Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Tre gånger HAF i ny tävling med Cooler Master

Permalänk

Borde vara klart på måndag tycker man, lär stå stilla nu i helgen

Visa signatur

7800X3D / 7900XTX

R.I.P PALE

Permalänk

Mkt spännande måste jag säga, det vore GULD om jag kunde vara med bland vinnartrion!

Permalänk
Hedersmedlem

nähäpp. nu var det tisdag och inget nytt fortrarande...

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Söderbäck
nähäpp. nu var det tisdag och inget nytt fortrarande...

nähäpp. nu var det onsdag och inget nytt fortrarande...

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk
Proffsmoddare

Någon admin sa i någon annan tråd att den här tävlingen troligen skulle vara klar vi slutet av den här veckan.

Tror att det var i tråden om den nya tävlingen från asus.

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brodholm
att den här tävlingen troligen skulle vara klar vi slutet av den här veckan.

Nå?

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av PaE
Nå?

Blev lovad vinnare idag men har fortfarande inte fått något mail, så får tyvärr vänta någon dag till. Beklagar!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

ska bli skönt o se när tävlingen är klar, så man vet till hundra att man inte vunnit.. lol

blir intressant o se vinnarnas bidrag

Visa signatur

1 >> Intel i5-2500K | GA-P67A-UD5-B | Asus GTX 570 | G.SKILL 16Gb | Windows 7 pro | p183 v3 | LG L226WU-PF
2 >> AMD 64 x2 6400+ | Asus Crosshair | 8800GT 512Mb | Mushkin 4Gb | Vista 64 <> XP 32 | p182 | LG L226WU-PF
2 >> Fujitsu Lifebook | Intel i5-2450M | 4Gb | 300GB HD | GT 525M | Windows 7 pro

Permalänk
Proffsmoddare

Kom på en nu som skulle vara jävligt lam.

"Its red its black it is Cooler Master's HAF"

Hahaha!

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Brodholm
Kom på en nu som skulle vara jävligt lam.

"Its red its black it is Cooler Master's HAF"

Hahaha!

här är vinnaren tycker jag

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk
Medlem

"Bättre än en papparkartong och silvertejp - HAF"

Börjar bli lite otålig nu

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlackBird
"Bättre än en papparkartong och silvertejp - HAF"

Börjar bli lite otålig nu

Har haft lite oseriösa planer på att bygga ett chassi med just de delarna faktiskt. Med en förstärkt träram på insidan kan det bli ett ganska roligt bygge. Sepciellt om man tar en extra sliten kartong. Kanske blir av nån dag när man har mycket disk att smita ifrån

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Proffsmoddare

Hur många bidrag brukar ni få in vid tävlingarna?

Bör vara några ^^

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk
Avstängd

Någon uppdatering om status?

Visa signatur

[Asus Rampage II Gene /w NB Mod Noctua NC-U6] [Intel Core i7 920 @ 4.0GHz] [Gigabyte Geforce GTX 480 @ Stock] [Corsair Dominator GT 1600MHz 3x3GB - 7-7-7-20] [Corsair HX620W] [Antec Mini P180 Black]

Permalänk
Medlem

Kommer vi få se en vinnare denna vecka?

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Avstängd

Ännu en vecka utan vinnare...

Visa signatur

[Asus Rampage II Gene /w NB Mod Noctua NC-U6] [Intel Core i7 920 @ 4.0GHz] [Gigabyte Geforce GTX 480 @ Stock] [Corsair Dominator GT 1600MHz 3x3GB - 7-7-7-20] [Corsair HX620W] [Antec Mini P180 Black]

Permalänk
Medlem

Dom har väl gått i konkurs som så många andra.. ( ASUS, Creative, Intel, GM, Swedbank, datorbutiken.com, etc..) :S

;D

Visa signatur

__________________
| ASUS Z99 | 4790K | 8GB DDR3 | Noctua DH-14 | Chieftec Dragon Miditower (15 år gammalt!) | Samsung 250 GB SSD Evo | MSI GTX 980 Gaming | Zalman ZM1000-HP |

Permalänk
Avstängd

Hehe, skulle inte förvåna mig med tanke på att vi inte har fått någon uppdatering.

Visa signatur

[Asus Rampage II Gene /w NB Mod Noctua NC-U6] [Intel Core i7 920 @ 4.0GHz] [Gigabyte Geforce GTX 480 @ Stock] [Corsair Dominator GT 1600MHz 3x3GB - 7-7-7-20] [Corsair HX620W] [Antec Mini P180 Black]

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som tycker att denna tävling blivit fantasktiskt oseriös? Om man nu är så upptagen att man inte kan utse en vinnare ska man inte ens anordna en tävling.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pACE
Är det bara jag som tycker att denna tävling blivit fantasktiskt oseriös? Om man nu är så upptagen att man inte kan utse en vinnare ska man inte ens anordna en tävling.

agreed

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk

seriöst ???

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk
Hedersmedlem

har det inte gått en månad sedan tävlingen avslutades?
Jag kan se problemet med att få in tusentals bidrag att gå igenom när man har annat att göra också, men man kanske borde vänta med att kicka igång nya tävlingar innan man tagit hand om de gamla. Annars byggs problemet bara på ytterligare, eller?

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Avstängd

Får hoppas på resultat innan jul då

Visa signatur

"Jo men det var exakt det jag menade med att den enda moddningen detta galleriet innehåller är Sanningsmodifikation och photoshoppande :)"

Permalänk
Geeks
SweClockers
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Söderbäck
har det inte gått en månad sedan tävlingen avslutades?
Jag kan se problemet med att få in tusentals bidrag att gå igenom när man har annat att göra också, men man kanske borde vänta med att kicka igång nya tävlingar innan man tagit hand om de gamla. Annars byggs problemet bara på ytterligare, eller?

Som sagt, det hänger på tillverkaren att utse vinnare. Jag ligger på så gott jag kan. I nödfall får vi gå in och ta över.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Som sagt, det hänger på tillverkaren att utse vinnare. Jag ligger på så gott jag kan. I nödfall får vi gå in och ta över.

Oj, missupfattning av mig där. Fick för mig att sweclockersledningen på något sätt var inblandad i denna process. Ber så mycket om ursäkt.

Visa signatur

🎮 → Node 304 • Ryzen 5 2600 + Nh-D14 • Gainward RTX 2070 • 32GB DDR4 • MSI B450I Gaming Plus AC
🖥️ → Acer Nitro XV273K Pbmiipphzx • 🥽 → VR: Samsung HMD Odyssey+
🎧 → Steelseries arctic 7 2019
🖱️ → Logitech g603 | ⌨️ → Logitech MX Keys
💻 → Lenovo Yoga slim 7 pro 14" Oled

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas D
Som sagt, det hänger på tillverkaren att utse vinnare. Jag ligger på så gott jag kan. I nödfall får vi gå in och ta över.

Är det i nödfall snart?

Permalänk
Medlem

Ingen vinnare denna vecka heller, trist =/ Men men, vi ska inte klaga på staff: Problemet (som jag förstått det) ligger hos CM?

Visa signatur

NR200P | 2xNF-A12x15 | SF1000L | STRIX B450-I GAMING | 5800X3D | NH-U12S | 32GB LPX 3600 MHz | RX7800XT PULSE

Permalänk
Proffsmoddare

Ja, det är inte alltid lätt att ha tid. Speciellt såhär vid jul. Hoppas att CM får lite tid över så de kan se över bidragen

Visa signatur

[Project]
WING X99

Permalänk

NU är det nöödfall

Visa signatur

---------Inget svar är också ett svar--------

Permalänk

Den som väntar på något gott, väntar gärna en stund till

Eller hur var det nu...

I väntans tider kan vi få mycket uträttat istället för att bara vänta

Visa signatur

-= Libertas inaestimabilis res est =-
-= Freedom is a invaluable thing =-