FPS Multiplayer till en lite sämre dator (Skollaptop).

Permalänk
Medlem

FPS Multiplayer till en lite sämre dator (Skollaptop).

Hejsan. Har nu efter sommarn bara min skoldator kvar (HP Compaq 6510b) som ni kanske redan vet inte är den bästa :P. Den klarar spel i stil med CS ganska bra så något FPS multiplayer spel i den klassen skulle sitta smarrigt =), Har lirat lite quake, cs men vill ha mer spel att spela när man har tråkigt på lektionerna x), SJÄLVKLART när man är klar med skolarbetet (A). Så om ni vet några grymma fps mp spel i lite lägre klass så skriv på

EDIT:
Intel Core 2 Duo CPU T8100 @ 2,1GHZ
2GB RAM
Mobile Interl(R) 965 Express Chipset Family

Datorspecc :]

Permalänk
Medlem

Unreal 99 är en klassiker som ofta har körts på min skolas datorer.

Permalänk
Medlem

tack =D Kom med fler tips !!

Permalänk
Medlem

Star Trek Elite Force 1 & 2. Du borde kunna köra typ gamla CoD och quake3 på den

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

Tackar Joodå Quake 3 har jag allt kört på den ;D, Grymmt bra spel.

Permalänk
Medlem

ioUrban Terror. Gratis att ladda ner och spela. Det är en mod på Q3 som nu är fristående. Action-realistiskt nutidsversion av Q3 (dvs, typ som CS fast annorlunda - snabbare).

www.urbanterror.net

Modden är väl snart 7-8 år gammal men väldigt aktiv och välbalanserad. Det bästa av allt är att det är skitskoj också

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Sötast

Det kommer kännas bra om 4-5 år.

Skitgrym på att lira gamla FPSlir, men att vara helt kass inom området man har spenderat 3 år att utbilda sig till

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Det kommer kännas bra om 4-5 år.

Skitgrym på att lira gamla FPSlir, men att vara helt kass inom området man har spenderat 3 år att utbilda sig till

Om man inte har den självdisciplinen att göra läxorna när man har håltimmar så tycker jag gott och väl att man kan ha lite skoj tillsammans med klasskamraterna genom att spela lite spel. Det är bättre än att gå runt i korridorerna och klottra eller skräpa ner

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nightcrawl
Om man inte har den självdisciplinen att göra läxorna när man har håltimmar så tycker jag gott och väl att man kan ha lite skoj tillsammans med klasskamraterna genom att spela lite spel. Det är bättre än att gå runt i korridorerna och klottra eller skräpa ner

Nu handlade det iofs om tråkigt på lektionerna

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Nu handlade det iofs om tråkigt på lektionerna

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sergant
Har lirat lite quake, cs men vill ha mer spel att spela när man har tråkigt på lektionerna x), SJÄLVKLART när man är klar med skolarbetet (A).

Själv tolkar jag det där som om att man har gjort det man ska slutföra under lektionstiden och att man är fri att pyssla med vad man vill. Det anser jag vara håltimme iaf.

Visa signatur

Spelar mestadels Arma 3, men även sådant som Factorio och Rimworld.