Permalänk
Medlem

Ännu en Tangentbords fråga...

Tjo!
Sitter just nu på ett lycosa som är som alla andra Razer prylar...
VÄRDELÖSA!

Vad jag söker är ett gaming tangentbord med bakrunds lysning.

Ska vara laptops knappar men behöver inga extra gaming knappar.
Stilrent och kunna klicka mer en 3 knappar åt gången.

Jag tycker Logitech Illuminated Keyboard ser väldigt snyggt ut men är det laptop knappar och hur är det tt spela på?

Några andra ideer?

Permalänk

Har bara en fråga, varför är Lycosan värdelös. Jag funderar på att köpa ett sånt, men när man hör sånt här blir man tveksam.

//AntecNineHundred

Visa signatur

|| Core i7 6700K /w NZXT Kraken x61 || GeForce GTX 970 || Corsair Vengeance 16GB DDR4 || MSI Z170A GAMING M7 || Samsung 850 Pro 512GB || EVGA Supernova G2 750W || NZXT H440 ||

Permalänk
Medlem

Lycosa e bra, e sjukt nöjd med både mus och tagentbord!

Visa signatur

Riktiga män luktar diesel

Permalänk
Medlem

Det skulle vara fantastiskt om det inte var razer som skulle gjort det....

Det är som alla deras saker, Kvalitets lösa.

Kabeln glappar, Knapparna tar inte när man trycker, touch paden är det bara problem med....

annars är det ett skönt t bord men de ska ju funka också....

Bara denna texten var jag tvungen att rätta minst 10 saker på för att bokstäver inte registreras....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Det skulle vara fantastiskt om det inte var razer som skulle gjort det....

Det är som alla deras saker, Kvalitets lösa.

Kabeln glappar, Knapparna tar inte när man trycker, touch paden är det bara problem med....

annars är det ett skönt t bord men de ska ju funka också....

Bara denna texten var jag tvungen att rätta minst 10 saker på för att bokstäver inte registreras....

Ok, jag får väl prova då... Annars köper jag ett G15 skulle jag tor eller Saitek .........III, någon som hört något från det?

Visa signatur

|| Core i7 6700K /w NZXT Kraken x61 || GeForce GTX 970 || Corsair Vengeance 16GB DDR4 || MSI Z170A GAMING M7 || Samsung 850 Pro 512GB || EVGA Supernova G2 750W || NZXT H440 ||

Permalänk
Avstängd

Jag har också lycosa, var fett nöjd tills hela touchgrejen la av :(. Tror ni Lycosa Mirror är fint ?

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Draim
Det skulle vara fantastiskt om det inte var razer som skulle gjort det....

Det är som alla deras saker, Kvalitets lösa.

Kabeln glappar, Knapparna tar inte när man trycker, touch paden är det bara problem med....

annars är det ett skönt t bord men de ska ju funka också....

Bara denna texten var jag tvungen att rätta minst 10 saker på för att bokstäver inte registreras....

Är tangentbordet trasigt ska du reklamera det och få ett nytt. Alla tillverkare råkar skicka iväg ett par måndagsexemplar, men sånt får man ta.

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"