgoblin är etiketten och det har du ju verkligen lyckats med! En chassiplåt jag gärna skulle ha, även om jag helst dricker något annat

Grymma grejer!

Visa signatur

Det var bättre förr när datorer var något man kunde göra vad man ville med. Lägg ner hårdvarubegränsningar och fåniga förhinder så hårdvaran kan utnyttjas på ett kreativare sätt.

Permalänk
Medlem

Duktigt!

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Medlem

Nu får du börja med ett "Old Speckled Hen" case!

Permalänk
Medlem

Väldigt cool

Visa signatur

Intel Core i5 13600K | RTX 4070 Ti | Kingston FURY Beast 32GB DDR5 6000MHz | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 2TB | Kingston A2000 SSD 1TB | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Samsung 65" 4k 120Hz | LG 27" 27GP850 | 24" XL2411T | Be Quiet! Dark Power 12 1000W | Akko 3084B 75% | Logitech G Pro X Superlight

Permalänk
Medlem

DAMN, vad snyggt!!!

Om du nån gång skulle vilja "testa" lite med drakar eller andra fantasymotiv, men känner att du inte har nån chassiplåt över..... Ring mej och jag kommer omedelbart ner med mitt. ;-D

/SKoS

Permalänk

9p eftersom (enligt mig) för mycket detaljer.
Men annars ett grymt bra jobb

Permalänk

Faan va nice Drycken e go me^^ hehe

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520

Permalänk
Medlem

snyggt arbete! tror jag såg när du gravierade på dh (om de va du), tänkte faktiskt fråga om du hade lust att graviera mitt också men sen drog polarna iväg mig:P

Permalänk

Redigt snyggt. har missat denna!

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

Ok först, jäkla snyggt

Bara två frågor, hur gör du för att fylla i allt (så att det blir glansigt och fint t.ex. i texten och ramen)? och hur hittar du dina motiv?

Edit: Typ som den här bilden

Mvh // Douglas

Permalänk

Vill se en Arrogant Bastard's Ale logga!

( http://www.arrogantbastard.com/interface/cornerlogo.gif )

Visa signatur

| AMD Ryzen 9 7950X3D @ 5.6ghz | Asus STRIX RTX 3080 | Asus B650E-I | Toshiba 512GB NVME | Samsung 970 Pro 1TB NVME | Kingston 1TB Hybrid | PNY 2TB SSD | 32 GB G.Skill Trident 6400 CL32 DDR5 | EK Nucleus CR240 Lux AIO | ASUS Loki 1000W SFX-L | SSUPD Meshroom S |

Permalänk
Medlem

Vill också ha ! Skulle sitta perfekt med en fin logga på mitt 182 ! 10p

Permalänk

Tja, kom in på dit album och fick se denna underbara chassi och jag måste verkligen säga att den verkligen är helt underbara alltså

Jag själv tycker också mycket om Hobgoblin´s öl, har döpt en förening efter dem

Men måste fråga en sak till då jag också håller på med gravyr, eller nästan nyligen börjat, vart har du fått tag på den svarta aluminiumet?

MvH Oscar B