Premiär! Fyndchans i SweClockers Månadens Drop

Cooler Master lanserar produkter för spelare

Permalänk
Medlem

Varför kan en dator inte innehålla ljus utan att det ska vara barnsligt? Vissa kan tycka att det ser lite fräckt ut med ljus i burken, naturligtvis inte för mycket. Men en eller två färger.. kan vara... snyggt.

Och bara för att det är en lampa i datorn betyder det inte att det är för fjortisar. Jag är 27 och kör med ett neonrör och tycker att det gör att den annars så jävla tråkiga datorburken ser bättre ut.

Sen om det heter sniper eller inte borde inte spela någon roll så länge man får det man är ute efter!

Visa signatur

Massa skit innanför ett CoolerMaster Cosmos II

Permalänk
Medlem

stör mig på när de e mkt neon och sånt och är 15. stilrent och fint ska de vara:) dock så tycker jag faktist mitt cosmos s e snyggt men om man skulle lagt in en till neonfläkt tex i taket hade de sett förjävligt ut:P

Permalänk
Medlem

Har inget emot dioder, lysrör & uv sladdar om man gör det stilrent. Annars så ser det fan förjävligt ut imo. Ungefär som det "nya" saitek tangentbordet med typ 3 olika färger eller vad det är.
Att den heter sniper gör mig inte det minsta. Lampknappen är det jag gillar mest dock^^

Permalänk
Medlem

*dubbel*

Permalänk
Medlem

Skulle nog garanterat ha köpt denna om det inte stod sniper på den. Blev riktigt besviken, varför göra såna små onödiga grejer?

Permalänk

clappen: du verkar ha missat att chassit heter just Sniper...

Visa signatur

Elektriska komponenter placerade i en stållåda.